Litt om middelaldrende, lavt utdannede, norske menn!!

Det er deilig når media lager saker om andre ting enn koronavirus og Donald Trump. Jeg er så mettet på det, har fått nok, blir kvalm av hele great reset og new world order, jeg vil ikke være med på den karusellen mer, men hvilket valg har vi? Samfunnet er stengt, mange er redde, og sosiale media koker.

På tross av hvor deilig det er med andre saker enn de nevnte, så må jeg si hvor teit jeg synes det er når det dukker opp artikler som dette. I dag en sak fra Aftenposten der de legger frem en «ny rapport» og hevder at «en liten gruppe lavt utdannede menn dominerer opphetede nettdebatter».

Hva er «en liten gruppe»? Det er uendelig mange millioner mennesker i verden som bruker internettet hver dag. Det er slik at 90 prosent av nordmenn mellom 16 og 79 år bruker internett daglig. To av tre bruker sosiale medier hver dag eller nesten hver dag. Så hva er en liten gruppe?

Og hva er poenget med å stigmatisere alle menn, som ikke har høyere utdannelse, på denne måten? Ufint synes jeg.

Jeg har ikke lest hele artikkelen fra Aftenposten, den ligger under betalingsmur, så det jeg uttaler utifra her er det folk flest leser, og da påvirkes av, og danner seg oppfatninger og meninger om.

Det henvises til «høyt utdannede» Marjan Nadim som er PhD i sosiologi fra Universitetet i Oslo. Hun har gått mye skole og publiserer mye. Hun skriver ofte om at minoriteter og ikke-norske hetses på internett. Og i følge min «forskning» så har hun en forkjærlighet for personer, gjerne kvinner, med islamsk bakgrunn.

Her legger nå Aftenposten frem en sak at denne damen har forsket på norske, ja de skriver at hun har forsket på norske nettdebatter og funnene hennes samsvarer med erfaringene til politiker Shoaib Sultan (faktisk).

Aftenposten påstår også at hvis vi, leserne, har vært på Facebook, Twitter eller Instagram, så har vi «garantert vært vitne til» disse påstandene.

Det er vel heller slik at skriver de dette ofte nok, så begynner folk å tro på det.


Disse nevnte beskriver at dette starter med at noen kommer med en påstand, et argument eller en følelsesladd utblåsning. Gjerne i caps lock og med flere utropstegn. Om for eksempel, først nevnt: innvandring. Ja for Nadim, Sultan og Aftenposten må jo sette negative holdninger mot uvettig innvandring i sammenheng med dette. Feste en rød tråd ved at «minoriteter og ikke-norske» hetses og «at lavt utdannede norske menn»
er problemet.

Etter innvandring er klima som nummer to på diskusjonstoppen. Hvem kunne gjettet det?! Hahaha..

Dette er en del av en propaganda mot middelaldrende norske menn. Søker man opp norsk medias historikk, enten det er Aftenposten, VG, Dagbladet, TV2 eller NRK så finner man mange oppslag som forteller at «de typiske netthetserne er de middelaldrende menn på 35-50 år». Nå er disse «hetserne» i tillegg omtalt som «lavt utdannede».

Krenkefesten er i gang.

Jeg diskuterer ofte i saker på internettet. Jeg har fått høre at jeg er konspirasjonsteoriker. Det får jeg vel høre igjen etter å ha skrevet dette innlegget. Jeg har fått høre at jeg er rasist, selv om jeg er veldig glad i alle mine venner uansett hvilken hudfarge eller opprinnelse de har. Rasister rangerer mennesker etter farge og mener de selv er mer verdt enn de andre. Rasisme er segregering og fargediskriminering. Det forakter jeg. Jeg har også blitt kalt homofob. Tenke seg til.

Jeg vet ikke om de mener jeg hater eller er redd homofile, det jeg vet er at det er mange som dytter ord og meninger «i munnen» på sine meningsmotstandere, og lager seg selv bilder og oppfatninger om sin «motdebattant» som ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt.

Hvis man konstruerer en alternativ virkelighet i eget hode og overbeviser seg selv at meningsmotstander er homofob, hatefull, konspirasjonsteoretiker, diskriminerende, rasist og så videre, da har man vunnet enhver diskusjon. Det fordi ingen som befinner seg i nevnte kategorier kan ha rett i noe, så lavmål og urettferdig som en er da.

Kanskje er middelaldrende menn de mest engasjerte i samfunnsdebatten og det gjør at de vises mest? Men at alle som en skal stigmatiseres og henges ut på grunn av alder og kjønn blir helt feil. I sin politiske korrekthet hvor en ikke skal ha homofobi, rasisme, diskriminering av kvinner, så kan man altså nå henge ut menn simpelthen fordi de er menn, og i tillegg bruke alder og utdannelse i mot dem.

Mot oss.

Jeg er vel en av disse i målgruppen som her siktes ut. Jeg er samfunnsengasjert, har penis og befinner meg i aldersgruppen. Og så har jeg lav utdannelse. Jeg har flere lave utdannelser. Eller er de høye? Jeg har ikke målt, men jeg har ingen PhD slik som vår «brilliante forsker« Marjan Nadim som tar opp disse temaene, ei har jeg noen bachelorgrad i statsvitenskap fra universitet slik som hennes støttespiller Shoaib Sultan fra.. wait for it.. ja, MDG!! Smartingene!!

Og så var det journalisten i Aftenposten (eller uansett media) med sin utdannelse, jeg vil aldri påstå at det er noen «høy» utdannelse, selv om en kan ta journalistikk på et tredje år for å få bachelorgrad.

Hva vet vel jeg.. som er en «middelaldrende, lavt utdannet mann». Og attpåtil norsk!

Ja det er flott å få seg utdannelse for å bruke den til å tråkke på andre mennesker. Hva med å faktisk gjøre et arbeid, et arbeid for å heve andre mennesker, skape mangfold og et bedre samfunn som fungerer? Gjøre en jobb å være stolt av. Neida, nå tar man utdannelse for å skape hysteri, stereotyper og henge ut folk på en rasistisk, sjåvinistisk, segregerende og diskriminerende måte, for å kneble meningsmotstandere. Og gjøre sin oppfatning til det eneste riktige, uansett hvor feil det er, og forblir.

Det fungerer sikkert på noen, men ikke på meg 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#likeverd #ytringsfrihet #islamskmedia

 

5 kommentarer
    1. Det er rart at disse utlendindingene aldri klarer å stille seg selv ett enkelt spørsmål: “Hvorfor misliker alle oss, uansett hvor vi reiser?”. Jeg har aldri sett folk med mindre selvinnsikt. De syter om hets om trakassering, nordmenn er slemme og ingenting er bra nok. Skulle bare ønske jeg kunne samle dem alle sammen og forklare høyt og sakte at jeg hadde ingen problemer med utlendinger i det hele tatt før de kom hit. Jeg tenkte aldri på dem, jeg hetset dem aldri. Nå er det umulig å overse dem og jeg hetser dem hver eneste gang jeg får sjansen. Fordi folk går ikke inn i mitt land, lager et helvete og slipper unna med det. Hva forventer de? At vi sitter stille og ikke reagerer når de oppfører seg som dyr? De prater om hets. Og jeg prater om frekke, kravstore snyltende krigshissere som jeg avskyr. Vi kommer nok aldri overens, det er umulig for meg å gi respekt til slikt pakk. De får ingenting annet enn hets og faanskap. Jeg ba en pakistaner komme seg hjem for noen dager siden, dæven så sint han ble. Men ikke så sint som jeg var. 🙂 Forbannede kryp.

      1. Nå tar du alle under ett, det blir feil slik jeg ser det. Forby islam i Norge og riv moskeene. Da blir det straks bedre, selvfølgelig etter det har klikket for islamistene og de enten er fengslet eller sendt ut av landet vårt.

    2. Ja disse norske mennene, forferdelige greier. Har du lagt merke til at kvinnene hele tiden sier at det er noe feil med oss? Vi er født defekte. Menn må lære, vi må lære å være mykere, lære å være mindre macho, lære å tenke mer som kvinner. Dette startet på 1970-tallet og nå har de fullført prosjektet, de har kastrert nesten alle norske menn. Gratulerer menn, ballene deres ruller nå rundt i bunnen på veskene til norske kvinner. Bare se på regjeringen og myndigheter, alt styres av en gjeng kaklende høns og en gruppe menn som er livredde for å gjøre hønene sinte.

      Den store hemmeligheten er at det ikke er noe feil med menn. Vi blir født menn og vi er macho. Vi er fysiske. Vi banner. Vi gjør mye dumt. Og det er helt i orden. Norske menn er nå menn på kvinners premisser. De overbeviste oss om at det er noe feil med oss. Kvinnene blir selvfølgelig født perfekte, de er idealet vi menn må prøve å leve opp til. Sier kvinnene. Rart det der. Defekt mann, Perfekt kvinne. Det er jævlig rart. Jeg foretrekker å banne, spise kjøtt, løfte tungt, banke andre menn når det er nødvendig og gjøre mye dumt og hvis en kvinne har problemer med det, så er det hennes problem. Ikke mitt. Norske menn må ta tilbake manndommen sin, kvinnene stjal det. Når man ser 30 år gamle menn grine på luksusfellen på tv og trygle om hjelp foran hele Norge fordi de ikke klarte å betale en regning, så har ting gått altfor langt.

    3. Jeg har oppdaget noen problemer med norske menn, kvinner og samfunnet vårt generelt. Mine undersøkelser viser at norske kvinner nå har et høyere testosteron nivå enn menn. Og norske menn har omtrent 30% mer østrogen enn kvinner. Men det verste er at norske kvinner nå har mer sperm i kroppen enn norske menn.

      Så jeg foreslår at vi alle går ut og legger oss midt i veien nå med engang. La oss bare bli ferdige med dette, ingen grunn til å utsette det. Jeg liker ikke denne seigpiningen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg