Nye sjokktall på vekta!!

Altså som flere ganger tidligere skrevet så er opplegget slik som dette: To dager i uka, henholdsvis tirsdager og torsdager er fastedager. Disse dagene er mat og drikke-inntak ikke over 500 kalorier. Resterende dager som «normalt», men ingen overspising. En fast dag i uka, for min del når helga starter, så veier jeg meg.

Nå er jeg ferdig med uke 11. Etter 9 uker så hadde jeg redusert vekten med nøyaktig 5 kilo. Så da kunne jeg avsløre at da var det bare 1,3 kilo igjen til målet er oppnådd. Etter den avsløringen så gikk jeg rett på en smell, haha.. for nå når jeg da var ferdig med uke 10 så viste vekta SJOKKTALL. Jeg hadde altså ØKT vekten med 0,9 kilo!! Så da var det plutselig 2,2 kilo til å redusere for å komme i mål. Hahaha.

Hvis det er interessant å lese om hvorfor jeg gikk såpass opp i vekt forrige uke så kan dere lese om det HER.

Vel, nå er uke 11 over og NYE SJOKKTALL viser seg på vekta. For nå i uke 11 reduserte jeg vekta med 1,4 kilo!

Altså er det under 1 kilo igjen så er jeg i mål. Planen var også å gjøre dette før julaften. Nå er det mer realistisk at jeg greier det. Sant?

Denne uka gikk fastedagene veldig fint, 14 biter sushi på tirsdag, og en halv grillet kylling uten skinn på torsdag.

I dag er det ikke fastedag, men søndag, jeg tenker at kaloriinntaket er lavt i dag også. I morges spiste jeg to brødskiver med eggerøre av 2 egg og hundre gram røyka laks. Og nettopp spiste jeg 14 biter sushi. Det er så jæskla godt!

Takk for titten og riktig fin kveld videre!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#diett #slanking #52 #kiel #fantasy #colorline #vekt #ribbe #vektresultat #kroppsvekt #juleribbe #juletallerken #resultat #restaurant #vektredusering #stabilisering #kalorier #mat #kosthold #bmi #overspising #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Er også glad i sushi. Nå som målet ditt ikke er langt unna – pass deg for sushi-fella, da. Mange kalorier i en del biter. Ikke for å være gledesdreper, mer for å heie på deg mot mål !

        1. Uff, beklager min impulsive kommentar. Den hadde sitt opphav i hvor overrasket jeg selv ble engang. Har jo lest nok av innleggene dine til at jeg burde husket hvilken formidabel jobb du har gjort. Selvfølgelig har du kontroll på hva du spiser. Ber om unnskyldning, Bunny ! Men heier videre, altså 😊.

          1. Haha.. her er ikke noe å beklage. For en ting med sushi er at når en liker sushi så blir en faktisk hekta på det. Jeg kunne faktisk spist sushi hver dag. Men det gjør jeg ikke. Jeg orker ikke lage sushi, og å kjøpe fra sushibar blir ganske dyrt i lengden. Men jeg kan nevne at jeg noen ganger spiser sushi på fastedager, da vanligvis 10-12 biter. Andre dager når jeg ikke faster og får lyst på sushi, da blir det 14-16 biter. Det er risen som ikke er bra, så ris spiser jeg sjelden ellers. Takk for at du heier 👍🏾

    2. Du holder stø kurs. Da kommer du i mål, før etter senere. 😉 Jeg er ikke så glad i sushi, men sjokolade, derimot… Aaah, jeg kunne levd på det. Husker jeg en gang sa at jeg skulle ønske jeg ikke tålte sjokolade. Tenkte at da ville det vært lettere å gå ned i vekt. Så gikk det troll i ord… 😜

      1. Joda, i mål kommer jeg, bare håpet å få dette til før jul, så slipper jeg så veldig med vektstabilisering tett etter jul. Regner med ribba og sjokoladen kommer til å sette seg på livet sammen med riskremen og rødsausen. Uffameg, troll i ord faktisk. Håper ikke det skjer med meg og min sushi, da blir det tårer og skrik.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg