Masseslagsmål, jeg så det hele, men i avisen kom en helt annen historie.

Tidlig i går kveld dro snuppen min og jeg over elva til Tomtegata rett ved CC kjøpesenter på Brakerøya her i Drammen, på besøk til en venninne. Vi var invitert til «boblefest», det vil si champagne i krystall. Vi ble ti stykker som hadde det veldig moro. Vi skålte, danset og lo.

Klokken passerte 23 og jeg sto ute på balkongen og røyket, og dermed ble jeg vitne til en veldig merkelig og tragisk hendelse. En bil stoppet opp på parkeringsplassen på andre siden av gaten. Der var kun én person i bilen, en mann av innvandrerbakgrunn. Han kom ut av bilen og åpnet bagasjeluken. Da plutselig kom det folk fra alle kanter, og samtlige var ikke-vestlige innvandrere og personer med innvandrerbakgrunn.

Mannen fra bilen delte ut noe jeg ikke fikk tak på hva var. Det var rart å se hvordan en tom parkeringsplass på under ett minutt plutselig var beplantet med mellom femti og hundre mennesker. De kom som bier etter honning, eller fluer etter avføring. Det er drøyt å se på hvordan de finner hverandre og flokker seg og oppretter gjenger.

Plutselig endret stemningen seg totalt, det ble hyling og skriking, og en del av disse folka fløy på hverandre. Igjen som fluer på dritt. De ble som gale jungeldyr og flasker knustes. Slag og spark og jeg så at plutselig ei jente som gikk i bakken, på asfalten, og ble liggende mens konflikten fortsatte. Jeg ropte da inn til de andre på festen og venninna mi som vi var hos ringte med en gang til politiet. Det var da jeg fant mobilen min og begynte ta bilder, noe jeg skulle gjort før og muligens fått avbildet mannen som delte ut og alle de som deltok i volden.

Straks politi og ambulanse var blitt ringt løp vennene mine på festen ned og ut for å hjelpe jenta og fikk stanset volden. På meg virket dette planlagt, at noen der nede hadde planlagt å gå til angrep. Jeg ser ikke noen annen grunn til at en av dem faktisk hadde et stort kamera og tok bilder. Det blitzet og flashet og mannen lo høyt mens han tok bilder av volden. Han fortsatte etter jenta gikk i bakken, og tok bilder av henne. Vennene mine ba han da å fjerne seg. Noe han straks gjorde da han skjønte at politiet var på vei, da løp de fleste i alle retninger.

Jenta ble sendt med ambulanse til sykehuset og cirka ti personer ble tatt med til avhør hos politiet (ble jeg fortalt). Noe jeg tenker ikke har noen nytte, fordi det er garantert at de ikke sier sannheten der. Politiet lusket rundt på området en stund etter at jenta var sendt til sykehuset, og når de var dratt kunne vi observere små gjenger som kom tilbake. De som var i innerste sirkel da jenta gikk i bakken. De som startet det hele. «Gangstere» i grå og røde «hoodies».

Etterhvert forsvant de alle inn mot sentrum, det var blitt midnatt og de skulle vel videre på neste «tokt» og finne på faenskap.

I Drammens Tidende (Link: HER) får vi lese at dette ikke var noe masseslagsmål, det var ikke vold i det hele tatt, men to kvinner fra forskjellige fester som røk uklare og hun ene skal ha falt. Det blir ikke nevnt med ett ord at dette var innvandrergjenger. Derimot står det i avisen at den ene jenta var fra Oslo og den andre fra Hedmark. Og slik ble det som egentlig skjedde dekket over slik som innvandrerkriminalitet og vold som oftest blir. De som leser om dette i mainstream media tror at det var slik det var – desverre fake news!

Jeg så hele greia og kjenner det koker inni meg at sannheten forties. Jeg hadde panoramautsikt, det var som å være på kino, og mainstream media skriver om en helt annen film som jeg ikke kjenner igjen i det hele tatt.

Gatene i Drammen er livsfarlig på kveldstid, det yrer av gjenger og vold. Det er helt tragisk at folk ikke får vite om dette slik at de kan ta forhåndsregler og være forsiktige. De som ikke vet går alene i disse gatene og tror de er trygge, så en dag smeller det. Og det kan unngås hvis man ikke dysser ned og skjuler sannheten!

Å blåse dette bort som bagateller og påstå at det ikke er slik, konstruere en annen virkelighet og benekte at disse innvandrermiljøene er farlige, DET blir for dumt. Det blir bare verre og verre, men det er så mange som ikke vil innse det før det er for sent!

Venstrevridd mantra og propaganda: «ikke-vestlige innvandrere er en berikelse»!

Takk for at dere leser!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#innvandring #mainstream #media #vold #massevold #gjenger #gjengkriminalitet #fakenews #berikelsen

 

25 kommentarer
    1. Oi, dette var veldig skremmende. Jeg går ofte alene i de gatene på kvelden etter venninnebesøk og hjem til Brg. sentrum. Forrige lørdag gikk jeg fra Brg. Strand ved midnatt. For en gangs skyld gikk jeg ikke verken Tomtegt eller N. Storgt. Heldigvis! Hørte etterpå at det hadde vært en mann som falt ut av 2 etg i et hus. Han døde senere av skadene. Og jeg som aldri er redd for å gå alene hjem🥴

      1. Det er greit å vite hvor det er tryggest å gå. En venninne bruker ringe til søsteren sin når hun går hjem fra jobb om kveldene. Hvis det skjer noe så har hun søsteren på tråden som vet akkurat hvor hun er. Det vet jeg flere som gjør, og det er lurt å ha slike rutiner hvis en skal ferdes ute i samfunnet alene på kveldene.

    2. Legger merke til overskriften i Drammens Tidende «Rykket ut etter meldinger om masseslagsmål». Meldinger i flertall. Så hvordan kan det ha seg at flere melder inn et masseslagsmål og avisen selv påstår at det ikke var tilfelle, at det som ble meldt inn av flere ikke hendte. Drammens Tidende vet bedre enn de som var vitner?! Det kan jeg ikke tro på. Avisen burde blitt anmeldt for å sette folk i fare. Bra at noen belyser dette. Drammens Tidende har herved mistet meg som leser.

    3. Det er ikke uvanlig at nasjonalitet ikke blir nevnt, men er det etniske nordmenn kommer det fram. Godt at det var noen som dokumenterer sannheten 😢

      1. Det virker på meg som om at det skal skjules at vi har en høy innvandrerandel her hvor de mottar besøk av gjenger fra Oslo og andre områder. Virker som om Drammen er blitt en samlingsplass og et møtested, og det burde allmenheten bli gjort klar over.

      2. Det er ikke uvanlig at nasjonalitet ikke blir nevnt. Nettopp. Det nevnes heller ikke at det er “etniske nordmenn”. Det er godt at det er noen som dokumenterer sannheten. Som f.eks. alt fyllebråket i helgene. Det er det etniske nordmenn som står for.

        1. Er det etniske nordmenn som står for alt fyllebråket, eller er slik at vi blir lurt til å tro det? Dette er jo nettopp et eksempel på at media lurer oss til å tro det. Dette var mellom 50-100 ikke etniske og samtlige media som skrev om dette lot oss sitte igjen med inntrykket av det motsatte. Samme med artikkelen nylig om Kasper som jobber nattevakt på Deli de Luca og blir truet og slått. Da også satt vi igjen med inntrykket av at det var etniske nordmenn, men realiteten er at 90 % er ikke etniske. Så hvor ofte egentlig formulerer media en sak slik at vi sitter igjen med feil inntrykk. Veldig ofte skal jeg si deg.

    4. Utrolig viktig at det finnes folk som kan irettesette mainstream media når de serverer sine underlige skildringer. Blir som forfatteren sier, mange fremtidige tragedier som går på u-provosert vold kunne bli unngått hvis folk ble advart om dette, dvs ble fortalt sannheten. Et svik mot folket de skal tjene, “den frie presse” i Norge. Hva den etablerte pressen skal og vil oppnå med å produsere fake news, vet disse bare selv, en latterlig og svikefull politikk !

      1. Ved å dekke over problematikken med innvandring gir det mer støtte og troverdighet til venstrevridde politiske partier som Arbeiderpartiet og SV. Maktspill og korrupsjon.

    5. Tak for at du skildrer sannheten. Egentlig er det medias jobb. At de i stedet for vrenger på virkeligheten og direkte lyver, er både trist og provoserende

      1. Det var veldig provoserende å lese medias versjon av hva som hendte i går kveld. Hvorfor er det ikke ulovlig å konstruere slike alternative virkeligheter?

    6. Vanskelig å ta noen seriøst når en omtaler andre mennesker som fluer som tiltrekkes dritt og “jungeldyr”. Da har en åpenbart en agenda. Det er åpenbart at forfatteren ikke er heøt rasjonell. Greit at vedkommende innrømmer det – “smågal” er visst ingen underdrivelse.

      1. Stakkar føler du deg plutselig krenket på noen vegne, uff dagene må være trasig å komme seg gjennom.

    7. Landsforræderiet som pågår kan ingen stanse. Det som vil skje er at etter at landet er blitt islamsk, utarmet og ødelagt og ugjenkjennelig, så vil det i fremtiden dannes norske geriljagrupper som jakter ned en etter en av de værste quislingene som fortsatt lever. Eller unge quislinger i dag som er blitt voksne når Norge er borte. Litt sånn som under krigen, da gutta på skauen var nødt til å ta seg av svikere i sine egne rekker.

    8. Vel, det står jo at politiet rykket ut etter meldinger om masseslagsmål. Det betyr at det var flere utenforstående vitner. Sa du det samme som du skrev her til politiet kvelden det skjedde? For jeg regner med at ting ble oppløst ganske fort når det kom blålys inn i bildet, og da mister jo politi og ambulanse oversikt fort.. da er de jo avhengig av vitner og bevis.
      Og for det andre, hvordan kan du være så sikker på at det ikke står “Norge” i passene til disse damene? Snakka du med de etterpå?
      Jeg tror forøvrig ikke det er et innvandrer-fenomen at det blir slåssing i fylla…

      1. Ja, det står at de rykket ut etter meldinger i flertall. Og ja det oppløste seg ganske fort før politiet kom, som jeg skrev så løp de fleste vekk fra åstedet. Vedrørende passene til jentene, jeg skrev innvandrerbakgrunn, ikke sant?! Og hvis du følger litt med i samfunnet så er det et innvandrerproblem, noe fenomen tror jeg ikke det er. Takk for innspill!

    9. Så, du mener at jeg ikke kan stole på Drammens Tidende men jeg kan stole på en mann som liker å knulle andre menn i ræva? Det er ganske spesiellt. Jeg fortrekker å tilnærme meg dette på en normal måte. Jeg stoler ikke på noen av dere. Drammens Tidende eller en mann som liker å knulle andre menn i ræva… for et valg. Nei takk, jeg stoler ikke på noen av dere. Kanskje du så det du påstår at du så, kanskje ikke. Troverdigheten din er 0, det finnes ingen grunn til å høre på deg.

      1. Jeg kjenner flere av de gutta på bildene han la ut her, de er ålreite mennesker alt i alt, og det er som oftest alltid en grunn til vold. At han skal begynne med rasistiske holdninger ovenfor innvandrergjenger, er bare tragisk. Like mange nordmenn som lager bråk. Hells angels, bandidos ol. Ikke nødvendigvis en god nok grunn for slagsmål, men det handler som oftest om narkotika eller penger, og slike problemer er noe enhver av dem er skyld i å havne i selv! Holder du deg unna kriminalitet, så får man ikke noe problem med de folka der. Dette er alltid ungdomsgjenger, og de banker ikke opp uskyldige mennesker. Hvis man har et problem med denne volden, ikke vær en del av den.
        Så jeg er helt enig med deg!

        1. Nå er det jeg som har skrevet innlegget. Om du har tolket det som rasistiske holdninger får bli på din kappe. Innvandrervold er et stort problem. Jeg har aldri involvert meg med slike gjenger, men jeg har ved flere anledninger blitt overfalt. En av gangene kom jeg fra en intimkonsert fra et utested. Plutselig på en stille strekning hadde jeg fem stykker på meg hvor en av dem dro fram kniv og skulle stikke meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg