Kan man vaksinere seg raskt nok i dag?

Nå melder avisene mye forskjellig stress på én gang, og jeg tenker at jeg er veldig glad for at jeg har tatt mitt standpunkt i denne saken. Jeg håper helt ærlig flere tar samme standpunkt.

Disse vaksinene er hastet frem, og i tillegg, noe jeg synes er lite gjennomtenkt, at mange mener dette med vaksinering går for tregt.

I motsetning til meg så er det veldig mange som vil ha vaksiner raskere. Til tross for at det tydelig ikke er kvalitet vi blir tilbudt.

Ikke får vi hverken tydelig eller troverdig informasjon heller. Det eneste jeg opplever vi får tildelt er galskap.

La meg vise til noen bilder fra noen av våre største media her til lands. Disse bildene er fra aviser som er gitt ut samtidig denne uken.


*
*

*
*

*
*

Synes dere virkelig dette går for tregt?

Til dere som ikke har tatt vaksiner og tenker litt i samme bane som meg, hold hodet kaldt og hjertet varmt. Dere som skal ta vaksine nå, og dere som har tatt den, husk å bruke munnbind!!

Ha en fin dag alle sammen 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksiner #blodpropp #astrazeneca #pfizer #moderns #corona #koronavirus #vaxzevria #benthøie #johnsonjohnson #jj #moderna #langtidsvirkninger #hjerneslag #sputnik #vaccine #bivirkninger #galskap #media #aftenposten #vg #fhi #norge

2 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻

      Hvis man oppsummerer alt man faktisk vet om disse vaksinene,kommet fra det vi så langt vet er pålitelige og sikre kilder som FHI,norske og utenlandske myndigheter,eksperter med pondus hva gjelder kompetanse på dette og legemiddelfirmaene selv (med forbehold om at alt sammen er såkalt “fake news”),så må man komme til den konklusjon at det slett ikke ser bra ut i det hele tattDet er så ille at eg fatter ikke at noen tør å ta vaksinen i det hele tatt.
      Eg har en følelse av at alle disse såkalte ekspertene uttaler seg på en sånn måte at man kan oppfatte det som om de advarer samtidig som de oppfordrer.
      Må samtidig få nevne den lille videosnutten av Svein Østvik,der han tar til tårer,ingen har vel satt ord på den generelle (planlagte) samfunnsutviklingen og “pandemien” spesiellt slik som han gjør der.Og eg for min del stiller meg femhundre pst bak.For meg er det helt uforståelig at noen kan kutte en sånn venn tvert ut av livet,det er jo nettopp sånne motvekten alle trenger i livet sitt nå.En forklaring kan jo være at å kutte ut en venn på det grunnlaget bare viser i all sin gru hvor indoktrinerte og hjernevasket folk er blitt.Huff.

      Nå må eg stikke på jobb😴Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg