Nå er de i gang med vaksinene her.


Nå er de i gang med å sette vaksiner på de ansatte på Vestre Viken Sykehus her i Drammen. Som veldig mange av dere som er faste lesere, eller fast innom bloggen her, så vet dere at min kjære samboer jobber i akuttmottaket der, og nå gjennom «pandemien» også i korona-teltet.

En del av dere fikk sikkert med dere innlegget jeg skrev for noen dager siden at jeg sliter med vondt inni meg på grunn av vaksinepresset og det faktum at vaksineringen av de ansatte på sykehuset skal begynne, og det involverer min kjære som jeg elsker.

Jeg skrev at jeg fra innerst inne i mitt dype indre, og i hvert bein i kroppen min, at hver pore jeg har, skriker til meg at denne vaksinen vil jeg ikke ha. Her er noe veldig veldig galt. Jeg føler det i absolutt hele meg!

Nå er tiden kommet. Min kjære har ikke fått noe spørsmål enda om å ta vaksinen, noen innkalling eller varsel. Men flere av hans kollegaer er blitt vaksinert denne uka, så..

Dere som ikke har lest det nevnte innlegget jeg skrev for noen dager siden, dere kan klikke på lenken under, så kommer dere direkte til innlegget.. der står det litt mer om situasjonen.

Link: Livredd for vaksinehelvete.

Etter jeg skrev innlegget så har jeg fått noen kommentarer fra folk rundt i landet. Meningsmotstandere er som oftest de det er flest av, og de benytter sjansen til å ikke være bare meningsmotstandere. Noe som vanligvis er veldig greit. Men det er mangelen på empati, å det å benytte anledningen til å være ufin og stygg mot andre. Prøve å gjøre situasjonen verre. De er det mange, og mer enn nok av.

Jeg har skrevet at det er min kjære jeg er redd for og bekymret for i forhold til vaksinen. Selv skal jeg ikke ta den, men jeg er redd for hva som skal skje med folk rundt meg, og spesielt de jeg er glad i. Mammaen min, nære venner og ja spesielt han jeg lever med, som jeg vil fortsette å leve med til vi er en del år eldre enn vi er nå. Og jeg vil at han skal ha det godt fremover, ikke bli redusert eller ødelagt som menneske på grunn av en uferdig mrna-«vaksine».

Kommentarer som:

«Du trenger jo ikke bekymre deg for vaksinen, du skal jo ikke ta den».

«Patetisk. Å være redd for to stikk. Du får sikkert noen til å holde deg i hånden»

Ja, det er blitt en del meldinger. De fleste handler om hvor egoistisk jeg er, og at jeg er smittebærer som flyr rundt og smitter andre.

Orker ikke gjenta, eller gi disse folkene så mye oppmerksomhet, men en ser hvor lite opplyste folk er, og at veldig mange som skal ta vaksinen er nedlatende og ufine.

Jeg har ikke flydd rundt å smittet noen. Vi har ikke fått påvist korona gjennom fire testinger, og det siste svaret kom i går. Har ikke korona!! For det andre, Pfizer, Biontech og Moderna-«vaksinene» skal fungere slik at en ikke blir syk hvis en får viruset, men en vil likevel kunne smitte andre.

Så skjerpings folkens, var ikke poenget med hele dugnaden å beskytte de eldre og de svake? Beskytte de i risikogrupper og de som er syke fra før?


Hva er poenget med med å få injisert noe som ikke beskytter andre fra å bli smittet av oss, noe som vi faktisk ikke vet hva er, og som kan gi verre bivirkninger og mer sykdom enn selve sykdommen? Etter testingen har det blitt rapportert om grusomme bivirkninger, og høye dødstall. Uten å si noe mer om det i dette innlegget.

Og hva vil unødig vaksinering gjøre med immunforsvaret vårt? Tviler på at det vil bli sterkere og mer robust? Hva gjør vi når det kommer nye influensavirus, muterte koronavirus og andre sykdommer? 

Jeg tenker ikke mest på meg selv oppi alt dette, faktisk ikke. Men det virker det som om det er mange andre som gjør. Jeg tror nok jeg tåler en omgang korona, influensa eller lungebetennelse. Jeg vet jeg har et godt immunforsvar og så videre. Men det er det ikke alle som har!!!

Når det gjelder meg selv, så fikk jeg dette spørsmålet av min kjære i dag: «Hvordan blir det med deg hvis det blir slik at du må ha blitt vaksinert og ha vaksinekort for å kunne reise på ferie til utlandet og syden?»

Han vet at det å kunne reise og oppleve verden er noe jeg lever for og at det er veldig viktig for meg. Men svaret mitt ble at det får vi ta når den tid kommer. I det tempoet de vaksinerer her i Norge så vil det ta 350 uker å få alle vaksinert. Man kan fremdeles smitte andre i mellomtiden. Så det blir nok veldig lenge til vi kan gjøre noe uansett. Særlig med tanke på at han jobber i Akuttmottaket. Og jeg er nederst på listen uansett. Det er 52 uker i året, så da er det bare å gjøre regnestykket.

Mye kan skje i mellomtiden, men realistisk sett så er dette et godt stykke frem i tid. Mye kan skje. Hører vi på Bill Gates så kommer det nytt virus når koronaen har roet seg. Så..

Situasjonen er et helvete. Og nei, inntil videre så vurderer jeg fortsatt ikke ta noen vaksine. Det beste rådet oppi alt dette er «hold avstand». Det tenker jeg fortsette med, både i forhold til smitte og vaksine!

Er det bare meg eller? Er folk så hyppe på dette? Er det liksom en «greie» nå å få injisert ting en ikke vet noe om eller hva er? Tror folk vi snakker om piercing og tatoveringer eller?? Selv når det gjaldt tatoveringer og piercinger har jo folk flest vært «tenk på når du blir eldre, hva dette gjør med kroppen din»!! Ja, tenk!!!

Del noen tanker med meg dere!!

Takk!!

Dagbladet: Coronavirus, slår alarm om effektiviteten!

Brant Griner: What vaccine has done to my mom!

Shawn Skelton: The Moderna vaccine for Covid.

NRK:Knytter 13 dødsfall til bivirkninger av vaksine.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#koronavirus #covid #korona #vaksine #mrna #pfizer #biontech #moderna #vaksinering #billgates #fremtiden #thegreatreset #newworldorder #fn #globalisering #norge

12 kommentarer
    1. Hvis man fortsatt kan smitte andre etter å ha tatt vaksine, så ser jeg ikke noe poeng i vaksinekort for å kunne bevege seg rundt i verden…

    2. Lest begge innlegfene dine nå og synes du har noen gode poeng. Selv e e litt usikker og ikkje har bestmt meg for noe som helst. Men som du skriver er vi ikkje i gruppene som blir prioritert med det førstw heller, mest sannylig. Så får ta endelig standpunkt den dagen det kommer.
      Angående kommentarer viser dette bare til disse beryktede nettollen e qwlv skrev om swnest i går.
      Mange som føler seg tøffw i tryne når de kan skrive på nett, men få hadde turt å sagt det direkte te deg.

    3. Hvis du tar vaksinen og moren din tar vaksinen, så blir dere ikke syke. Dere er asymptomatiske smittebærere hvis dere blir smitta, men dere velter ikke kapasiteten i sykehusene fordi dere ikke blir syke. Siden dere er asymptomatiske så hoster eller nyser dere heller ikke, slik at mellom 5000 (et høst) til 1 million (nys) mikrogram smittestoffer ikke vil sirkulere og smitte andre. Man demper altså smitte.

      Hvor I all verden har du lest om flere dødsfall og farligere bivirkninger av vaksinen enn om man er syk med covid-19? Det er veldig rart at din samboer ikke betrygge deg med sin plikt til å være velinformert og oppdatert. Det er lov å være skeptisk og det er bare sunt, men å gå inn for å spre konspirasjonsteorier og skremmepropaganda er kvalmt.

      1. Takk for innspill. Det du skriver understreker det jeg ytrer, at avstand er veien å gå. Når du skal legge igjen melding om at mine bekymringer gjør deg kvalm, noe som er stygt og ufint, så forventer jeg dokumentasjon på det du kommer med.

        Hvor fikk du dette med konspirasjonsteori fra? Her er det jo du som kommer med konspirasjonsteori, ikke jeg.

        Nå er det 25 som er død etter å ha tatt vaksine i Norge. Det tallet etter antall vaksinerte er høyere enn dødsfall i forhold til antall døde etter smitte.

        1. Hvor kommer jeg med konspirasjonsteori hen? Leser du bare fra resett eller? Har det falt deg inn at WHO og FHI har oppdatert informasjon? Prøv å lese de sidene du, så får du et mer helhetlig innblikk og utgangspunkt for en sunn skepsis og ikke sykelig.

          Jeg ser mer enn gjerne at de 25 dødsfallene kildehenvises med dokumentasjon på at de døde av selve vaksinen. Hvis det var eldre skrøpelige som tilfeldigvis fikk vaksinen og som sovnet stille inn en dag. Så kan det faktisk være slik at pasienten døde fordi tiden var inne. Hvor mange over 80 år tror du dør hver uke? Bare i Norge? Hvor mange over 80 år døde uka etter vaksinen var gitt? Da kan du kanskje begynne å se på om det var avvikende iforhold til normalen. Eldre skal dø. De er heldige som skal dø med et langt liv bak seg. Hvor mange unge har dødd av selve vaksinen?

          1. Hvor kom jeg med konspirasjonsteori her? Det er jo du som kommer med teori om at jeg har en konspirasjonsteori med innlegget mitt, når fakta er frykt under omstendighetene. Jeg må da få lov til å ha reaksjoner på ting jeg som alle andre.

            Om jeg bare leser Resett?? Innlegget du kommenterer inneholder link til Dagbladet, ikke Resett. Hvorfor så utidig?! Jeg leser alt jeg kommer over jeg.

            Jeg ser mer enn gjerne dokumentasjon at covid-dødsfallene er covid. Kan du dokumentere det? Det du skriver om over 80 år. Helt riktig!! Og hva er alderen på de som har dødd «av covid», gjennomsnittsalderen er da godt over 80. Så hva skal vi vaksineres mot? Livet?

          2. I følge NAV sin pensjonsberegning så er min levealder satt til 92 år. Dvs 12 år lenger enn det du mener er normal levealder.

      2. Dette er en viktig diskusjon å ta, så jeg kan ikke skjønne hvorfor du avslutter din kommentar som du gjør. Håper noen begynner å fremstille vaksiner som kan fjerne folks sykelige trang til å trolle mot andre. Ingen tenker likt, og det er bra, er det ikke? Så hvorfor ikke vise litt dannelse?! Litt forståelse?! Host og nys er så som så, vi vet hvordan vi skal beskyttes mot det, trenger ikke vaksine til det. Vi er mennesker, vi vil kose, klemme, ha sex og så videre. Være intime. I hvert fall de aller fleste av oss. Spørsmålet mitt, jeg har mange, men dette kan vel du svare på siden du er så inne på hva som er konspirasjonsteorier Stine. Hvorfor har vi nå tre vaksiner i Norge? Hvorfor er det seks i verden, og snart sannsynligvis en til? Alle kommer fra samme, under forskjellige produsentnavn. Hvorfor ikke bare bruke den vaksinen som er mest effektiv og best? Eller er det nå testingen begynner?

        1. Ta ditt eget råd og vis litt dannelse og forståelse. Ja, hvorfor tror du det lages flere vaksiner?

          Og sånn forøvrig til forfatter av blogginnlegget. Du svarer jo ikke på spørsmålet om å vise til kilder det er jo du som kommer med ganske brutale påstander du ønsker å diskutere. Likevel kan du ikke bringe frem kilder på det du sier om at personene har dødd AV selve vaksinen og derfor er farligere enn selve sykdommen. Ei heller kilder på at bivirkningene av vaksinen er mer grusomme enn de alvorlige og mindre alvorlige forløpende av covid-19. Da stopper det her for meg. Ha en god kveld, og jeg håper dere er i mindretall, slik at vi kan beskytte sårbare og gamle familie og venner.

          1. Hahaha.. du klarte ikke svare på spørsmålet til Laila Marita. Og kildene du ønsker ligger det flere av i innlegget. Hva du ikke får med deg, og hva du ikke skjønner kan ikke vi noe med. Takk for titten!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg