Katastrofealarm: mange drepte, flere alvorlig skadd!


Denne dagen orker jeg ikke mer av, jeg er helt gåen både fysisk og psykisk. Ironien er at i dag var markeringen her i Drammen for Verdensdagen for psykisk helse, som deltaker på det arrangementet startet dagen min.

Så utløste moskeen her på Fjell i Drammen noe som ikke for meg er noen «bombe», dette visste jeg kom, men de naive klarer ikke se veien som kommer, men nå har moskeen stått frem og ønsker fem bønnerop om dagen fra moskeen. Hvorfor kan ikke bare de som ønsker dette reise dit hvor de har fem bønnerop om dagen, hvis det er slikt samfunn de ønsker, for det er jo så flott og fint i Midtøsten! Hah..!!

Videre dro snuppen min og jeg to mil ut av byen på besøk til vedkommende som skal være barnepasser for jentene våre i helga når vi skal bort. Kort etter kom det katastrofealarm, krisemeldinger og dermed måtte snuppen min i beredskap på sykehuset. Meldingene kom så fra alle kanter. Først om en person som hadde begynt å skyte folk med piler fra bue, så fikk vi beskjed om at en kvinne var blir knivstukket. Så ble det meldt om skyting. Full krise, terror på gang.

I bil i hui og hast dro vi inn til sykehuset i Drammen. Derfra skulle jeg ta buss hjem. I det jeg dro så jeg helikopter komme. I media kunne jeg lese at de snakket om én gjerningsperson. Et annet sted så jeg at en person hadde tatt seg inn på en Coop Extrabutikk og gått til angrep på folk. Alt dette i Kongsberg og folk bes om å holde seg innendørs.

Hva som stemmer, vet ikke jeg, men de sier én gjerningsperson, og den personen er pågrepet (i arrest i Drammen) .. javel.. Det jeg vet er at da jeg dro fra sykehuset var det inntil da funnet minimum fem drepte og flere alvorlig skadde. Politi er også skutt på og truffet. At her er kun én gjerningsperson.. hmm.. flere åsteder innenfor et stort område..

Derfra orket jeg ikke høre mer, alt er stengt av her. Melder meg ut av samfunnet for nå, har inntatt sofaen og skal koble ut med en film, TV-serie eller noe, så kan jeg melde meg inn i samfunnet igjen i morgen når jeg er mer rustet igjen mentalt…

Klikk dere inn og signer mot bønnerop fra muslimske moskeer i Norge:

—> HER <—

Takk for meg.


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #moské #samfunn #islamisme #drap #katastrofe #koranen #beredskap #jihad #sykehus #sharia #terror #islamisering #massedrap #bønnerop #drap #allah #kniv #katastrofealarm #pilogbue #drammen #kongsberg #norge #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Ny pressekonferanse fra politiet klokka ti, om du orker. Men skjønner veldig godt reaksjonen din! Og det blir ekstra ille når sånt kommer så nært innpå. Jeg satt nede på stranda i Spania i kveldinga, omtrent da hendelsene i Kongsberg startet. Kikket på to store vannscootere som kom inn mot land, og den ene så ut til å ha et maskingevær med seg… Sikkert bare fantasien min, men man vet jo aldri. Alt kan skje…

    2. Uansett om hen er hvit eller svart..Dette her er resultat av Islam i Norge!!! Skjønner deg godt, i fistel sjæl, og så j trist som f og energien dalte fullstendig. Fordi d er negativ energi, ikke noe annet. Rett og slett negativ energi som tapper oss for krefter. Om man må ha d inn..her må folket komme på banen, kjære vene, hvor mye skal vi tåle😬

    3. Håper løpet i Drammen var en god opplevelse og fy søren dette som har skjedd i Kongsberg er bare så utrolig tragisk 💔 Håper du igjen er rustet mentalt for en ny dag min venn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg