Noen timer på balkongen 😂

Blir forbauset hver gang jeg skal styre og stelle på balkongen her, hvor gitt tiden går, og hvor lang tid det faktisk tar, men nå er det altså gjort. Det groveste i alle fall.

Det er litt igjen, men etter å ha holdt på noen timer tenker jeg det holder for denne gang. Jeg har klippet ned praktspraglene og satt unna seks vaser med avleggere, og kastet tre sekker med avklipp fra plantene og dødt løv.

De nedre vinduene er vasket, samt lister og litt overflater. Hele gulvet er støvsuget og bordet tørket. Klokken er 16:30, og da er det bare resten av leiligheta igjen og litt klesvask.

Er veldig glad i denne balkongen, nå nyter jeg en tassimo baileyskaffe her og en røyk. Ser mørket komme ute. Det er den tiden av året, når snuppen har hatt bursdagsfeiring i morgen erklærer jeg vinter. Så da er det å skru på litt varme på balkongen og gjøre det best mulig for plantene og overvintre.

Andre som er glad i planter her?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#praktspragle #ynde #chilli #tomat #paprika #hortensia #buddha #balkong #helg #hjem #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Synes det er flott å sjå på, og let meg fort imponere av folk som kan med planter, men er nok ikkje heilt der sjølv.
      Liker best å styre med etande vekster, som kan dyrkast i åkeren 😊. Og så liker eg å avle fram slike vekster som andre ikkje har.
      Såg flott ut på balkongen dykkar.
      De må ha god helg, og flott feiring i morgon 😊.

      1. Det er ikke slik at jeg har så veldig grønne fingre, men har lettstelte planter som har ganske like krav. Etande vekster? Jeg hadde en kjøtteter et par år, blomstret to ganger første året, men siste året ble den bare mindre og mindre, og til slutt intet. «Vekster som andre ikke har»? Det vil jeg også ha!!! Takk og riktig god helg til deg også Bernt 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg