Noen tanker å starte dagen med.

• Ny smitterkord i Norge, og uttalelsen til FHIs assisterende helsedirektør Espen Nakstad lyder som følgende: «Økningen bekymrer oss, fordi selv om tallene ennå ikke har gitt mange innleggelser så vil smitteøkningen med ganske stor sannsynlighet bety flere innlagte».

Det var jo en uttalelse til å bli klok av. Men helt etter «planen» vil jeg påstå. Det mtp at det i dokumentene fra FHI (Folkehelseinstituttet) som har vært offentlige en stund står det at allerede et par uker etter valget, mot slutten av september kommer første reduksjon i kontakten vi kan ha med hverandre, og det antydes at frem mot jul strammes det i tiltakene opptil flere ganger fram til vi når strengeste nivå i januar 2022.

De «fullvaksinerte» må «fullvaksineres» igjen, for så å «fullvaksineres» igjen. Og slik går nå dagene.

• Rosabloggere har begynt å våkne opp igjen med intetsigende innlegg akkurat i tide til å høste litt stemmer til Vixen Awards. Lesere biter på agnet selv om disse bloggerne på ingen måte dukker opp for at de har budskaper å dele eller fordi de vil gi noe til leserne sine. Årsaken er tydelig som sola på blå himmel. Annarasmussen har inntatt førsteplassen på topplisten på tross av at Kokken deler bilder av seg selv iført dameundertøy.

Det er uansett ‘Mamma på hjul’ som fortjener sådanne priser mest slik jeg ser det. Håper som med stortingsvalget som her at folk kan stemme riktig. Meg kan dere stemme på HER!! Velg gjerne årets sterke mening, der kjennes jeg best igjen, men nominer meg gjerne i Livsstil, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, Underholdning, Folkets favoritt eller årets Influenecer. Det er lov å nominere samme person i flere kategorier, og flere forskjellige i samme kategori.

Min URL: https://bunnytrash.blogg.no

• I dag har mammaen min bursdag, hun sitter i Harstad med brukken arm i gips og fatle. Jeg har bestilt blomster og kort som leveres på døren hennes i kveld. Det er når det er som det er at jeg skulle ønske at hun bodde her i Drammen. Jeg føler hun skulle hatt ekstra tilsyn i disse dager.

• Den siste tanken min jeg vil dele med dere akkurat nå er at på lørdag vil jeg ha en liten fest (bombe!!). Med rekordsmitte på gang og nedstenginger som truer, rosabloggere som prøver gjøre Vixen til nok en farse, mannlige kokker i kvinneundertøy og en gipset mamma, så trengs en fest. Snuppen min skal på fest med jobbkolleger og jeg vet ikke helt hvor jeg skal være enda. Invitasjonene har forsvunnet i posten.

Noen forslag?

Takk for titten og riktig fin dag videre 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#tanker #livet #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Du er hjertelig velkommen på middag her hvis du vil, blir ikkeno fest eller så mye sprell, men middag og hygge kan vi da by på 👍😍

      1. Tusen takk, det er koselig, og det gjør snuppen min og jeg en gang snart, men lørdag vil jeg ha drinkers og fest, det trenger jeg nå. Er jo bare noen uker til de begrenser for fest og moro igjen så..

    2. Eg trudde dei ville stramma skikkeleg til, før valget, men det er kanskje det dei bygger opp til, med “rekordsmitte” nå, berre ei lita stund før valget.
      Godt valg, og god helg 😊.

      1. Det har stått på FHI sine sider lenge at de skal stramme til et par veker etter valget. Får nyte dagene nå, og helga. Riktig god helg til deg også!

    3. Her hvor jeg er (Spania) går smitten ned. Ikke morsomt å komme hjem til stigende smitte da, men det skifter fort… Gratulerer med dagen til mamma i Harstad!

      1. Jada, smitten går opp den ene dagen og ned den neste. Tar akkurat det helt rolig, jeg tenker det er om man blir alvorlig syk som betyr noe. Og det er vel to stykker på landsbasis. Mamma er fornøyd, hun fikk blomstene fra meg for litt siden. Kos deg i Spania og husk stemme på meg, haha 😜

    4. Hei. Årets sterke stemme går til deg fra meg. Gratulerer til din din mor. Håper hun ikke trenger å være gipset så lenge.

      Klem

      fra Lise

    5. Hahaha:))) nå føler jeg meg som en rosa blogger som skriver intetsigende ting:)))

      Korona er jeg pissredd for fortsatt. Spesielt nå når jeg er ute i arbeid for fullt

      1. Nå er da du en aktiv blogger, rosa eller ei 😜 skjønner at folk er redd for korona, media har jo virkelig jobbet for at du skal bli, og forbli redd. Sitter nok en del rundt omkring som er blitt helt nervevrak.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg