Lindasmat (blogg) kom på besøk 😊


I dag har jeg hatt kjempekoselig besøk. Jeg blir så glad av slikt. Lindasmat har vært her. Hun er ei kjempetrivelig dame som er utrolig lett å like. Hun kom reisende utenbys fra da hun hadde et ærend i Krogstadelva, og derfra er det jo bare en svipptur inn til Drammen og opp hit til Fjell.

Jeg blir så glad for besøk, har jo ikke så mange rundt meg her. Ingen familie utenom snuppen min, bare en liten knippe av venner som bor ganske så spredt. Med pandemi, uten bil, to små hjemme, og litt andre fysiske og psykiske ulemper så har det ikke vært så mye sosial omgang de siste 16 månedene. Ikke så mye som ønsket i hvert fall. Selv om jeg er delvis introvert, så er jeg langt over middels sosial. Det sosiale er meget viktig for meg.

Lindasmat har jeg bare møtt irl en gang før, da sammen med sin mann, hos en felles bekjent. Siden den gang har hun og jeg holdt kontakt via sosiale media, og det har vært veldig hyggelig. Er ikke så lenge siden hun opprettet en miniblogg, først med matoppskrifter, hun lager mye digg, etterhvert har det kommet litt hverdagsliv, hage, husdyr og hobby i bloggen hennes også.

Lindasmat er «openminded» og motsatt av introvert, så her fløy timene avgårde. Kjempehyggelig var det også at hun hadde med seg hjemmelaget eplekake, leker til jentene og mannen hennes hadde faktisk funnet en kjempegod grønn te som jeg liker veldig godt en sjelden gang. Sjelden fordi den ér sjelden! Ikke det minste bittelille blad går til spille når dette skal nytes. Gleder meg til kvelden nå, hehe.. da blir det litt. Så skal jeg spare til en og kanskje to-tre spesielle anledninger til.

Dette er ekte og eksklusivt. Han hadde faktisk fått med seg på sosiale media at jeg etterlyste denne, ikke smakt eller sett den på år. Og så tenkte han på ‘lille sprett’ i Drammen. Herlig, så fantastisk herlig. Veldig bra for helsa skal jeg si dere. Les dere opp på grønn og gul te. Jun Shan Yin Zhen.

Nå har vi bare skravla og kosa oss med eplekake og Tassimo Baileys-kaffe på balkongen, hatt musikk i bakgrunnen og hatt det hyggelig. Tiden går alt for fort når en koser seg, og Lindasmat har dratt hjem til mannen sin igjen. Men her er mer eplekake igjen, hahaha..

Hjemmelaget eplekake, eksklusiv te og røyk på balkongen her i kveld, med 20 grader og sol, høres ut som en alle tiders plan. Det blir desserten etter Sushi til middag. Snuppen min jobber overtid og skal ta med seg fersk sushi fra No.1 når han kommer hjem. Dette blir en slik perfekt dag. Jeg er så utrolig takknemlig og glad i hjertet mitt.

Tusen takk Lindasmat, og tusen takk til mannen din også, veldig generøst av dere begge, og gleder meg til neste gang. Vi skal klare å få til å besøke dere utpå bøgda etterhvert, helt klart. Ja til livet og kjærligheten, og takk til dere alle som har besøkt bloggen her. Legg gjerne igjen noen ord, jeg blir veldig glad for det også. Bloggklem til alle 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lindasmat #eplekake #besøk #te #junshanyinzhen #sol #sommer #glede #kjærlighet #blogg #blogger #venner #jatillivet 💜
Bildet øverst er her fra Fjell hvor min lille familie og jeg bor, det er knipset av Shujah Malik som tar helt fantastiske bilder. Sjekk linken til flere bilder her: fotomalik.no 🤩
10 kommentarer
    1. Nawww…det var så utrolig hyggelig å besøke deg og jentene, som sagt skikkelig vitamin innsprøytning 👍 tusen takk for mange snille ord og en nydelig kopp kaffe. Og timene gikk så alt for fort 🤩
      Gleder meg til neste gang 👍
      Hilse masse fra Gubbers og hilse til snuppen og jentene

      1. Jeg sier alltid at hjemmet her er åpent, er så fint når noen tar meg på ordet, så blir jeg jo så glad selv, det beste er jo at noen har lyst å komme til oss 🥰

    2. Så koselig med besøk 🙂 Noen finner man tonen ekstra med, og det er bare knallgøy å utvikle sånne vennskap. Deilig med kaffe og eplekake 🙂 Og skjønner det ga energi til begge med det treffet 🙂 Herlig!

    3. Wow och Älsk – på utsikten!!
      Herregud, som jag saknar betong, höghus och avgaser. Som det är nu är jag fast i skogen några km utanför Strömstad.
      Skog är fint, missuppfatta inte.. Men Herregud, det är dött! Och man Behöver ljud, ljus och avgaser för att existera. Och bussar. Haha.
      Du bor fint minsann. Njut av te och utsikt ikväll 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg