Kanskje ikke så lurt å legge ut dette..?

Dette blir mitt siste innlegg i dag, og det er jo litt spesielt å ha en blogg hvor man skal være så ærlig som man bare kan, skrive om hva en mener, hva som opptar en, ting en føler må tas opp i samfunnet, og ikke minst hendelser og følelser fra det private. Så risikerer man stå opp dagen derpå så har noen nettroll vridd på det hele, meninger og følelser, og fremstilt en på en måte som ikke er bra, med hensikt.

Men jeg tar dette likevel jeg. Jeg er meg og bloggen er Bunny Trash, og for tiden er dette mennesket bak bloggen litt sliten og trist. Det fortalte jeg om i bloggen da snuppen min og jeg kom hjem fra Polen. At en venninne har gått bort i kreft. I en tid som dette, hvor folk har vært skremt fra sans og samling og mange har levd i frykt for å bli smittet av et virus, så opplever man altså at nære og kjære går bort så alt alt alt for tidlig. Ingen av covid, men slag, kols-relatert og kreft.

Bare rett før det ble erklært unntakstilstand så døde en av mine nærmeste. Hun fikk blodkreft  av cellegiften hun fikk mot brystkreft. Hele greia er bare så grusom, jeg har bilde av henne på balkongen og tenker veldig ofte på henne. Fineste Kari-Anne, bare halvveis i livet. Så ble det unntakstilstand og da døde mammaen til snuppen min. Brått. Det kan høres ut som en gammel dame, men hun var i sekstiårene. Hun skulle hatt mange år til. For ikke lenge siden nå døde en kompis, Erik, det var også uventet og veldig brått. Og nå Åse-Lillian, hun fikk diagnosert brystkreft i november i fjor. Det gikk under et år. Hun så veldig fin ut sist jeg traff henne, hårløs men fin, og med godt mot. Smilende og blid som alltid. Hjertegod og varm. «Alt kler den smukke» sa jeg, det ble mine siste ord til henne.

I morgen er det minneseremoni og begravelse.

Støtt Kreftforeningen!

Takk ❤️


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kreft #cancer #fuckcancer #minnestund #venninne #begravelse #strømsø #drammen #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Hei igjen 🇳🇴🌺👍

      Huff ja,bare det at du spør et sånt spørsmål i overskriften for så å skrive dette fine innlegget bør få de giftige pennen til å gå i tenkeboksen og bli der en stund,men eg tror ikke den giftige pennen har evnen til å skjønne det selv 😡

      Eg vil skryte på meg at eg vet litt om å miste nære og kjære 😢
      Eg håper at du får ro til å sørge,reflektere og huske gode stunder,det er veldig viktig for å komme videre selv😢🌹
      God natt,Bunnytrash 🌈😴 Stor klem fra synskepeggy.

      1. Jeg vet ikke jeg. Noen mennesker skjønner jeg bare ikke. Er trist nå ja, det blir då sterkt når en har levd dom en har levd, så faller de rundt en bort, og alle lenge før sin tid. Morgendagen blir tøff, men samtidig blir det litt godt å møte felles venner og gode venner og minnes med. Så kommer lørdagen, kanskje jeg for litt tankeadspredning. Natta SP, klem fra meg 🥰

    2. ❤️❤️❤️Trist
      Men du får ha en god natt… Jeg har en sånn penn med lenke på. Kanskje du også bør få deg en slik. Da er den din vettu og ingen kan ta ditt ord med sin egen penn.

    3. Hei Bunny 🙂 vil bare si at jeg syns det er bra at du legger ut flere innlegg om dagen, jeg leser alt du legger ut så det er bare bra for min del :)👍

    4. Enig med Madeleine😊Har ikke hatt tid til å lese blogg på to dager, og nå har jeg jo masse å kose meg med ut i sene nattetimer😍😄
      For et tøft år dere har hatt😢Masse lykke til i morgen, så trist!😢❤️

    5. Hei Bunny ♥️.
      Dette var eitt flott innlegg, med mykje hjertevarme ♥️.
      Tenker og på kor urettferdeg livet kan vera.
      Etter å ha levd eitt liv, der eg har brunne ljoset i begge endar, og på midten med, og levd på lånt tid i meir enn 20 år, så opplever eg at flott ungdom, som er i starten av livet, går bort før dei skikkeleg har byrgja 😢.
      Det er usigeleg trist 😢.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg