Mamma på hjul og meg til Vixen!


Nå er det siste dagen for å nominere influencere og bloggere til denne Vixen prisutdelingen som er satt på agendaen igjen i år etter å ha blitt kansellert i fjor.

Jeg har nominert mange fine blogger og gode bloggere, og dere vet helt sikkert hvem dere er, selv om jeg har valgt å prøve holde kjeft så godt jeg kan. Jeg ville ikke ha den greia der noen føler de må nominere meg fordi jeg har nominert dem, det er så kleint. Men at jeg har nominert og promotert Vivian aka ‘Mamma på hjul’ som folkets favoritt og årets gullpenn i tillegg til flere kategorier, det var bare et must.

Jeg gjentar meg selv når jeg skriver at det er helt og holdent slik at jeg kan ikke se noen blogger som fortjener en pris mer enn Vivian. Om det i det hele tatt blir noen bloggere som får en endelig nominasjon og mulighet til å bli invitert til Vixen i år vites ikke, men jeg håper at ‘Mamma på hjul’ får mange nok nominasjoner til å gå til en evt finale.

Også meg da.

Hvis dere som leser her nå vil være med på å nominere frem noen av vinnerne av Vixen kan dere gjøre det HER, dersom dere vil nominere meg så velg årets sterke mening, der kjennes jeg best igjen, men nominer meg gjerne i flere sjangre, Livsstil, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, Underholdning eller Folkets favoritt. Det er lov å nominere samme person i alle! Jeg skal heller ikke nekte dere å nominere meg som årets Influencer, haha.. som sagt, det er jo slik at samme person kan nomineres i flere kategorier!

Min URL: https://bunny.blogg.no

Husk, dette må gjøres før midnatt, fristen er innen 1. september!!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vixen #mammapåhjul #bunnytrash

8 kommentarer
      1. Ser ikke bort fra at du får muligheten, det hadde vært dritkult, for meg er det et langskudd, men hadde vært veldig moro, en ny opplevelse liksom 🥰

    1. I 2019 fikk alle som var nominert muligheten til å kjøpe billige billetter, det var derfor vi dro den gangen. Selv om jeg ikke nådde frem til finalen så måtte vi bare dra, den opplevelsen måtte vi bare få med oss. Jeg tviler på at jeg kommer til en finale i år heller , jeg har ikke nok lesere i forhold til de store. Men gøy er det nå 😊

      1. Jeg tenker det er synd hvis der ikke blir noen bloggere i finalen. Jeg synes også det er synd at gode blogger ikke når ordentlig ut uten at der skal ligge en slags kjendisstatus bak (paradise Hotel, reality, restaurant, skandaler). Og jeg håper du gir ut en bok om dine opplevelser, gleder og sorger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg