MONSTERVEPS!!


Veps er vel det eneste jeg faktisk er redd.. jeg får dødsangst av de jævlene der, drittsekker og rasshøl med vinger.


Skulle vært hos terapeut og snakket om det. For jeg kan jo strengt tatt bli kastet ut av et fly uten å være redd. Eller kose med en løve. Svømme med piraja (til dem begynner å spise på meg). Elsker, slanger, reptiler, edderkopper, avskyelige snømenn, critters og gremlins. Elsker!!! Koser med dem jeg. Men veps har fått meg til å løpe. Så føkka er det.

 

En gang løp jeg rundt på en parkeringsplass i Sverige med to brett med Coca-Colabokser i nevene. Folk samlet seg rundt og fikk en forestilling bedre enn noe tradisjonelt sirkus. De trodde vel jeg drev markedsføring for nysirkuset Cirkus Cirkör der de sto og klappet og lo.

 

En annen gang løp jeg inn på den lille kiosken midt på Bragernes Torg her i Drammen. Uten å tenke meg om så var jeg bak kassadisken og guttevalpen der trodde han skulle bli overfalt. Jeg var 30 kg større den gang… ja..


Jeg skjønner at det er mange veps overalt og at det ikke er noe å være redd for, trafikk er farligere liksom. Men nei, hjelper ikke. Og i år er det er meldt masse monsterveps! Heldigvis kommer ikke dødsangsten før de er innenfor én meters avstand, og i år er jo ikke det lov, da kan de få inntil 20 000 norske kroner i bot, det er jo da veldig betryggende å vite 😁

 

Link: Monsterveps i vasken (Laagendalsposten)

 

Link: Monsterveps (Tønsberg Blad)

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!


Følg Bunny Trash på FacebookLink!!


#monsterveps #veps #angst #dødsangst

12 kommentarer

Siste innlegg