Kaffen i halsen og røyk ut ørene!


Noen ganger må jeg stille meg selv spørsmål om hvorfor jeg mange ganger får så kraftige reaksjoner på hva jeg legger ut i bloggen. Jeg føler selv, eller jeg vet, at disse temaene jeg tar opp er viktige. Hvordan kan ting bli bedre hvis man bare lar ting fare? Hvordan kan ting bli bedre hvis man ignorerer og later som om at alt som skjer i samfunnet ikke angår en selv? Unntatt når det er «politisk korrekt».

Jeg lurer ofte på hvorfor så mange enten ikke bryr seg, eller sitter passivt på sidelinja og tror at en ikke har noen påvirkningskraft på det som skjer. Klart man har. Det er jo nettopp fordi de som faktisk engasjerer seg at ting har blitt som de har blitt.

Dyrere strøm og mat, høyere avgifter, islamisering, ideologiske overbevisninger, økt voldskriminalitet, parallell og ghettosamfunn, terror. Alt skjer jo fordi de med feil overbevisninger tar makt, de som engasjerer seg har en annen agenda enn du og jeg. De som styrer vil noe helt annet enn oss. Folk må jo engasjere seg. Om man ikke greier i et steinkast å stanse feilutviklingen, så kan en sannelig være med på å bremse den, og da er sjansen større for å sende samfunnsutviklingen i en annen, bedre retning.

Marokkoavtalen, Acer, EU/EØS.. alle negative avtaler som påvirker oss i hverdagen og livet vårt fremover har jo blitt til fordi folk ikke er våkne og ikke engasjerer seg.

Tenk at vi har mennesker i rike lille Norge som sitter innelåste i sine hjem ekskluderte fra samfunnet på grunn av funksjonshemminger som konsekvens av feks ALS, CP og Kreft. Vi har psykisk psyke som ikke får hjelp og utvikler seg til å bli en fare for andre. Mennesker som har vært i ulykker som sitter i årevis for å motta vedtak for å få hjelp til å bli inkludert i samfunnet igjen. Vi har mennesker som skor seg på dette, de som har engasjert seg mest bor i pendlerboliger i Oslo på statens regning. Stadig flere småbarnsfamilier havner under fattigdomsgrensen her til lands, det har i mange tiår blitt bedrevet menneskehandel med barn i Norge, hvor barn blir stjålet av barnevernet og «solgt» videre til såkalte beredskap- og fosterhjem. Titalls av disse sakene har havnet i Strausbourg og Norge blir dømt gang på gang for dette, uten den helt store fokus og oppmerksomhet her på berget.

Vi sitter med en statsstøttet media som styrer tankesettet til befolkningen med egenproduserte versjoner av det som skjer i samfunnet, konstruerte virkeligheter. Den som våger seg på å henvise til alternative media, en type media som faktisk jobber for egen lønn og stort sett ikke mottar støtte fra staten, de som belyser de viktige sakene, den blir stemplet som rasist, konspirasjonsteoretiker, hatefull og så videre, nettopp fordi det er slik alternative medier fremstilles av de som mottar den betydelige statsstøtten. Og folk biter på.

Ingen media skulle mottatt statsstøtte, de skulle alle fått jobbet for sin lønn, lagt objektiv fakta på bordet, belyst virkeligheten, iheller gått staten i sømmene fremfor ensidig jobbe for å ikke miste statsstøtten. Ikke la seg kjøpe. Men slik har vi det gående, fordi veldig mange ikke engasjerer seg, og de som faktisk engasjerer seg har feil retning og mål.

Dette har de som ikke engasjerer seg mesteparten av skylden for. Og dette er arven de gir til sine barn og barnebarn. Når en får barn og barnebarn, er ikke poenget at man skal forsøke gi dem et best mulig liv?

Nå er det gått så langt at ytringsfriheten knebles stadig mer og mer, andre bestemmer hva vi kan si, meningene våre kan ikke ytres hvis de ikke er riktige. Vi har faktisk meningspoliti som angriper enhver som ikke holder seg innenfor de politisk korrekte rammer. I Oslo blir kjøttet «vannet ut» på helseinstitusjoner og sykehjem. Maten blir blandet ut med linser. Er man islam- eller innvandringskritisk så er man rasist. Er det én vaksine man ikke ønsker å bli injisert med så er man vaksinemotstander. Vi har fått et samfunn hvor stadig flere mennesker blir ekskluderte og opplever utenforskap.


Nå for tiden driver folk å deler på sosiale media, og gir støtte til TV-aksjonen som denne gang omhandler å stoppe barneekteskap. Tenk så lettlurte er man, saken er god, men den er ineffektiv.

I verden i dag blir en jente giftet bort hvert tredje sekund. Altså, dette handler om overgrep, mishandling, voldtekt og mye faenskap. Folk reagerer på hva jeg skriver om, sier de setter kaffen i halsen og noen er så uenige med meg at «det nesten ryker ut av ørene» på dem. Samtidig støtter man denne TV-aksjonen, for det er det politiske korrekte. Men hvem tør snakke om at dette er islam? Tvangsekteskap og barnebruder er islam!

Hvor tas det ikke opp at det er hovedsaklig i islam det er tvangsekteskap og barnebruder? Dette er koranen. I islam skal mannfolka søke å bli som profeten og sendebudet Mohammed, landeveisrøveren som hadde slaver og ønsket død over alle vantro, mannen som fikk seg barnebruden Aisha på 6 år og penetrerte henne da hun var 9 år!

Her i Norge spretter det opp moskeer, det nærmer seg 300 nå, på statens regning. I tillegg får i snitt hver moske 1 million i bidrag fra staten årlig, om ikke mer. Til hva? Strøm? Husleie? Hvor naive er man når en tror at støtten er for å dekke utgifter?!

Norge bruker mange mange milliarder på å finansiere islam og islamisering, småjenter hopper rundt i hijab, de giftes bort mot betaling, voksne kvinner tvinges til å gå i burka, og så skal vi sitte hjemme å la oss lure til å gi støtte av lave lønninger og trygd mens alle utgifter ellers skyter til værs, fattigdommen øker, og dette skal vi gjøre fordi det nå skal «trende» å være mot barneekteskap som Norge selv finansierer i stor skala?!

Hvis man ikke vil snakke om elefanten i rommet, ikke høre eller vite om sannheten, så må man gjerne få en skogbrann i ørene, eller sette kaffen i vranghalsen for min del!

Se på bildet under som de bruker i forbindelse med TV-aksjonen. Tror dere det er slik en islamsk barnebrud ser ut? Eller er dette bildet kun ment for å manipulere? Se litt på bildet lengre opp, og tenk litt.. God morgen alle sammen!



Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#barnekteskap #tvangsekteskap #islam #burka #overgrep #moské #samfunn #menneskehandel #barnebrud #manipulering #islamisme #tvaksjonen #mishandling #koranen #jihad #sharia #nrk #media #aisha #barnevern #islamisering #korrupsjon #mohammed #bønnerop #allah  #norge #bunnytrash

 

35 kommentarer
    1. Utrolig bra skrevet igjen, og du treffer så utrolig bra .. man må snart få opp øya i detta landet.. men dessverre det er alt for mange som sitter stille og ikke gjør noe….huff, ha en kjempefin dag ❤

    2. Det absolutt feil bilde om man ønsker å fremstille en barnebrud, alt rundt en barnebrud er tragisk, finnes overhodet ikkje noe fint rundt det. Det er mishandling og grusomt. Men, det er ei heller noe som er vanlig i Islam, det er som oftes en løsning på andre problem i en famile. Ekstremt dårlig økonomi hvor de ikkje har råd til å fóre ungene, døtrene blir så solgt….I andre land kan det bli sett på som status, men da snakker me om ekstremister som egentlig ikkje har noe med “vanlig” Islam å gjøre, jentene er gjerne “hjervasket” og tror de gjørnoe edelt vedå gifte seg med “bestefar”… Det er et kompleks problem som skyldes så mye annet enn “bare” et barn som blir giftet bort. Å nei, det er ingenting riktig med det og noen burde muligens vært skutt for å få det stoppet…Tviler STERKT på at det er noe som kan bli stoppet av en innsamlingsaksjon, mulig det kan hjelpe noen jenter spm allerede er ødelagt, men det er mange jenter rundt i verden som sitter å venter på dommen i form av en gammel mann på 60+…Trist, bare veldig veldig trist…

      Vibbedille

      1. Enig i det meste du skriver, med unntak om din påstand om at det ikke er vanlig i islam, det er veldig vanlig i islam. Det er ekstremt vanlig i islam. Lille meg kjenner flere som er offer for dette. Både her jeg bor og i islamske land, jeg har blant annet skrevet i bloggen min om barnebruden Roja som er en nær venninne. Akkurat nå sitter eks-minister Støjberg i riksrett i Danmark for å ha skilt islamske barnebruder fra sine islamske overgripere av noen såkalte ektemenn ved adkomst Danmark. Du må gjerne påstå at dette ikke er vanlig i islam, men jeg har sittet å grått sammen med islamske barnebruder, så dette er ingen påstand, men ren fakta.

        Takk for at du engasjerer deg og kommenterer 🥰

        1. Ja det skjer i Islam, og eg vet det skjer mye, men med vanlig mener eg: Det kreves ikkje av en muslim å gjøre det. Forskjellen er at det praktiseres veldig forskjellig fra det ene muslimske landet til det andre. Somalia f.eks der omskjærer de jentene, det står ingenting i koranen at det skal gjøres, det samme gjelder barnebrud. I andre muslimske land er det bannlyst å gjøre disse 2 tingene. Koranen leses på sååå mange vis, overhodet i familien leser, tolker og plukker fra hverandre og bestemmer selv hva som gjelder. Små bygder? Et overhodet som leser, tolker og bestemmer over befolkningen.

          Vibbedille 😀

          1. Det kreves faktisk, i høyt omfang, men det finnes forskjellig praktisering som du skriver. Det er mye omskjæring av jenter som islamsk rituale, selv om akkurat det ikke står spesifikt om i islamske skrifter, men derimot står det spesifikt om omskjæring av guttebarn (sunna) og disse utførelsene er veldig vanlig islamsk praksis. Barnebrud står det også om i islamske skrifter, deriblant at muslimske menn skal søke å bli som Muhammed, som jeg henviser til i innlegget så er jo han selve årsaken til barnebrudfenomenet da han tok sin tredje kone Aisha, datteren til Abu Bakr. Disse hylles i islam i 2021. I tillegg har koranen (her kommer dette med tolkninger som du nevner) henvisning til Koranen i K. 65.4. samt Hadithene. Men det viktigste her er vel Muhammeds liv å lære, for det står spesifikt i boka at en god muslim skal søke og bli som han.

    3. Det ryker litt ut av øra her. Noen av spissformuleringene dine har den provoserende effekten du ønsker.

      Så til dagens tema. TV-aksjonen.
      Jeg kommer heller ikke til å gi til TV-alsjonen i år. Ikke fordi jeg ikke synes det er grusomt at barn gis bort til voksne menn som leketøy men fordi jeg ikke tror at en TV-aksjon i Norge vil bidra til at praksisen slutter.

      1. Helt ærlig så tenker jeg ikke på at formuleringene skal være provoserende, jeg bare skriver rett fra levra hva jeg vet, mener, tenker og føler. Noen ganger greier jeg å provosere med bare å eksistere, uten å si et ord, da er det nødvendigvis ikke jeg som ønsker å provosere, men heller den andre part som ønsker å la seg provosere. Bra du ikke støtter, det er jo helt bortkastet, de som støtter gjør dette for å føle seg bedre med seg selv, eller fremstille seg som godhetens apostler, helt uvitende om hva dette faktisk handler om. Så klapp på skulderen til deg 👍🏾

    4. Det der dobbeltmoralske idiotiet der, kjem ikkje til å få ei krone av meg.
      Jobbe mot barnebruder liksom. Jo, “piss meg i øyra”. Så lenge dei ikkje kan/våger å kritisera islam, korleis skal dei då våge å fortelle dei at det er galt å voldta og misbruke små jenter?
      Patetiske idioter kaller eg slike folk.
      At den store majoriteten av det norske folk biter på det der, syner kor dårleg stelt det er her i landet, ang fornuft og logisk tankegang.

      1. Kjenner flere som er med på dette, og andre som har ytret ønsker om å ville være med på dette, jeg måtte da si at det er en god sak, hadde det ikke vært for at dette er spill for galleri, lureri og svindel. Dette er bevisst manipulering for å villede.

    5. Meget godt skrevet! Og jeg har stilt meg de samme spørsmålene som deg – lenge. Men noe fornuftig svar blir umulig å finne. Det er ubegripelig at de fleste (i feighetens navn) velger å lukke øynene for det som skjer rundt oss.
      Takk til deg, for at du tør der de fleste tier.

    6. Dette sykt bra skrevet . Treffer spikern på hodet gjennom hele innlegget . Håper de som får bøssebærerne på døra sier pent nei . Å stoppe barnegiftemål lar seg ikke gjøre da det er izlam som er problemet . Når det ringer på min dør vil jeg si at mitt bidrag går til hrs som jobber i mot det samme formålet og er mer effektivt .

      1. Får jeg bøssebærer på døra så skal jeg gi begrunnelse for mitt avslag. Jeg er nabo med moskeen på Fjell i Drammen hvor det nå diskuteres om de skal få gaule ut av høytallerne Allahu Akbar og at Mohammed er sendebudet, den samme Mohammed som er selve hovedårsaken til barnebruder. Nytter ikke å gi en krone mot barnebrud-virksomhet når staten støtter virksomheten med mange mange milliarder.

    7. Så bra med folk som deg som engasjerer seg sterkt, og rakrygget! Jeg trodde først at barnebrudbildet ditt var et bilde av to fedre med døtre. Fy f… Grusomt og trist! Søndagens innsamlingsaksjon bidrar nok ikke direkte til en slutt på barnebruder, med noen kroner i støtte, men forhåpentligvis kan fokus på tvangsekteskap og barnebruder føre til at organisasjoner og myndigheter jobber mer aktivt mot det…

      1. Det barnebrudbildet er det mest riktige, det TV-aksjonen bruker er jo helt latterlig absurd. En venninne som ble tvangsgiftet da hun var 11 viste meg bilder fra den dagen hun ble gift. Ikke mye får mine tårer fram, men islam greier det. Å se så ulykkelig hun var, helt mørk rundt øynene og død i blikket. Uff, folk må gjerne ha fokus på barnebruder, som jeg skriver er det i bunn og grunn en god sak. Men bakgrunnen for TV-aksjonen er hykleri. Svindel. Falsk godhet. Årets trend. Når aksjonen er over så driter både NRK og fler til k barnebruder. Det hjelper ikke med noen aksjon når en hverken kan prate om elefanten i rommet, bakgrunnen for praksisen, og at staten i praksis bruker milliarder på å skjønnmale og finansiere de som benytter barnebrud-praksisen.

    8. Utrolig bra skrevet! Takk for at du deler😊 Og kommentarer👍Prater om det jeg også, helt for jævlig!🥵😰 Og kommer ikke til å støtte! Nå må folk få opp øya🙈

    9. Slik tenker jeg og, men det er jo tabu å si for da blir du stemplet som rassist og muslimene fornekter det❤️

    10. Så sant som det er sagt!
      Samtidig forstår jeg hvorfor folk vegrer seg for å uttale seg i redsel for å bli knyttet til rasisme og lignende merkelapper. Grunnet den enorme negativiteten som følger dette stigmaet, er det for en del mennesker faktisk grunn for å frykte at ens uttalelser i sånt som innvandringsspørsmål vil kunne ødelegge for sånt som jobbmuligheter o.l i fremtiden.
      Men dette gjør det jo absolutt ikke noe mindre giftig, snarere tvert i mot! For at den reelle ytringsfriheten ikke skal innsnevres mer og mer, er folk faktisk pokka nødt til å ta grep snart! For vi er faktisk faretruende nær der det å ytre meninger som bryter med den som råder hos flertallet nærmest blir forbudt!..

      1. Noen ganger tenker jeg at kanskje man tar feil om hvilke meninger som råder hos flertallet, kanskje man er lurt, som sauer blir gjetet av gjeterhunder.

    11. i tillegg til at islam er et stort problem i dette tilfellet ,må en også huske på at hinduismen ikke er ne særlg bedre på dette området

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg