Og favoritten er?


Fikk så lyst til å gjøre noe her som er litt typisk i bloggerverdenen sikkert. Ikke vet jeg. Nå er ikke jeg en ‘typisk’ blogger akkurat, og ikke leser jeg mange blogger heller. Men jeg tør anta at dette er typisk..

Anyways, jeg skal lage en liste over de bloggene jeg faktisk leser, og de jeg er innom aot, så skal jeg legge ut en liste i neste uke. Der vil også være begrunnelser om hvorfor jeg liker akkurat de bloggene.

Tenkte jeg kunne legge ut den nevnte listen i et innlegg sammen med en liste over blogger dere liker å lese. Så hjelper vi hverandre til å finne fram til de beste bloggene.

Så.. hvilke blogger liker dere å lese? Kan dere gi meg deres tre favorittblogger og hvorfor dere liker dem? Og hvis dere har lyst å slenge med noen blogger som liksom bare er verdt å nevne, nye blogger med potensiale et cetera, så gjør gjerne det!

Takk på forhånd. Nå skal snuppen min og jeg snart forlate hjemmet. Som jeg nevnte her i bloggen i går, så har vi planer… 😜

Riktig god lørdags kveld til dere alle sammen, kos dere masse og nyt det som nytes kan!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg ##bloggerinner #bloggere #blogging #blogger #favorittblogg #favorittblogger #lørdag #helg #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Godmorgon!! 🙂
      Har nyss spenderat en kvart med ölen från inatt, en cigg och att läsa igenom dina senaste inlägg!
      Det med våldtäkterna är skrämmande! Det är ca 2 veckor sedan någon blev våldtagen av en maskerad man utanför där jag bor. I fredags rånade någon närbutiken med machete.
      Och nej, jag tror inte att det var svenskar!
      Jag stödjer helt enkelt sin teori om att invandringen måste stoppas! Det är nog nu!!

      Jag hoppas att ni och tjejerna får en riktigt fin söndag!!!
      Jag och tandvärken stannar nog hemma och dricker öl.
      (alla ursäkter är bra ursäkter) 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg