Nordnorsk flerkukstjerne!


God morgen! Eller god formiddag er vel mer riktig. Nå er snuppen min og jeg på vei inn til Oslo. Så da ble det en tur til dit på meg før eventuelt fascistisk innføring av koronasertifikat. Håper motstanden er stor nok til at det ikke blir noe av, dessverre er jeg ikke helt optimistisk når det gjelder akkurat dét. Men håpet har jeg 😊

I dag skal vi shoppe, spise og kose oss. Det er sjelden at snuppen min har fri fra jobb på en lønningsdag. Men denne gangen ble det slik. Langt fra det beste været, så det blir vel med kjøpesentre som Oslo City, og jeg vet ikke hvor eller hva vi skal spise. Men tror på at dette blir en bra dag 😜

Hva synes dere om bildet mitt øverst her? Fant det i en sånn morogruppe på Facebook under tittelen «nordnorsk flerkukstjerne», måtte le litt jeg. Det var godt 😂

Riktig fin dag til alle dere der ute, og takk for titten. Vi sees sikkert igjen her senere, håper jeg i hvert fall 😘

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#loveislove #jatillivet #oslo bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg