Nå avsløres hemmelighetene mine, litt etter litt..


Bloggen min har vært mye inaktiv siste månedene av forskjellige grunner som jeg har fortalt litt om i innlegget mitt som jeg la ut for fem dager siden (05.01). Før det har jeg vært frempå om ting som har skjedd og skjer som jeg ikke kunne sagt noe om. Nå kan jeg fortelle litt om det.

I begynnelsen av juni ordnet jeg en reise til Paris som skal skje i februar. Med den er det billetter til Walt Disney Studios og Disneyland. Grunnen til at jeg ikke kunne si noe om det er fordi det var en gave til snuppen min på bursdagen hans i slutten av november.

Jeg hadde også ordnet VIP-billetter til Madonna-konsert «The Madame X Tour» som avslutning på Paris-turen. Det skulle være julegave til snuppen min. Men i begynnelsen av desember begynte det å «krølle» seg litt. Jeg fikk da en email om at konserten ble flyttet en måned fram. Altså fra februar til mars. Jeg måtte da ordne nye flybilletter og en ekstra overnatting på hotell. Det kostet meg noe ekstra, men det ordnet seg.

Så da blir det to turer til Paris på snuppen min og meg, og vi gleder oss psyyykt!!

I oktober antydet jeg blant annet på Facebook og her i bloggen at jeg var begynt på et prosjekt som én av fem av nærmere 300 som søkte for å være med på dette. Det hele begynte 11. oktober og i morgen kommer første del av fire (tror jeg det var) i Dagbladet. Dere kan lese mer om det der. I morgen altså, både i papir- og nettutgaven.

På sensommeren som var, i august, så uttalte jeg på Facebook at jeg hadde fått meg lærerjobb. Kan enda ikke si så mye mer om det. Det jeg kan si er at i (dag på nett) morgen kan dere se de to første episodene av komedieserien «Allerud VGS» på NRK. Der kommer dere til å se mange kjente ansikter. Jeg oppfordrer dere til å se ekstra godt etter 😜

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#paris #disneyland #reise #vip #madonna #konsert #madamex #madamextour #tour #show #prosjekt #dagbladet #nrk #allerud #allerudvgs #rebelheart #jatillivet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg