My girls!! ❤️

Fikk så lyst å legge ut et bilde av jentene mine her på bloggen. Jeg elsker dem så utrolig mye og er veldig veldig stolt av dem! De er så nydelige, snille, deilige og selve symbolet på ekte kjærlighet!

Disse to «trolla» heter Ella Madonna til høyre og Ariel Madonna til venstre. De er 9 og snart 7 år. Ella er mamma til Ariel. Mange synes de er veldig like, men de er på mange måter helt forskjellige.

Ariel er vimsete og full av fart. Hun handler før hun tenker og søler vann overalt når hun drikker fordi hun skal gjøre alt mulig samtidig som hun drikker. Ella er bedagelig og tålmodig, finner seg i alt mulig og sover i de merkeligste stillinger overalt.

Snuppen min og jeg er så utrolig heldige som har disse to i livet vårt, de er en berikelse, to deilig klumper som bare gir glede og uforbeholden ekte kjærlighet ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ella #ariel #mops #glede #kjærlighet

6 kommentarer
    1. Hei igjen 🐕🐕🐈🦅

      Eg har to hunder,Charlie han er fem år og søsteren hans,Elliot som også er fem år,de er fra det første kullet til prinsessen min Luca som døde etter lang tids sykdom i oktober i fjor,bare ni år gammel.
      I tillegg har eg en papegøye,Pelle på 17 år og en katt,Baldor på 11 år,så det er litt livlig her innimellom.Papegøyen elsker å terge katten og katten elsker å terge hundene og hundene terger hverandre,når dette av og til skjer samtidig så er det fullt hus og stormende jubel her hos oss.
      Du har helt rett,spesiellt hundene har bidratt til en positiv forandring i livet,bla.mye friluftsliv.
      Fra ca påske til 17.mai går vi daglige lange turer i skog og mark,hundene,meg og naturen og vi nyter det alle tre.Ettersom eg har ormeskrekk så blir det mindre av den typen turer i skogen utover sommeren for eg er så redd for at de skal få ormestikk,så da benytter vi oss mye av treningsbanene til travparken,det er mange fine ruter å gå og er også mer oversiktelige om det skulle være orm i nærheten.
      For å komme oss bort på friluftsområdene må vi gå forbi to busstopp,det er ikke hyggelig nå for tiden,på busstopp og i områder rundt ligger store ekle spyttklyser og eg har sett mange ganger at folk kommer av bussen,river av seg munnbind og hoster,harker og spytter.Når vi vet at covid19 kan smitte mellom kjæledyr og mennesker og omvendt og at eg i tillegg har to hunder som skal sniffe og snuse på absolutt alt så blir man bekymret.
      Men,vi har en flott badestrand like bortenfor her eg bor,det er ikke mye orm der og flott natur der og,men der er det alltid så mye folk og ettersom det er båndtvang så får ikke hundene utfolde seg så mye der som i skogen langt fra folk og dyr.
      Da eg kom hjem fra jobb i dag morges tok eg med meg hundene og gikk en tur,som eg gjør hver morgen,vi gikk opp til veien og det samme skjedde,buss stoppet like ved oss,mye folk gikk av,stort sett studenter,reiv av seg munnbind og spyttet.
      Det er så ekkelt og,skal man tro ekspertisen smittefarlig for dyrene våre også.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Gjennom hele mitt liv har jeg så og si alltid hatt dyr. Hunder, katter, hamstre, rotter, marsvin, fisker, frosker, undulater, mus… dyr er en berikelse ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg