Naboene er islamister!!


For 7 måneder siden flyttet #minlillefamilie og jeg hit til Fjell her i Drammen. En bydel som alltid har vært preget av, og kjent for sin høye innvandrerandel. Vi har kjøpt en lekker og flott leilighet, og vi er veldig fornøyd med både den og beliggenheten. Spesielt mtp at vi er såpass sentrumsnære da vi lever uten bil og trenger komme oss til og fra jobb, matvarehandel og andre nødvendigheter. Utgiftene ved kjøp av leiligheter her er også mer overkommelige enn andre bydeler i Drammen, så da har en råd til å «leve» litt ihvertfall. Fremfor å bo/betale seg i hjel.

Jeg var forberedt på at det kunne bli litt ’klinsj’ en gang innimellom da det er så «flerkulturelt» som det er i denne bydelen. Det må sies at andelen innvandrere og personer med innvandrerbakgrunn har gått ned her siste årene, og det er flere etnisk norske nå enn det har vært. Nå er det cirka 50/50. Det jeg ikke så for meg var at det skulle bli problemer så tett utenfor husdøren vår.

Nå er det slik at i hver blokk så blir det valgt en blokkleder. I vår blokk er blokkleder en tyrkisk dame i svart drakt og hijab, med en aggressiv ektemann som viser seg å være kjent for å oppføre seg truende mot andre mennesker. De har visst «issues» med at et homofilt par har kjøpt seg en andelsleilighet i samme blokk. Det merket vi fra dag én. I Islam er ikke homofili akseptert. Når da de får et slikt par tett innpå seg så klarer de ikke, eller de prøver ikke engang, å skjule sin irritasjon. Når vi da også har to små hunder, som heller ikke er akseptert i Islam, så virker det som de ikke klarer å fungere som vanlige mennesker lengre.

Disse prøver tydelig derfor å forsøple hverdagen vår. Jeg har bare ledd av dem, tatt dem for å være underholdningsfigurer da de driver å henger lapper og plakater opp overalt med sine forbud og regler som de lager underveis, uten at det er vedtatt av noe styre eller noe. De prøver seg på diktatur i et demokrati. De bruker masse negativ energi, og henger opp lapper på søppelrom og dører, og dytter ned i postkassene her. Og jeg har ristet på hodet og ledd.

Så kom dagen da de hadde klistret opp plakater på søppeldunkene utenfor blokka. På disse plakatene står det at det er forbudt å kaste hundeposer i dem. De påstår at hundeposer lukter vondt, og de ville sørge for at dunkene blir fjernet hvis det skjer igjen at noen kastet hundeposer i dem. Selvsagt måtte jeg le da også, for jeg vet at i løpet av et halvt år så har jeg kastet hundepose i dunk i området her to eller tre ganger. Og lukkede hundeposer lukter ikke. Så når noen irriterer seg over dét, da er det fordi de irriterer seg over oss, at vi er her. For det andre vet jeg at det er de som bruker dunkene mest, mens vi ikke bruker dem i det hele tatt egentlig. Så da er den trusselen bare latterlig.

Vi går turer med hundene våre, så da gjør de fra seg på turen, og hundeposene blir kastet i dunker der vi er. Men en sjelden gang har de altså vært så trengende og gjort fra seg på området utenfor at posene har blitt kastet her. Jeg vurderte å bare ta opp hundeavføringen og kaste den i dunkene uten poser, siden de mener posene lukter stygt. Men jeg har ikke gjort det. Andre har foreslått at vi skal levere hundeposene på døra til de som klager, så får de selv kaste den der de mener er mer riktig, enn i søppeldunkene hvor man normalt kaster søppel. Men jeg har ikke gjort dét heller. Neida, jeg har bare smilt, ledd og ristet på hodet, og dritet i det. Ubokstavelig talt.

Se på bildene under. Er ikke akkurat hundeposer som er problemet her. Mén..

Hver dag har hijabdamene morgenmøte på lekeplassen utenfor. Der har de mest sannsynlig funnet ut at disse plakatene og det de driver med ikke affekterer oss. Så her om dagen begynte en av dem å brøle til oss da en av jentene våre tisset på plenen da de skulle ut på tur. Da var det plutselig ikke lov at hundene tisset på plenen, og det måtte vi fjerne, brølte hun. Da man ikke finner seg i å bli hylt å skreket til når man kommer ut fra eget hjem så fikk hun tilsvar at dette er Norge, det er vanlig med hunder som husdyr, og hunder tisser ute, noen ganger på plener. Da ble hun enda hissigere og svarte at vi ikke hadde noe vi skulle sagt, for hun har bodd her lengre enn oss.

What the fuck?!!

Så ble dette tatt opp på Facebook, og jeg skrev kommentaren: «Islamister i Norge.. hurra 🤬👊🏽». Da måtte jo en med innvandrerbakgrunn kommentere at at jeg måtte slappe av og ikke skjære alle under en kam, for han skjærer ikke alle nordmenn under samme kam.

Det gjør jeg ikke!

Det er her jeg mener at integrering er viktig. Hvordan en opptrer i samfunnet. Lærer seg hvordan Norge er, hvordan en oppfører seg og hva som er god folkeskikk. Og ikke minst språket! Lære seg norsk!!

Når jeg skriver «islamister» så har faktisk det en annen betydning enn innvandrer, utlending, farget og muslim. Islamist er et helt annet ord med sin betydning:

«Islamisme er en politisk ideologi som har som mål at samfunnet skal styres i henhold til islam. Islamister ønsker at islam ikke bare skal være en religion som skal tros og praktiseres av muslimer, men også et politisk system og et lovverk (Sharia) som tilhengerne mener bør innføres».

Islamisme og sharia er terror. Når man plager og hetser andre mennesker og dyr, så er man en terrorist. Så da er disse naboene islamister – og dét er ikke å skjære hverken fargede, innvandrere eller muslimer under én kam.

Terrorister forhandler man ikke med. Terrorister tar man avstand fra. Med det sagt så tar jeg avstand fra islamister og islamisme. Og jeg stemmer for å forby Islam i Norge. De skal få noe å bryne seg på, for nå skal jeg få utarbeidet en plan for hundepark her på Fjell. Og når jeg har fått den i gang så skal jeg starte grisefarm 😜

Takk for at dere leser 👍🏽

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#homo #homser #homofil #naboer #islam #islamisme #islamister #ukultur #ideologi #terror #terrorisme #hund #gris #fjell #drammen #oslo

4 kommentarer
    1. Jaaaaa til flere hundeparker og jaaa til en på Fjell. Syntes det er synd du møter folk som ser slik på hundene dine. Jeg har aldri opplevd det slik. Og jeg har da flere venner som er troende muslimer som har hunder. Nå må det jo sies at det også finnes folk i alle farger tro om man er hetro eller homofil som Ikke liker hunder. Noen ganger er man faktisk redd hunder pga man er ikke vant med de. Å det må vi som hunde eiere respektere, selv om vi ikke skjønner det. Men å komme med at de ikke kan tisse på en plen da har det gått for langt. Bare si i fra så kan vi ha et hundetreff ute på den plen der. For jeg savner tiden i hundeparken og har vel ikke sett den lille siden hun var valp 🥰

      1. Har også muslimske venner med hund. Her på Fjell. De bor dessverre i andre blokker. Skulle gjerne bytta dem hit, for de islamistene vi har som naboer her er ikke moro. Men men, de har holdt kjeft etter brøle/tisse-episoden. Jeg både skjønner og respekterer at noen er redd for hunder, men her er det ikke snakk om at de er redde. En gutt kom og fikk klappe jentene våre, så oppdaget faren det og skjelte guttungen ut etter noter (disse bor også i blokka vår). Ja, skal prate med ei jeg kjenner som har snakket om hundepark på Fjell om hennes ideer, så skal jeg ta det videre til kommunen 😜

    2. Bra innlegg, men jeg vil pirke litt 🙂

      “«Islamisme er en politisk ideologi som har som mål at samfunnet skal styres i henhold til islam.Islamister ønsker at islam ikke bare skal være en religion som skal tros og praktiseres av muslimer, men også et politisk system og et lovverk (Sharia) som tilhengerne mener bør innføres».”

      Islamisme er bare ett nyord for Islam, siden alt du beskriver som Islamisme finnes i Islam og er definert av oppfinneren. Muhammed (fred være med hans ofre) var den første Muslim og blir beskrevet som det i alle bøker. Han oppførte seg likt med IS i våre dager, vør han da omtales som Islamist eller Muslim? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg