..om livet!

Mannen vet ikke at det er en slange under. Kvinnen vet ikke at det er en stein som presser på mannen.

Kvinnen tenker: «Jeg kommer til å falle! Og jeg kan ikke klatre fordi slangen kan bite meg! Hvorfor kan han ikke bruke litt krefter og trekke meg opp?!»
Mannen tenker: «Jeg har så mye smerte! Likevel drar jeg deg fortsatt så mye som mulig, hvorfor prøver du ikke litt hardere å klatre?!»
Moralen er: Du kan ikke se presset den andre parten er under, og den andre parten kan ikke se smerte du er i. Dette er livet, uansett om det er med jobb, familie, følelser, venner, familie og så videre. Mennesker bør prøve bedre å forstå hverandre, lære å tenke annerledes, tenke på hverandre og kommunisere bedre <3
Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!
#livet #mennesker #jatillivet
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg