Jeg visste ikke at kakerlakker fiser engang!

Det er rart det der, jeg er den som har Osas, men nå ligger altså jeg på sofaen. I senga ligger snuppen min og snorker, Ella snorker, Ariel snorker. Det er som om alle tre drømmer at de er i skogen og henter ved. Motorsager altså. Hellige måne..

Festen i går gikk veldig bra den, ingen glass knuste, ingen sølte noe, ingen vælvet over ende. Men joda, noen ble kongedrita, haha..

Moro var det, folk kaklet og lo. Røykskodden lå lavt over Fjell. Snuppen min fikk mange flotte presanger og han hadde laget dikt om gjengen som var her og quiz. En quiz jeg tapte. Jeg har aldri vært borti makan. Hodet mitt som gjennom alle år har sugd til seg unyttig informasjon hadde gått glipp av noe her. Kanskje informasjonen har vært FOR unyttig?

Liksom viste dere at det er utbredt uttalt av psykologer at de mener at menn som har på seg sokker under sex er mer usikre enn andre menn? Altså, jeg bare trodde dem var late. Eller at sexen er spontan, in the moment liksom. Altså, hvor mange filmer har man ikke sett der to stykker møtes inne på et toalett, og han tar henne oppå vasken. Skal han liksom ta av seg sokkene da liksom for å ikke være usikker? Mulig jeg har sett for mye film altså.

Visste dere at ifølge russisk lovgivning må de hjemløse være hjemme etter klokken 22:00? Politikere er visst like dumme overalt.

I Columbus, Ohio er det ikke lov å kjøpe Cornflakes på søndager. Altså, da har man lite å gjøre når man i det hele tatt kan foreslå en slik lov i tillegg til å vedta den. Hallo! I Arizona er det ikke lov å ha mer enn to dildoer i eget hjem, og i California er det forbudt å skrelle løk på hotellrom. I Israel er det ikke lov å pille seg i nesen på lørdager. I Vermont er det ikke lov å plystre under vann, og hvis man har på seg svømmedrakt offentlig i Florida, da har man ikke lov å synge. Hellige måne..

Hugh Heffners privatfly het «Big Bunny», hvorfor jeg ikke visste det er for meg en gåte.

En kakerlakk fiser hvert 15 minutt, og vegetarianere fiser oftere enn de som spiser kjøtt. Huden til isbjørnen er svart. De som vinner quiz er cocky, for all framtid skal jeg tape med vilje heretter!

Takk for at dere leste, håper dere ble noe klokere 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #quiz #moro #venner #fest #bursdag #feiring #lørdag #søndag #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Haha, syns spørsmålene var enkle og vanvittig morro å VINNE, Kjære ❤ 🤣 Takk for en nydelig kveld med dere ❤

      1. Du er cocky ass, ser ikke poenget i å ha noen kunnskap som forteller at en ikke har lov å plystre under vann eller kjøpe cornflakes, blir for dumt. Bruker heller hodet på noe nyttig 😜
        men takk samme 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg