Kvinne med barnevogn overfalt – er islamkritikk islamofobi??!

I dag startet dagen min på internett og sosiale medier med nyheten om en kvinne som i går ettermiddag gikk tur med barnevogn og da ble overfalt av en mann i 20-40 årene.

I følge VG, Document, ABC var dette i Sem i Vestfold og overfallsmannen muligens fra Afghanistan eller Midtøsten truet kvinnen med skrujern. Senere på dagen leste jeg på sosiale media at mannen er fra nevnte områder og at politiet etter undersøkelser kan bekrefte at et overfall med «seksuelt preg» har funnet sted.

«Hun har skreket og ropt, og naboer har hørt det. Det kan ha bidratt til at overfallet opphørte», uttalte operasjonsleder Johnsrud i politiet.

Dette tolkes (ihvertfall av meg) som voldtekt!

Allerede etter første kommentar i en temagruppe på Facebook, der det ble skrevet at gjerningsmannen muligens var fra Afghanistan eller Midtøsten, så begynte venstrevridde meningsytere å skrike om rasisme og innvandrerfiendtlighet. Den voldtatte kvinnen ble glemt, og vi befant oss straks i en runddans der moderate meningsmotstandere, meg deriblant, nok en gang ble stakkarsliggjort som en minoritet av hatske innvandrerfiendtlige rasister.

Vi mennesker handler ofte ut fra hvilke perspektiver, moral og holdninger vi anser som gode og verdifulle. Blant disse rasistbrølende snillistene fra venstresiden som til enhver tid skal forsvare ukulturer så finnes det (faktisk) en del gode intensjoner, men dessverre bidrar ikke deres handlinger til positive endringer. Tvert i mot så bidrar de iblant til en mentalitet som lager større skille mellom oss mennesker. 

Jeg kjenner og omgås mennesker fra hele verden. Jeg står for å være islamkritisk og for streng innvandring, og jeg ønsker også å se det gode i folk. Men når man hver dag leser om, ser, og opplever overfall, knivstikking, hets, homohat, gjengkriminalitet, vold og så videre med utspring fra samme ukultur, så blir det for dumt. Kvinneundertrykkelse og homohat står sterkt i islam.

Når mennesker på venstresiden går i forsvar for innvandrergrupper som igjen og igjen motbeviser hva godtroende snillister fra «gode» venstre selv sier, og står for, og når de nærmest behandler «slike» som meg som barn som trenger å bli beskyttet mot meg selv… ja da er runddansen i gang, noen må ta et steg tilbake, puste og TO steg frem..!!

Når aktivister kaller all kritikk mot islam for islamfobi, blir muslimer redusert til en stakkarslig gruppe som er redde for kritikk og ikke kan konfronteres med hvilket samfunn som ønskes i Norge, og hva som kreves for å være en del av et trygt og fritt samfunn. Ikke lurt! Ord som islamfobi og islamhater blir brukt både til å mistenkeliggjøre motparten, og til å spille på følelser og moral. Dette er knebling, det er feil, og det er ikke sunt for debatten.

På hvilken måte hjelper vi den overfalte voldtatte kvinnen som ante fred og ingen fare da hun tuslet avgårde med barnevogn? På hvilken måte hindrer vi at det skjer igjen hvis vi skal beskytte gjerningsmenn? Skal kvinnen ta på seg skylden?? Skal norske kvinner og homofile låses inne fordi venstre-politikk og ukulturer skal få herje fritt i Norge fremover??!

Ja, jeg nevnte homofile. Nettopp fordi homofile også er veldig utsatte. I Oslo og Drammen er det i dag slik at enkelte homofile opplever å bli hetset og plaget flere ganger på en halvtimes spasertur til eller fra jobb. På daglig basis. Og nå er det kvinner med barnevogn som blir overfalt.

Venstre-politikk gjør ikke situasjonen bedre. Jeg tenker at etter noen overfall mot kvinner med barnevogn, så er det etterhvert barna som blir overfalt og voldtatte. Det er tydelig for meg, og burde være tydelig for alle, at det er ikke noe som begrenser mennesker som er vokst opp i de verste islamistiske ukulturene.

Som homofil, men først og fremst som menneske i Norge så er jeg opptatt av at vi skal få være oss selv og være trygge. Jeg vil at mine venninner skal være fri, at de skal slippe å spekulere i hvordan våpen de skal ha i vesken sin når de skal på butikken å handle. Hva de skal beskytte og forsvare seg med. Slik er situasjonen blitt. Sist i går pratet jeg med en venninne som er så redd og lurer på hvordan hun kan beskytte og forsvare seg. Jeg vil ikke at mine venner og venninner skal leve under streng sosial kontroll. Jeg ønsker ikke at noen her til lands skal det.

Venstrevridde meningsytere og den slags politikk gjør bare kampen for trygghet og frihet så utrolig mye vanskeligere. Dere mistenkeliggjør mitt og andres engasjement når dere forsvarer islamske symboler, ideologiske plagg og så videre. Dere bygger opp ukultur og uttrygghet, noe jeg og flere med meg helst vil bekjempe. Jeg vil ikke leve i et patriarkalsk styrt samfunn hvor kvinner undertrykkes, misbrukes og voldtas. Jeg vil ikke at homofile skal leve i skjul, steines eller ta selvmord. Og jeg vil ikke at barn skal leve i grusom frykt. Jeg ønsker ikke at Norge skal bli en del av den nye Midtøsten.

Dere stempler helt akseptabel islamkritikk som islamfobi og muslimhat. Islamkritikk er noe jeg står for og forsvarer. I et demokratisk samfunn må man kunne si fra dersom noe strider mot et fritt og godt liv. Hat er noe jeg tar sterk avstand fra, selv om jeg har kjent mange ganger at siste dråpen er underveis. Hatet ulmer under overflaten, men hvem er det som provoserer det frem?

Jeg kjenner og vet om mange med forskjellig tro og livsstil. Jeg bor i Drammen, det skulle bare mangle. Jeg er ikke født og oppvokst her, men jeg har valgt selv å flytte hit og leve resten av livet mitt her. Aldri går jeg ute i gatene her og roper dritt etter noen fordi dem er annerledes enn meg i klærne eller tror på Gud, Allah og Spagetti. Aldri!!! Men jeg selv har opplevd tilrop, hets og overfall, samboeren min har det, flere venner, venninner og bekjente har det – og hun dama med barnevognen har det!!

Så hva er det dere tror egentlig dere driver med? Vet dere det?? Det er stort skille på innvandringskritikk og rasisme, og det er veldig stor forskjell på islamfobi og islamkritikk.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#overfall #barnevogn #overgrep #voldtekt #afghanistan #midtøsten #kvinner #homofile #innvandrere #innvandring #ideologi #innvandringskritikk #islam #muslimer #islamister #muhammedanere #islamofobi #islamkritikk #politikk #venstresiden #venstrevridd #venstreekstrem #snillisme #naivitet #samfunnspolitikk #allah #gud #spagetti #sem #vestfold #drammen #buskerud #oslo #norge

8 kommentarer
    1. Jeg syns ikke såkalte snille folk på venstresiden er snille i det hele tatt. Når de står for det jævligste sviket overdor sine egne så vil jeg inderlig be dem om å dra til helvete hvor de sikkert vil treffe Qisling him self. Drittfolk.

    2. Hvordan vet du at han var muslim?
      Er det automatisk islam sin feil hvis en invandrer angriper en annen?

          1. Kanskje du burde sette deg litt bedre inn i ting? Det blir for dumt skjønner du, med slike kommentarer basert på ingen kunnskap. Men det er vel mest for å kverulere siden du gjemmer deg bak et pseudonym!Hehe..Men vi kan vel være enige i at religion ikke er bra. I mellomtiden kan du kanskje lese Hadith og sette deg inn i ideologien islam 😉

    3. Islamofobi eksisterer ikke. Begrepet islamofobi ble oppfunnet av det muslimske brorskap, de trengte et verktøy de kunne bruke for å tvinge islam inn i Europa.

      Jeg avskyr islam. Jeg hater det. Jeg vil at islam skal fjernes fra jordens overflate. Fordi jeg er nordmann. Det er ikke mulig for nordmenn å støtte islam, fordi alt islam gjør er ulovlig ifølge norsk lov. Alt islam gjør, bryter med det vi kaller normal folkeskikk og oppførsel. Så det er helt umulig for meg å støtte islam. Det eneste jeg kan gjøre, er å spytte på islam, hetse islam, fjerne islam fra vårt vakre land. Jeg har egentlig ikke noe valg, jeg må gjøre dette fordi har gjeld. Jeg har gjeld til alle som var her før meg, de som bygget Norge. Foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, osv, osv. Og den gjelden må betales. Dette gjelder forresten alle nordmenn, vi har alle gjeld og nå må den snart betales.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg