Love is love min kjære Samantha ❤️


Jeg synes det er bare moro å høre at Samantha Fox og Linda Olsen skal gifte seg. De har vært sammen over fem år, så hvorfor ikke. Må jo glede meg over at min barndoms venninne, Samantha, er så lykkelig forelska som hun er. Hun fortjener det!

Det er noe ned å oppleve at man mister sin nærmeste, den man elsker og tenker tilbringe resten av sitt liv sammen med. Det skjedde Samantha. Hun var sammen med Myra i over 12 år helt til Myra døde av kreft i 2015. At hun skulle treffe Linda året etter er jo bare helt fantastisk. At hun tillot seg å bli forelska, tillot seg kjærlighet og lykke så kort tid etter Myra gikk bort. Det er vakkert!

For mange tar det mange år å komme over noe så vondt som å se sin aller kjæreste gå bort. Spesielt under så tragiske omstendigheter som kreft. Noen klarer aldri å gå videre. Kan ikke annet enn glede meg på vegne av disse to.


Ser det er en del, som det alltid er, som må kritisere og kalle dette forkastelig. Et lesbisk par som gifter seg. Disse stadig dumme uttalelsene og spørsmål om hvorfor homofile alltid må gjøre så mye ut av seg, hvorfor vi alltid må reklamere vår legning, hvorfor Linda og Samantha må ‘broadcaste’ det for hele verden?

Sjalusi er det mye av. Men å påstå at heterofile ikke forteller verden at de hverken er forelska eller heterofile er bare løgn. Jeg ser heterofile hand i hand hver dag, bryllupsbilder i vinduer og i avisa, hver gang jeg ser i et ukeblad så står det «min kone», «min mann», mannen som står i parken og holder rundt jenta si bakfra i parken, de to som ikke greier å holde fingrene (eller munnen) fra hverandre på kinoen. Listen er lang. Jeg ser ikke noe galt i dette, det som er galt er at dette ikke skal kunne være likt for alle enda den dag i dag.

Vi er i 2021 folkens, verden er rar, verden er gal, verden er tøff, verden er vond, livet er smerte, livet er sorg, livet er frustrerende, og livet kan være veldig ensomt. Så hva er greia med at man ikke skal unne andre å elsker den man elsker, hvorfor skal man ikke kunne vise sin kjærlighet?

Som barn hadde jeg posters av Samantha på gutterommet mitt. Jeg var stor fan, den gang fordi hun brøt tabuer, viste at man skal være stolt av hva man har og hvem man er, jeg synes hun var vakker og jeg spilte mye av musikken hennes. De fire første albumene ihvertfall, så fadet hun bort. Selv om jeg nå foretrekker posters av flotte menn, så har jeg jeg albumene til Samantha enda, og postersene ligger i kjelleren her. Jeg synes hun er et fantastisk rollebilde. Et forbilde. Da spesielt for homofile, lesbiske og alle oss som unner hverandre og tror på kjærligheten ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Ja til livet og kjærligheten ❤️

#lindaolsen #samanthafox #gay

Bildene her er private fra noen år tilbake. Intimkonsert med Samantha, fantastisk dame!

2 kommentarer
    1. Herlig…stort stykke om det i lokalavisa her også!
      De ser lykkelige ut, og det er det som teller og ikke hva andre menensker måtte mene og synse…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg