Når det er så godt at det spruter.


Hellige måne, å mett jeg er. Jada, starter dagen med å skryte av de to kiloene jeg har brukt to uker på å fjerne, og nå ligger jeg på sofaen stapp mett etter å ha overspist Taco. Det var orgasmegodt, så vi trykket i hullene til det bare var litt løk igjen i en skål. Nå skal jeg ikke på vekta før neste fredag morgen, så får vi se da, hahaha..

Må sies at selv om jeg spiste tre store tacolefser fylt opp til randen så det sprutet ut, så var det nok ikke så ille som det høres. Brukte ikke vanlig kjøttdeig, men kyllingkjøttdeig, og rømme var erstattet med Drømmelett. Resten er jo bare grøntfor utenom lefsene og noen ostebiter, så går nok bra dette.

Slik startet altså ferien. Snuppen min hadde mellomvakt i dag, så fra etter den vakta er det herved tre uker ferie. I dag ble det Taco som nevnt, og i morgen skal vi feire bursdag med et vennepar hvor det blir noe god mat og noe godt i glasset etterpå. Vi gleder oss 🥰

Fortsatt god kveld alle sammen, takk for titten og velkommen igjen 😘


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!

#sol #sommer #ferie #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hmm….Kyllingpölser er veldig godt!! (HATER med stort H att vi ikke har lomper i Sverige)
      Må få kommet meg over grensa…Kroppen skriiiiker etter kneip, fiskekaker, fiskepudding, paprikapotetgull, fiskeboller, mårpölse… skummet melk… GAAAH. :p
      Anyway… Kyllingkjöttdeig.. er den mye “törrere” en den vanlige??
      Har prövd quorndeig… not to recomend!!
      Ha en fin lördagmorgen med luksuskaffe og röyk på balkongen ;))

      1. Hei, der var du. Leeeenge siden! Vil ikke si kyllingkjøttdeigen er tørrere, men kylling har mye mindre kalorier enn vanlig kjøttdeig. Når en da lager Taco så er det like godt som vanlig. Nå er jeg på balkongen med tassimokaffe og røyk. Sola skinner og alt er nydelig. Fin fin dag til deg og velkommen innom igjen 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg