Kom i julestemning da han tente på julegranen.

Det er vel dette enkelte kaller å være «fyllesyk». Jeg har dratt dyna med meg ut på sofaen i stua. Tenker jeg blir her i dag.

Vi fire som dro på harryhandel til Sverige i går fant det for godt å feste litt sammen utover kvelden. Med alt tomgodset som står igjen her så skjønner jeg hvorfor jeg føler meg mer redusert enn vanlig på en søndag. Foran meg står ei tomflaske sambuca, en litersflaske. Jeg huska den ble åpna. En flaske Rustne Spiker ble tømt. En liter vodka.. her står tomme bokser Sommersby. Det var en annen flaske vodka inni bildet her også. Den aner jeg ikke hvor er. Husker jeg lagde meg en tassimokaffe med whisky også.

Så var det å lese nyhetene i dag. Og som i de fleste byer og tettsteder så har det blitt tent julegran på torg og samlingspunkter. Her i Drammen også har noen tent på juletrær. Bokstavelig talt. Altså på Strømsø Torg her i byen observerte politiet en mann i tyveårene som var tent på julegrana. De trodde han sto å tisset, men det viste seg at han fikk tømt seg på annen måte da han faktisk onanerte. ‘Ronket’ som vi sier der jeg kommer fra. Han tente skikkelig på julegran. Det er hva man kaller ‘å komme i julestemning’.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#julestemning #juletre #drammen #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg