Last words before.. 😜

Tusen takk for at dere stikker innom bloggen min, jeg synes det er veldig hyggelig. Koseligere er det når folk liker og deler, det får algoritmene i gang og flere ser innleggene. Det er også veldig hyggelig når dere kommenterer, gir tilbakemeldinger og kommer med innspill. Det sosiale med sosiale media og blogging er definitivt det beste in my opinion. Det er noe med perspektiv og det å kunne bidra med noe. Tusen takk igjen, nå skal jeg netflixe litt før jeg inntar senga som trenger nytt sengetøy egentlig da vi har to firbeinte jenter som driver og menstruerer overalt her. Men sånn er livet, handlerunde, sengetøy- og klesvask i morgen.

Natta folkens 😘


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#stalking #reading #blogging #lik #del #kommenter #kommentarfelt #blogg #netflix #kveld #innspill #tilbakemeldinger #sosialemedia #share #algoritmer #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Har Netflixa nesten heeele dagen i dag eg! Noen dager er bare sånn, man må heeelt nedpå og samle litt energi før man kan ta på sokkene å gå videre 😀 Bohemian Rhapsody ble sett for 5.gang! Eg elsker Freddy, eller Queen da, den gang da og fortsatt. Satser på at min morgendag starter bedre enn dagens.

      Kos Bunny <3
      Vibbedille

      1. Bohemian Rhapsody er veldig bra da, ikke så bra som låta, men veldig bra in my opinion. Satser også på at din morgendag starter bedre en dagens. Gode tanker til deg Vibbe 🥰 natta

      1. Vet du jeg tror hu eine begynte da hu andre slutta, for nå har det gått jeg vet ikke hvor mange uker 🤪 men sånn er det, nytter ikke med truse, body eller whatever så her må vi bare leve i damesøl..

    2. Netflixade “Dicte” heela dagen igår och vägrade verkligheten. Tror att jag fortsätter på samma spår idag!
      Nu är kl 06 (sovmorgon), kaffet är färdigt och värmeljusen tända. P4 Norge och bloggläsning innan “Dicte” drar igång igen 😉

      Och ja, jag gillar en hel del 😉

      Ha en fin dag till Er där hemma! <3

      1. ‘Dicte’, jeg kjenner til tittelen, men har ikke sett eller vet ei hva det handler om. Burde vel kanskje sjekkes ut etterhvert.. men først bli ferdig med «Good Girls» deretter «Papirhuset». Fin dag ønskes for deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg