Jeg synes ikke at å ønske seg dette i bursdagsgave er for meget?!!

I dag har jeg vært på Rikshospitalet og besøkt en av mine beste venner. For andre gang i sitt liv kjemper hun mot kreften. Det er knalltøffe dager og netter, uker og måneder. År.. De siste dagene har hun vært isolert, som om hun er satt i fengsel. Det er en ubegripelig og urettferdig «reise». På tross av dette helvete (i mangel av et mer passende ord) så har dem ikke mistet pågangsmot og evnen til å smile. Hun har sin flotte og snille mann ved sin side, han viker ikke, men enhver skjønner at dette er særdeles trist, tungt og tøft for han også.

I dag på min bursdag var den beste gaven mine venners gode smil, min venninnes gode smil og glimtet i øynene hennes.

Mine nevnte venner er ikke alene å kjempe mot denne sykdommen, ikke alle er så tøffe som venninnen min, noen mister alt, pågangsmot, livsglede… så derfor håper og ønsker jeg at dere , spesielt mine venner og bekjente, men også ukjente, vil gi meg en fødselsdagsgave nesten like fantastisk som min venninnes smil – gi til kreftsaken!!

Tusen takk ❤️

Finn mer informasjon om dette på Kreftforeningen.no

Bursdagsinnsamling for, klikk her —> Kreftforeningen

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #kreft #fødselsdag #venner #leukemi #innsamling #kreftforeningen #blodkreft #brystkreft #venner #kjærlighet

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg