Nummer 1!!

19 kommentarer
    1. Å vera på toppen (nr 1), er ikkje alltid så mykje å trakte etter. Om der ikkje er stillstand, kan det berre gå ein veg 😂.
      Ofte er det einsamt på toppen, då der ikkje er plass til fleire, og misunninga som fylgjer med, fører ofte til skittkasting og ubehagelegheiter. Eller som mor mi sa, der blåse alltid på toppane.
      Eg har prøvd å vera nr 1, i fleire kategoriar, og den plassen skal dei få billeg, den som vil. Eg har mykje viktegare ting å ta meg til, enn å streva etter å verta nr 1.

      1. Der kom mye ufint da dette skjedde, som jeg skrev så var det ei som begynte med dette rasismebegrepet, jeg fikk venneforespørsler fra folk som sletta meg for flere år siden, folk som hadde vendt meg ryggen.. mye lærdom i å ligge på topp. Trives der jeg er nå.. dette innlegget er merket nederst med hashtag #satire 😜

        1. Fekk med meg at der var #satire, det var difor eg tok med at det berre kunne gå ein veg 😂.
          Sidan du tok med hu med rasismekortet, så tenkte eg at det passa med litt seriøs kommentar og.
          Forøvreg er det eitt innlegg med monge fasettar, og kan tolkast på fleire måtar.
          Godt skrevet 😊.

    2. Jeg er nummer 1 jeg også, for det finnes bare 1 av meg 😉
      Men ja, 1 er både et lite og et stort tall på samme tid, så ganske magisk 😉
      Selv er jeg litt tallblind, så har aldri vært særlig god venn med så mange tall. I alle fall ikke hvis det er mange tall i lange rekker. Men 1 er et overkommelig tall, også for meg 🙂
      Ha en Herlig god helg ♥

    3. Fine deg, alltid nr 1 du😊❤ nominerte deg i flere kategorier til wixen, spent på hva som skjer der 😘
      Uansett, heier på deg ALLTID!!!! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg