Min, min og baaaare min!!


Legg merke til den flotte pakken, jeg har ingen anelse hva som er på innsiden, jeg vet bare at den er fra snuppen min til meg, for den er min, min, og bare min!! Haha..

Skulle tro jeg har bursdag i dag sant?! Plutselig ringte det på døren her, det var Blåveispikene som kom og leverte plante og cider fra blogg-Linda og familien hennes. Det var overraskelse, tusen takk!!


Også har jeg fått fire flakslodd og «hvite» roser fra jentene mine. Herlig dag dette, og nei jeg har ikke bursdag i dag, den er i morgen. Feirer litt i dag, og litt i morgen. Bursdag som voksen er mye mer morsomt enn som barn, så jeg tar herved igjen det forsømte. En trenger litt balanse her i livet. Jeg er spent på den pakken!!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.


B
unny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdagsfeiring #blomster #presang #gave #sol #sommer #feiring #venner #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg