Jeg har tatt nytt standpunkt; ja til koronapass!!

Jeg er så lei av dette uendelige maset om tiltak, restriksjoner, vaksiner, koronapass og piss. Men vi blir jo ikke kvitt dette, de gir seg jo ikke disse toppene som styrer showet. Og samfunnsengasjert som jeg er, så må jeg jo bry meg, stikke nesa oppi det meste, og mene noe om hva det måtte være. Jeg gidder ikke være på denne planeten som meningsløs.

Da jeg for mange mange måneder siden begynte å rase mot koronapass og fikk høre jeg var en konspirasjonsteoretiker og at dette med koronapass ikke ville bli innført i Norge, var jeg veldig imot denne ordningen som stigmatiserer og skaper skille i samfunnet. Jeg visste det ville komme, og nå har staten tatt det feige steget at de overlater til kommunene å innføre koronapass, og nå innføres det for fullt.

Alt man har jobbet mot i forhold til å forskjellsbehandle mennesker, likeverd, likestilling, kampen mot homofobi, mobbing, rasisme, alle typer fordommer og hva det måtte være blir i dag hånet og spyttet på. Dette koronapasset blir innført i land etter land, og helvetet bryter løs. Demonstranter tar til gatene, folk går til angrep og knuser, herjer og ødelegger. Forståelig nok da det er slik at mennesker blir fratatt sine menneskerettigheter. Men det til side, nå er vi i Norge, og koronapasset har vært som et snikende ullteppe som er blitt manipulert inn i indoktrinerte hjerner.

FHI har innrømmet at de tidligere i år ikke visste 100 prosent sikkert om vaksinen hindret smittespredning. Men allerede rett etter vaksineringen startet begynte bevisene å komme, både fra Israel, Storbritannia og USA. Israel ble her i Norge brukt som et godt eksempel for vaksineringen. De lå foran alle andre land, hadde meget høy andel vaksinerte og reåpnet landet før alle andre, praktisk talt.

Så sluttet media å skrive om Israel, rett og slett fordi vaksineringen var en fiasko, vaksinerte ble smittet og smittet videre. Folk ble syke, uansett om de var uvaksinerte eller vaksinerte. Så derfor ble Israel plutselig hysjet ned i norske media. For her skulle agendaen om å massevaksinere med stadig flere doser fortsette. Og det ville jo være en risiko for prosessen at folk våkner og skjønner at disse vaksinene handler ikke om å hindre smitte eller smittevern. Men om noe helt annet. Nå sier de at man blir mindre syke om man er vaksinerte. De endrer på sine påstander og folket biter på.

De bare flytter narrativet litt etter litt, manipulerer de menneskelige hjerner, folk er som om de er hypnotiserte og har allerede glemt den store reåpningen hvor Espen Nakstad stod fram med at nå er det åpent for one-night stands, kyssing, dansing og klemming. Med dette fikk han overbevist utrolig mange til å tro det absurde, at man er immune. Men det sier seg selv at helsemyndigheter og regjering vet veldig mye, lenge før vi får vite. Og når jeg, lille meg, lenge før dette skjedde så sa jeg at her blir ikke bare én eller to doser såkalt vaksine, det blir tre og fire og..

Det regjeringen og helsemyndighetene med Erna Solberg, Espen Nakstad og Bent Høie i spissen gjorde, det var å komme med en tildekket oppfordring til folket om å bli intime igjen, slik at smittetallene, antall påviste med covid, skulle rase i været.

Det var akkurat hva de gjorde, den som ikke ser det nå, den føler jeg for.

Gjenåpningen kom, det var festing uten like over hele landet, og da visste vi at smitten ville skyte til værs, selvfølgelig visste vi det, vi visste jo at vaksinene ikke hindrer smitte, men akkurat dét fikk ikke de store skrikende overskriftene i media. Hvorfor ikke tror dere?

Allerede første gangen jeg satte meg på uteserveringen på torget her i byen, etter »the grand opening», for å ta meg en røyk og kaffe bevitnet jeg en episode rett utenfor gjerdet. Bare to meter fra meg hørte jeg en kvinne si til en mann: «ååå så godt å se deg igjen, jeg så på Facebook at du er vaksinert, det er jeg også». Samtidig kastet hun seg rundt halsen på han «nå kan vi klemme» sa hun før praten gikk videre om hvor bra det er med disse vaksinene som beskytter mot å få og videreføre smitte. «Javisst», tenkte jeg da, «dere følger med Dagbladet og VG».

Mer absurd skulle det bli. Etter en kveld sammen med tre «fullvaksinerte» havnet jeg som uvaksinert i ti dagers karantene, fordi en av disse tre andre var smittet. Jeg havnet i karantene mens de andre måtte dra på jobb. De kunne vært smittet, de jobbet på sykehus. Vedkommende som var blitt smittet var blitt smittet av en fullvaksinert, som døde av covid.

Dette blir jo rapportert inn. Helsemyndighetene har visst hele tiden. Regjeringen også. Selvfølgelig! Han som døde ble omtalt i media at han døde av covid. At han var fullvaksinert ble ikke nevnt.

Det samme nå etter en tur til Tyskland. Jeg som uvaksinert måtte rett hjem i karantene, mens alle disse vaksinerte drar på jobb. Med eller uten smitte, et fett, så lenge de er injiserte av dette stoffet som absolutt ikke hindrer smitte.

Likevel oppi alt dette så ønskes innføring av koronapass, og ikke bare av myndigheter og kommuner, men jeg ser personer jeg kjenner signerer for dette i sosiale media. Hver dag får vi uvaksinerte høre hvor dumme og uverdige vi er, egoister, konspirasjonsteoretikere og hva det måtte være.

Her pekes det med fingre mot oss forferdelige uvaksinerte som flyr rundt og smitter folk. I bunn og grunn så er det de på toppen, våre pålitelige folkevalgte, de som raner folks skattepenger til å bemidlede seg selv med å bo gratis i pendlerboliger, kjøper seg hus og biler og dritt og lort, i tillegg til å bevilge seg selv lønnsøkninger som ikke samsvarer med noe, det er de som burde pekes på. De svindler og bedrar, likevel stoler folk flest på dem som om man er hypnotiserte. Personer med makt må vi se opp til og lystre som om dem er hellige ånder og har høyere verdi enn oss andre.

Har dere noen ganger vært på show hvor noen av publikum har blitt hypnotisert? Hypnotisøren med et stort bredt smil i det han får de hypnotiserte til å slikke på en dildo etter han har overbevist dem til å tro at dette er en kjærlighet på pinne. Og publikum ler med når han får disse til å danse rundt og hoppe på én fot. Moro med makt over andre mennesker. Historien har alltid vist oss at når de blir gitt makt og den blir for stor, da utnyttes den som oftest for alt den er verdt.

Jeg har ingen makt, jeg kan ikke få noen til å danse eller hoppe rundt på én fot. Jeg kan ikke engang få folk til å se åpenbare logiske brister, åpenbare løgner, ikke engang de magiske triksene som allerede var åpenbart i barndommen, eller absurditetene som forestilles rett framfor nesen på alle og enhver. Uten makt kan jeg ikke engang få folk til å se sin egen nese hvis noen med makt har sagt at det er ikke egen nese en ser, det er bare en konspirasjonsteori.

Men tilbake til koronapasset som jeg hele veien har vært så sterkt imot. Jeg vil bare si at med alt vi vet, og at folk vil fortsette å være med på denne ondskapen som bedrives. Bedrive heksejakt og skylde på uskyldige mennesker som prøver beskytte selv, sin kropp, sin helse og eget liv. Beskytte og verne om sine barn. Når man da tar del i ekskludering og mobbing som er på nivå med kvinneundertrykkelse, homofobi og rasisme, så tar jeg et steg tilbake.

Fortsett å skylde på uvaksinerte. Alle dere som støtter koronapass, rekk opp handen, jeg støtter dere. Innfør koronapass. La kun «fullvaksinerte» gå på teater og cafeer, konserter og uteplasser. Innfør koronapass overalt. Gå fritt inn og ut hvor det måtte være. Ingen testing, bare kjør på.

Vi uvaksinerte klarer fint å være hjemme en stund til å se på showet som vil utspille seg. For hellige månes skyld, vi har jo vært med på en «dugnad» og gjort vårt for «fellesskapet» i snart to år. Vært en del av et fantastisk «samhold». Så for all del innfør koronapass og spark uvaksinerte fra jobbene sine hvis dere mener at dette hindrer smitte.

La oss fortsette showet, fortsette dugnaden og samholdet i dette fine flotte fellesskapet, jeg støtter koronapass, la meg bare kjøpe popcorn og bacon-crisp først! La oss få se hvem det skal skyldes på i oppfølgeren!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronavaksiner #bivirkninger #rasisme #polarisering #ekskludering #homofobi #fullvaksinert #helsemyndigheter #mobbing #fordommer #anafylaktisksjokk #hjerneslag #korona #covid #vaksiner #perikarditt #pandemi #fhi #kvinnendertrykkelse #stigmatisering #koronapass #hat #ingvildkjerkol #camillastoltenberg #ernasolberg #espennakstad #benthøie #jobasgahrstøre #hjerteposebetennelse #hjertesykdom #blødninger #myokarditt #blodpropp #samfunnskille #uvaksinert #menstuasjonsforstyrrelser #koronasertifikat #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Fantastisk godt skrevet 👏👏👏.
      Ja, innfør coronapass, steng oss uvaksinerte inne, me klarer eitt år til 😂.
      Så er det berre å tute og køyre.
      Spørsmålet er om dustehuene nokon gong vil skjøna at dei er rundlurte av korrupte, kriminelle drittsekker, som berre er ute etter å tene pengar 😥. Eg tviler 😭.

    2. er det sant at i Israel måtte de ta 12 doser nå? Jeg klarer meg inne fint også, med min sosial angst så er det ikke straff, men belønning å måtte sitte hjemme

    3. Godt Skrevet og takk for at du bryr deg, tror dessverre du har rett, showet fortsetter uansett. Håper det beste for framtiden men frykter det verste.

    4. Etter ca 21 mnd med graving, har jeg ENDELIG lykkes med å finne en agenda hvor det foreligger bevis som gir stor sannsynlighet for at det stemmer:
      Under pandemien, med lock-down og sosial distansering, så er følgelig kursen på bit-coin presset til et bunnivå, hvorpå denne kursen er blant de få tingene en kan si med 100% sikkerhet vil skyte i været med lysets hastighet med en gang verden er tilbake i normalt gjenge. – Dette er som en gavepakke fra himmelen for de rikeste nasjonene, hvor det er rikelig med penger til å investere i dette her, hvilket de, med kongeriket Norge i aller fremste rekke, har gjort så til de grader!.. Og den virituelle currency har vitterlig levd opp til forventningene! Dersom den infoen som er blitt meg til del kan bekreftes, så har bare den eksplosjonen som kom i kjølvannet av den gjenåpningen vi har hatt nå gitt en avkastning som er så forbannet ekstrem at AS Norge allerede innehar en formue i bit-coin som overgår selveste oljefondet!! Hvor sjukt er ikke det, liksom!?
      Og forhåpentligvis, er det her den skjulte agendaen hovedsakelig ligger hva angår oss nordmenn, for jeg kan jo i så fall ikke si annet enn at det er jævlig oppegående av de som håndterer de nasjonale verdier..
      Men samtidig, er det jo en kjensgjerning at folketallet MÅ stagges globalt sett, hvilket krever at det blir foretatt grep som går på tvers av alt som er av menneskerettigheter, så..

      1. Dette med bit-coin kan jeg se, men folketallet.. det er jo ingen overdødelighet, så hvis dette stemmer må det jo være noe med å gjøre folk infertile..

    5. Godt skrevet Roger og jeg må si meg enig i at hele den greia med at vaksinerte kan ferdes fritt er bare tull og tøys, de smitter jo like mye om ikke mer pr.d.d. Koronapass er noe jeg absolutt ikke skjønner greia med annet enn at de innfører det for å få fart på alle som ikke er vaksinert. Altså de som ikke vil vaksineres må jo respekteres spør du meg.

      Du har et godt poeng her, det skal du ha 👏👏👏

      1. Mange som ikke forstår dette innlegget, hehe.. så jeg ble veldig glad for din tilbakemelding her nå. At du har hjerte og hjerne er det ingen tvil om. Koronapass er ikke for å beskytte noen, det er splitt og hersk. Jeg har venner i Nederland som ikke tør gå ut, mange titusenvis demonstranter knuser og ødelegger. Østerrike er det helvete, Kroatia, osv.. folk har tatt til gatene og raser.. det eliten gjør mot menneskeheten nå er ren ondskap. Men for all del, de må bare kjøre på. Kan ikke ha det mye bra med seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg