Nordmenn vil ha MER innvandring??!!

Her nå plutselig sendte en bekjent av meg en artikkel i innboksen min på messenger. Jeg skjønner akkurat hvorfor, for når jeg leser artikkelen så holder det på å rakne for meg. Altså det er en artikkel som forteller at nordmenns holdning til innvandring blir stadig mer positiv, og andelen som mener at det bør bli lettere å få opphold i Norge er økende, og i tillegg skrives det at færre nordmenn ser på innvandring som en kilde til utrygghet.

Dette er hentet fra en ny undersøkelse fra Statistisk sentralbyrå (SSB) og saken er fra desember 2021, altså helt fersk!

Hvem er de spurte? Er dette kun besvarelser fra folk som er blitt møtt innerst i en fjord i Finnmark, eller på ei litta fettøy i Troms? Altså, dette er jo helt uvettig. Altså hvem tror disse folka at det handler om når vi leser om kniver, macheter, branner og og all elendigheta som pumpes ut i media?! Eller, folk får det ikke med seg for bare covid og klima?

Når (les dette:) gjenger voldtar småjenter og får som straff å plukke litt søppel, og vi ser berøringsangsten vårt rettsvesen og myndigheter har, så burde vi folket være på vakt og faktisk gjøre det vi kan for å roe ned på denne uvettige innvandringen med sin stadig økende import av ukultur og holdninger som er i sterk kontrast med våre egne. Når man ser at integreringen er ikkefungerende og det bygges opp parallellsamfunn, ghettosamfunn og det stilles krav til bygging og utvidelser av moskeer og islamske sentre og etterhvert bønnerop fra disse, så er det greit å engasjere seg for å roe ned litt, men neida.

Siden 2002 har holdningene til innvandring blitt stadig mer positive viser det seg ifølge SSB. Så mao i takt med at islamisering og en voldelig klankultur har tatt springfart her til lands, så har nordmenn funnet ut at dette ønsker vi mer av??

Jeg tror det bare ikke, finnes det ingen grenser over dumskap i dette landet? Etter den økte tilstrømningen av asylsøkere høsten 2015, ble det målt noe mer negative holdninger, men etter dette har utviklingen snudd igjen, også i årets undersøkelse. WTF? Så ingen har lært noe av noenting her? Er det bare ignorante snøsokker som ikke får med seg noenting som blir spurt i disse faktisk alvorlige politiske tema? Hvorfor kommer ingen å spør meg? Leter de blodrøde velgere og utelukkende spør dem? Skulle virkelig tro det!

I siste årets undersøkelse fra SSB er det færre enn noen gang som ser innvandrere som en trussel mot tryggheten i samfunnet heter det seg. Altså kun (kremt) 17 prosent av dem som ble spurt, ser innvandrere som en trussel, en nedgang på 3 prosent fra året før. Og siden 2019 har andelen som mener det bør bli lettere få opphold i Norge, økt!! Hjelpes!!!

I denne undersøkelsen har 20 prosent svart at det bør bli enklere å komme til Norge og bo her. I 2020 var andelen 17 prosent, mens den var 14 prosent i 2019. I 2021 mente 16 prosent det bør bli vanskeligere. Året før var andelen 20 prosent, mens det i 2019 var 23 prosent som mente dette.

Jeg postet nylig et innlegg om hva barn og ungdom lærer på skolene i islamske land, hva de utdannes til og hvilke holdninger de indoktrineres med. Les og se videoen: Norge støtter Jihad i skolene! Jeg postet også et innlegg «Vi kjenner morra di» om parallellsamfunnene som oppstår her til lands vedlagt en kort video fra NRK!

Relatert: Det kan bli lyssignaler og 5 bønnerop daglig i Norge!

Nå må folk ta seg sammen og heller sørge for å få ryddet i problemene, volden og kriminaliteten som allerede er her, før man importerer mer! Steng grensene!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #islamisme #islamisering #innvandring #jihad #nordmenn #norge #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Dette er bare noe forbannet sprøyt av løgn og bedrag. Vil heller tro at det er mindre enn 17% som vil ha mer innvandring. På overtid nå for å sette foten kraftig i bakken.

    2. Det vel være våre nye landsmenn som stadig øker i antall, og følgelig vil ha flere slektninger inn som stemmer … 🤨😉

    3. I så fall er det jo oppsiktsvekkende hvordan meningene hos de jeg kjenner til er så til de grader stikk i strid med hva som gjelder for lander for øvrig.. 😛

    4. Statistikk er jo som kjent den ultimate form for løgn. Det enkleste i verden, er å forme spørsmåla slik at ein får dei svara ein vil ha.
      SSB har i alt for monge år, vore ein del av den politiske agendaen, og er på ingen måte nøytral.
      For å få deisse svara, er det berre å plukke ut rett område (Grønlandsleire og lille Pakistan (Drammen)), så får ein dei svara ein vil ha.
      Statistikkane til SSB, er ikkje verdt ein bit surströming ein gong.

      1. Haha.. lille Pakistan faktisk, jeg har hørt lille Tyrkia og Color Line til Fjell, men lille Pakistan var ny for meg, lol.. du har nok helt rett iht SSB, derfor ser jeg meg nødt til å bruke nettopp dem for å fremvise hva som foregår. Slike artikler som rosemaler realitetene er ødeleggende. Jeg kan ta til eksempel enkelte familiemedlemmer og slekt jeg har nordpå (derfor jeg skrev fettøy i Troms) og sådan, fordi når disse leser dette så tror de faktisk at det er ikke noen problemer med innvandring, for inntil videre ser de så lite av det selv. Artikler der det står en mann fra Oslo, Drammen, Lillestrøm har knivstukket en kvinne etc så tror de at det faktisk er en etnisk nordmann siden det står fra Oslo. De ser ikke problematikken i nærheten av virkeligheten og stemmer innvandringsvennlige partier og skriver #50erikkenok på profilene sine og tar del i at høyere antall ikke-vestlige får komme og bosette seg i kommunene. Det er til å grine av egentlig denne ignorante blindheten, og når de får dette fra SSB så tror og mener de at det underbygger at det er stadig mindre problemer med innvandring, når fakta faktisk er det motsatte.

        1. Me kalla Drammen for lille Pakistan på 80-talet, for då var det Drammen som husa desidert mest innvandrerar. Både i antall, og pr etnisk norsk innbyggar.
          Å, eg har plenty av dei i slekta eg og. I mi slekt er det mest religiøst motivert, med misforstått nestekjærleik som drivkraft. Om dei nokon gong vil forstå, er vel heller tvilsamt.
          Eg kommenterte med 😥 og 50 er 50 for mykje hjå eitt par av dei. Då vart det baluba du 🤣. Det var monge tastatur som gjekk varme då 🤣.

          1. Husker ikke programmet, men det var en TV-vert som vandret rundt i Oslo og spurte disse «velmenende» et par spørsmål. Når de hadde svart at de var for innvandring og at «vi» bør hjelpe flest mulig (i den forstand komme til Norge og bo her) så ble det spurt om dem ville la en nyankommet innvandrer bo hos seg i sitt hjem.. haha!!

    5. Men i det svarte … ! Her blir folk drept og jult opp så det suser og de vil ha enda mere innvandring! For resten det var noko som het Interpol i gamle dager. Er den i virksomhet idag? Hvor mange av disse innvandrere er etter søkte forbrytere i hjemlandet? Jeg bare spør om det! Jeg er nok bare en gammel mann! Men min barne barn vil jeg etter late meg en mye bedre samfunn enn dette er nå i denne tiden! For hællvete!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg