Min tante og min onkel fikk påvist Covid-19, Koronaviruset.


Det er ikke så lenge siden jeg fikk vite dette, at min tante hadde hatt Korona-viruset. Jeg fikk ikke vite det av henne, men av noen andre. Det er litt slik i min familie og slekt at man sier ikke noe om at noen er syk, har skadet seg, vært i en ulykke og så videre før de det gjelder enten er døde eller friske. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det er i hvert fall slik jeg opplever det.

Uansett, jeg fikk høre dette om min tante, som også er min Gudmor. Jeg fikk høre at hun hadde vært i Spania, og kom hjem med viruset, ble veldig syk og ble liggende på sykehus i en måned. Jeg ble ganske sjokkert må jeg si, for dette var jo da det startet her til lands, det ble brått og plutselig ganske nært meg, hvor det hele tiden hadde vært så fjernt. Jeg har ikke kjent noen som har fått dette viruset påvist gjennom disse månedene. Og at jeg ikke var blitt fortalt dette om min tante og gudmor som jeg har hatt et nært og jevnt forhold til gjennom hele min oppvekst.

Det ble som sagt et lite sjokk.

Min kjære samboer, min nærmeste som jeg har levd sammen med i fjorten år, jobber i akuttmottaket på sykehuset her i Vestre Viken. Han har sittet i rød, grønn og gul beredskap. Og der har vært noen på sykehuset som har fått påvist smitte. Noen. Jeg opplevde en ekkel frykt og angst da alt dette med korona tok over samfunnet. Etterhvert har det roet seg inni meg da jeg nå tror dette er en PLANdemi og ikke en «vanlig» Pandemi.

Antall påviste smittede på sykehuset har ikke vært i nærheten av hva media, politikere og helseorganisasjoner ‘mente’ det ville bli. Det var aldri noen grunner til å utsette og avlyse nødvendige operasjoner og behandlinger folk trenger. Stenge helseinstitusjoner og psykiatri. Det er en annen agenda på gang, helt tydelig. Jeg er selvfølgelig likevel forsiktig og ekstra ekstra nøye på hygiene, selv om jeg er overbevist om konspirasjonen i det hele, uten å gå mer inn på det i dette innlegget.

I dag ringte jeg til min tante. Det var koselig. Vi pratet lenge, men ikke så lenge om koronaviruset og at hun hadde vært syk, for det var ikke så mye å si om det.

Min tante og min onkel hadde vært på Gran Canaria, kom hjem, hun fikk en hoste og trodde hun hadde fått influensa, men hun syntes hosten ble verre og kontaktet sykehuset. Hun fikk da beskjed om å komme til sykehuset å teste seg pga legens bekymringer for diagnoser hun har og medisiner hun tar, og det faktum at hun nærmer seg 70 år. Hun og min onkel ble da på sykehuset tre dager fra hun ble testet til hun fikk svar. De testet positive og ble så sendt hjem i karantene. De var ikke syke i det hele tatt.

Det som for meg er litt rart er at de er blitt fortalt at de nå er immune og har fått dokumentasjon på at de kan reise til Sverige på tur uten karantene når de kommer hjem. Fordi dem visstnok er immune. Tante sa at de kommer uansett ikke til å dra til Sverige med det første for smitten kan jo spres likevel. Ok, jeg synes ikke dette er bare litt rart, men veldig rart!

Jeg har hørt om tilfeller om venners familie, venner og bekjente (Italia) der noen har blitt smittet to ganger. En annen ting er å gi tillatelse til tidligere koronasmittede å dra til Sverige uten karantene når de kommer hjem. Altså, la oss si at de er immune, at man blir det når en først har hatt smitten, en kan jo likevel SPRE smitte. Og Sverige er nummer 1 i verden i antall smittede i forhold til innbyggere. Så hva er det Norge driver med, er dette en bakvei for å få opp antallet av smittede her til lands? Hvor lang tid tar det før operasjon PLANdemi er fullført??

Kommenter gjerne hva dere har opplevd, tenker, mener og føler rundt dette!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid19 #sars #corona #korona #pandemi #pandemic #koronavirus #plandemi #virus #operasjonplandemi #plandemic #angst #redsel #plan19 #frykt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg