Koronatiltakene fører til splittelse og hat!


Alle har vel nå fått med seg at Svein Østvik brente et munnbind utenfor Stortinget på en demonstrasjon mot lockdown og coronarestriksjoner for noen dager siden?!

Jeg kjenner ikke Svein Østvik, men den massive hetsen han har blitt utsatt for kan ikke få stå uimotsagt. Vi lever i disse dager under svært begrenset frihet. Det gjør noe med en som menneske. Mange av tiltakene er det svært få som skjønner noe av. Ikke være med venner og familie. Nedstengte bedrifter, konkurser, økt fattigdom og psykiske helseproblemer. Et samfunn som ødelegges mer og mer, dag for dag.

Dette mens vår statsminister spiser kake og sushi og samler familie og slekt til ferieturer. Importsmitte som øker da innvandrere reiser til sine hjemland og kommer tilbake med begrunnelser som «nødvendig reise». Det er heller ikke slik at våre grenser er stengte. Fremmedarbeidere reiser fram og tilbake. 12000 yrkessjåfører passerer grensene uten krav til test og karantene. Selv når de kommer fra land med høyt smittenivå.

«Munnbind er en kulturell greie, vi aldri kommer til å anbefale» sa helsemyndighetene for ett år siden. De ombestemte seg, uten at vi strengt tatt har fått noe svar på hvorfor. Det vi derimot vet, og som er bekreftet fra helsefagmyndigheter verden over er at munnbind ikke har noen hensikt dersom det ikke brukes riktig. Dette har jeg skrevet om mange ganger. Se dere rundt, riktig bruk ser vi lite av. Folk har munnbind under haka, under nesa, hengende på øret, urene munnbind gjenbrukes, og folk drar ned munnbindet for å putte inn mat, drikke, eller for at andre lettere skal høre hva de sier. Så tar de det på igjen, skitne svinete munnbind.

Professorer og fagfolk advarer mot at vi innånder mikroplast som finnes i mange engangsmunnbind Vi snakker polypropylen som kommer ned i lungene. Et stoff som er en omtalt miljøversting, og meget helseskadelig. Polypropylen gir dårligere immunforsvar, hormonforstyrrelser, utviklingsforstyrrelser, og redusert fertilitet. Nå vasser vi i dette!

Da vaksinene ble kjent, var det noen av oss om uttalte «bare vent, det kommer til å bli innført vaksinepass.» Det ble avfeid som konspirasjonsteori. Det er det ingen som mener lenger. Men hadde ikke myndigheter til nå kommet ut med at vaksinepass faktisk er aktuelt så hadde enhver som hadde nevnt det fortsatt blitt latterliggjort som konspirasjonsteoretiker.

Svein Østviks store synd er at han brente et munnbind, og uttalte han er skeptisk til vaksinen og ikke ønsker å ta den slik situasjonen er i dag. Med det blir han hengt ut som konspirasjonsteoretiker. Ikke skjønner jeg hva som er konspirasjonsteorien her, han er skeptisk, det må da være lov. Hva faen liksom?!! Dette er jo blitt helt sinnsykt når blant annet stortingsrepresentanter og TV2 går inn for å lede et korstog der Svein skal miste sin jobb, frata han inntekt og levebrød. Når flere han har samarbeidet med går ut i sosiale media og mobber han, sier de ikke ønsker noen form for vennskap eller noe med han å gjøre mer. Da ser vi hva koronasituasjonen, media og våre myndigheter har gjort mot oss. Vi har mistet oss selv.

Vi ser Svein Østvik gråtkvalt i en video. De fleste av oss har sett han på TV mange ganger og kjenner litt til personligheten hans som en litt smågal, men folkelig og jovial fyr. At han nå har ytret en mening som mange ikke liker, gjør det han til en annen person? Er han ikke samme Svein lengre? Hvordan kan han plutselig bli så forandret at han går fra «hele Norges kjæledegge» til en person som skal avvises, mobbes og knuses? En mann som de fleste av oss har skjønt forlenge siden at det ikke finnes et ondt fiber i hans kropp?!

Og hvordan kan det ha seg at mens Svein Østvik blir utsatt for hat og hets så kan Leif Einar Lothe, kjent som Lothepus lage sin egen video der han sier at de som brenner munnbind og ikke støtter alle restriksjoner og tiltak som er gjort, påstår at vi «ler av sykepleiere, leger og alle som prøver å holde liv i folk» og at vi må «skamme oss herfra til helvete». Dette er greit? Svein er menneskelig, mens Lothepus legger ut påstander og ber folk reise til helvete i en ufin tone.

Om noen ler av sykepleiere, leger og alle som prøver å holde liv i folk, så er det svært få. Jeg har ikke møtt noen som har ledd. Ikke ler jeg selv. Jeg har vært alvorlig syk, hatt nære som er alvorlige syke, samboeren min jobber i akutten, jeg selv har jobbet som helseassistent, vi har kolleger og venner som er helsearbeidere. Vi ler da for faen ikke, vi har respekt og setter pris på at vi har dem. Det har ingenting med skepsis til nåværende situasjon med munnbind, koronavaksiner og frihetsberøvelse å gjøre.

Svein Østvik ser at mennesker blir ødelagt under disse tiltakene, han bekymrer seg for sine medmennesker. Han viser seg som et medmenneske. Så behandles han som dritt mens Lothepus blir hyllet for å behandle oss som dritt. Da skjønner man hvor galt alt er blitt!! Fy faen!!!

Jeg har lagt link til video av Svein under, når jeg ser den så skjærer det i hjertet mitt, jeg får virkelig vondt av han. Nedenfor den linken til Sveins video ligger det en ny link til videoen av Lothepus, og jeg får grøsninger og blir skremt.

Hva føler og tenker dere om alt dette? Hvordan er deres reaksjon på disse videoene?

Link:

Gråtkvalt Charter-Svein på Corona-demonstrasjon


Link:

Lothepus ber oss dra til helvete!


Takk for at dere leste alt dette! Håper dere holder hodet kaldt og hjertet varmt der ute!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sveinøstvik #leifeinarlothe #chartersvein #lothepus #munnbind #vaksiner #restriksjoner #tiltak #lockdown #nedstenging #helvete #ernasolberg #samfunn #demonstrasjon #korona #corona #covid #myndigheter #norge

16 kommentarer
    1. Ja er ikke samfunnet blitt nådeløst å det bare på litt over ett år, jeg tror det er nå vi trenger roser og mer kjærlighet. Veldig bra skrevet du setter ord på det mange føler å det er fint å lese. ha en fin dag i morgen 🙂

    2. Helt enig med. Vi er på feil vei. Det er sikkert. Så var det vaksinepasset da……. sier ikke mer. Du forstår.

      Klok mann du.

      Ha en fin dag

      Klem fra Lise

    3. God morgen 😊👍🏻☀️

      Eg nevnte såvidt denne videoen av SØ i går,den gikk sterkt innpå meg også,det er fordi at han sier det eg tenker og har tenkt i mange år.
      Nå såg eg videoen til han andre og eg vet ikke hva eg skal si til det,det er bare skremmende.Det bør allikevel ikke komme som noen overraskelse,eg skreiv en kommentar til deg for en tid tilbake om at dette kom til å skje,det er en del av planen å sette folk opp mot hverandre og at vi som er skeptiske blir de utstøtte.Alt dette nevnte eg i kommentaren.Har også nevnt dette med vaksinepass før.
      SØ har en arena og når bredt ut til folk,det blir satt forkus på reaksjonene,hat,hets og utfrysing.Vi andre som utrettelig prøver å bringe det samme budskapet ut blir jo utsatt for akkurat det samme på daglig basis,forskjellen er at vi blir hetset,hatet og utfryst i det stille,i de miljøene vi oppholder oss i.
      Eg slutter meg til SØ i alt han sier,og særlig det at han er så glad for at noen gjør det.
      Han snakker bla.om hva teknologien gjør og har gjort mot menneskelige relasjoner,han har så rett,det er nok å observere en mor med baby,istedenfor å ha fokus på barnet,bli kjent med barnet og barnets behov så er man “begravet” langt ned i mobiltelefonen både når man går,sitter og står og eg har til og med sett mobilbruk med den ene hånden og tåteflaske i den andre.Det er hjerteskjærende.
      Det er flere og flere som varsler om allergisymtomer ved bruk av munnbind,enn så lenge har man inntrykk av at sånn informasjon (også) skal ties ihjel eller ignoreres.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Det er noe med det. Noen har blitt så syke av munnbind at de må ha legeerklæring å vise fram når de handler mat på butikken, for å slippe bruke munnbindet og bli enda verre.

    4. Hei igjen 😊

      Her i Bergen er smittetallene økende,allikevel åpner det meste av uteliv,kultur,trening osv.Nå sier man at tiltakene skal rettes mot barn og unge (igjen).For meg som skeptiker er denne logikken umulig å forstå da eg tenker at disse barn og unge som tiltakene rettes mot har en mor og en far og gjerne eldre søsken som av og til gjerne ønsker en tur på byen,kino,trening eller hva som helst og det er jo slått fast at selv om man holder seg innenfor sin kohort så har hver og en vært i kontakt med mange fra andre kohorter i løpet av en dag.Eg forstår rett og slett ikke hva helsebyrådene holder på med ! Og det er jo bla.dette SØ snakker om,for mange vedtak og tiltak som er umulig for folk å forstå fornuften i.

      Eg tenker ofte,når eg går på nattevakt,hvor mange kohorter har mine brukere vært i kontakt med på dagen før eg kommer på jobb,det er en kohort for hver ansatt.Og når man har en jobb der det tidvis er praktisk umulig å etterkomme nasjonale og lokale smitteverntiltak så blir det for mange en stor psykisk belastning over så lang tid.Det,i tillegg til at man konstant lever under et stempel som skeptiker gjør at det jammen er tunge tider nå.

      Hilsen synskepeggy

    5. Enig med deg, og de andre over her. Min første reaksjon var; Hvor mye har Lothepus fått betalt for det der stuntet, han og hans meninger, er jo “in” for tiden. Personlig har jeg aldri hatt sans for den fyren. All støtte til Svein, DET er en mann med større baller enn Lothe.

      1. All støtte til Svein helt klart. Han viste seg fra et medmenneskelig ståsted, uansett om andre mener at handlingene hans er riktig eller feil, så er det galt å være mot han som mange er nå. Svein er fremdeles Svein, dette er samme fyren alle liksom var så glade i for bare få uker siden.

    6. Svein er tøff står opp mot makta,han trenger støtte og oppreisning.Ingen skal bli tråkket ned i dritten for sine meninger.Vi er i et fritt lamd som kan si og mene det vi vil her i landet.

      1. Helt enig, derfor har jeg skrevet dette innlegget, deler og støtter spleisen, og håper flere kaster seg på. Takk for ditt innspill 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg