Overskrift: Har du lyst å slå en homo?

I dag igjen har venner delt en artikkel om homofile som har blitt utsatt for hatvold. Nok en gang leser jeg om ofrene, men ingenting om gjerningspersonene, hvem de er. Nok en gang..

Jeg blir så jævlig forbanna av å lese dette vrøvlet om tiltak og handlingsplaner og ditt og datt om å jobbe for skeiv kompetanseheving i arbeidslivet, og på skolene, for å forhindre diskriminering. Jeg leser at man jobber med dette fordi man ønsker at homofile skal være trygge og ikke bli utsatt for trakassering, hat og vold, fordi man er tiltrukket av eller i forhold med noen av samme kjønn.

Bullshit!! Kutt skuespillet!! Hadde dette vært seriøst så hadde media opptrådt annerledes, og ikke minst hadde norsk politikk hva innvandring og integrering angår – vært SVÆRT annerledes!!!

Hvorfor skal det hele tiden være fokus på den homofile? Oss homofile?? Hva med å innse i dette herrens år 2020 at det er på tide med en annen fokus??!! Fokus på gjerningspersonene!!

Hvorfor kan man ikke slutte å hysje ned, dekke over, at i 9 av 10 tilfeller, om ikke alle tilfeller, så er gjerningspersonene innvandrere, eller har innvandrerbakgrunn?!! Dette er ikke hatvold, det er, innvandrervold, det er islamvold!!

Det er vel på tide å fortelle sannheten synes dere ikke?! Hvorfor skal de som ikke har opplevd dette hatet, denne volden.. De som ikke har blitt overfalt og slått til blods enda, eller truet med kniv eller machete. Hvorfor ikke bare fortelle dem hvem man skal passe seg for, istedet for å skape en frykt der unge homofile skal være nødt til å se seg over skulderen hele tiden, og være redd alle og enhver??!!

Hvorfor dekkes det over at denne volden er på grunn av Islam? Hvorfor dekkes det over at gjerningspersonene er islamister? Hvorfor dekkes det over hva som står i koranen om homofile og hvordan syn de har på homofili? Hvorfor dekkes det over at disse holdningene spres i moskeer i Norge?


Hvorfor dekkes det over at denne type hets og vold fra bestemte grupperinger skjer titt og stadig nettopp på grunn av 1) norsk media som dekker over innvandrervolden vi har i Norge, og 2) dekker over at vi har mer og mer islamisering på grunn av politikere i Norge og 3) hatstemplingen disse skaper mot personer som ikke er såkalt «politisk korrekte».

Jeg vet hvem som bruker vold, og hvem som voldtar kvinner her i landet. Hittil i år har det vært over 82 registrerte overfallsvoldtekter i Norge. Mitt forrige innlegg var faktisk om nettopp dette, innvandrervold!!

Innvandrervold mot ytringer, Norge.

Jeg vet hvem som gyver løs på homofile med trusler og vold. Jeg er homofil selv, og nå er jeg ute av telling på hvor mange ganger jeg har vært utsatt for hets og overgrep fra ikke-vestlige innvandrere. Verste opplevelsen var fem islamistjævler som hoppet fram fra intet en gang jeg var på vei til toget etter en konsert. En av dem trakk kniv da de skulle ta meg. Jeg lever, for jeg har aldri før i mitt liv handlet så instinktivt som jeg gjorde den gangen da jeg først fikk sparket den hånden som holdt kniven, og aldri har jeg løpt så fort tilbake den veien jeg kom fra.

Så igjen! Hvorfor i heite helvete skal fokuset hele tiden rettes mot oss homofile? Hvorfor ikke rette fokuset på gjerningspersonene, hvem de er og hvor de kommer fra? Hvilke ideologier og ukulturer de er vokst opp innad? Og hva med fokus på de bedritne politikerne som gjør alt for at det skal bli mer og mer av dette??!! Og så var det tullkukene på sosiale media med sitt godhetstyrrani: #50erikkenok – fuck off!!!

Dagens utblåsning ble til på grunn av artikkelen under fra Vårt Oslo (vartoslo.no) som nylig har skrevet om vold mot homofile, men som gjør det samme som alle andre norske media – holder kjeft om hvem gjerningspersonene er!

Har du lyst å slå en homo?

Screenshot av Vårt Oslo.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vold #islam #innvandrervold #homofili #islamisering #legning #seksualitet #moske #voldskriminalitet #hat #hets #msm #trakassering #politiskkorrekt #voldtekt #sosialkontroll #ukultur #ideologi #undertrykkelse #gay #religion #vårtnorge #ukultur #50erikkenok #jonreidarøyan #ainastenersen #marianneborgen #edvineriksen #innvandring #godhetstyrrani #likhetforalle #equality #oslo #koranen #norge

11 kommentarer
    1. Jeg har ikke lyst til å slå noen.
      Men jeg må innømme at jeg blir sur når jeg leser om økt innsats mot muslimhat. De glemmer at en del muslimer hater oss “vantro”. Slett ikke alle, men det blir flere og flere av disse fanatikerne. Jeg misliker både islamfanatikere og kristenfanatikere, så jeg er vel diskriminerende, jeg også. Hvorfor skal det ikke være økt innsats mot “vantrohat ” også? De krever respekt fra oss, men glemmer at respekt går begge veier.

      1. Disse som hater vantro, disse som hater homofile, disse haterne.. de er islamister! Det er for meg en bedre beskrivelse enn muslimer. Jeg kjenner flotte folk som er muslimer, men islamister er bare onde. Ellers er jeg veldig enig med deg, og takker for innspill 👍🏾

      2. Primitive unge menn, med bakgrunn fra et voldelig hjem, med lite empati som i tillegg har droppet ut av skolen, har som oftest lite drag på norske damer som de helst skal feie over flest mulig av før de gifter seg med en av sine. De er nå blitt vanlig at unge vestlige jenter slås rett i bakken, på gata, av unge ikke vestlige menn, i frustrasjon over at de ikke får brukt disse jentene seksuelt/blir avvist. Der har du hatet!

    2. Har du noen gang tenkt på at det ikke er legning, men oppførsel og væremåte som skaper avsky? Man kan da være homofil uten å være ei fjolle.

      1. Haha.. så teit utsagn 😂 så du mener virkelig at jeg ble overfalt av fem fremmede innvandrere med kniv, fordi jeg er en fjolle? Hva vet vel dem eller du om jeg er en «fjolle»? Du mener at innvandringsvold bare er rettet mot «fjoller»? Og hva så om du føler avsky mot «fjoller», å ty til vold og våpen gjør deg til en idiot. Og å forsøke rettferdiggjøre slikt, gjør deg til en patetisk ubrukelig idiot! Din væremåte er vel den verste her, islamist!!

        Snakk om å være dum 😂😂😂

        1. Du er rent patetisk, du kommenterer et i innlegg om trakassering, hets og vold mot homofile, begått av fremmede i islams navn. Og dette oppgulpet er hva du kommer med. Folk, uansett legning er da i sin fulle rett til å oppføre seg som fjoller og whatever uten at de skal bli utsatt for kriminelle handlinger. Videre kommer du her med falske anklager og dumme påstander. «Som vanlig..» hersketeknikk der du prøver å sette din motpart i dårlig lys med en konstruert sannhet som bare eksisterer i eget hode. Du er direkte kvalm, jeg skjønner godt at du både er singel og at du prøver holde deg anonym når du er en slik person. Som jeg skrev tidligere, patetisk!! 😂

          1. Ok, viden kjent 😂 Hvordan kan noe være viden kjent når det meste ikke stemmer? Ja du konstruerer din egen realitet der du er 😂

            Jeg var på Home Bar i dag og tok en kopp kaffe, hun som driver der er en venninne. Vagabond var jeg én gang på karaoke med ei venninne for sikkert 4 år siden, og en kopp kaffe utenfor sist vinter/vår. Selv om jeg har uttalt meg rystet over hvordan det stedet har blitt driftet nå under koronatiden, så har jeg aldri hatt noen problemer med hverken den ene eller den andre der.

            Du har helt rett ang Strømsø Sportspub, enhver som har lest bloggen min vet hva jeg mener om de som driver det stedet, og hva de mener om meg kunne jeg ikke bry meg mindre om. Jeg synes plassen er skitten og ekkel. Dette har jeg vært veldig åpen om. Stemmer også med vakta på Oscar, Serkan. Det har med islam å gjøre, ikke meg som person, men i din verden lager du din egen realitet. Men anser ikke det som et problem heller, da daglig leder er innenfor vår vennekrets, og jeg alltid har vært velkommen på Oscar. Skrev en anbefalelse om stedet for ikke så lenge siden her i bloggen, der nevnte jeg også vakta. Så ja da er vel dét «viden» kjent som du skriver 😂

            Fint å vite at du er så engasjert i meg og mitt liv. Det du forteller nå sier jo bare at du ikke har et eget liv å leve, noe som gjør deg enda mer patetisk, latterlig faktisk. Du er visst ganske så psyko obsessed 😂

            Både stakkarslig, feig, latterlig og patetisk person viser du deg som. Eller nei, du er jo så «balleløs» faktisk at du ikke engang klarer å stå for egne ord og uttalelser 😂😂😂

            At du ikke er singel er ganske ferskt, men det varer ikke lenge med din personlighet. Takker for kommentarer og tydelig MYE oppmerksomhet fra deg, men jeg er som du vet opptatt 😘 sånn, da sier jeg takk til deg.

        2. Hei B, må si jeg er forundret over at du klarer å motsi deg selv her. Du skriver at grunnen til at “homohaterne” hater homofile” er fordi de er fjollete? Du skriver jo selv at de er “homohatere”… så mener du at de tyr til vold, overfall, at 5, 6, 7 personer banker en person fordi han er fjollete og det er greit..
          Men hva med voldtektene, andre overfall som skjer, at de flyr i gjenger å truer personer fordi de ikke liker noe de har skrevet eller lagt ut på nett.. mener du det er i orden? Og at man ikke skal jobbe med det som direkte er problemet? Altså de som er fra en annen kultur og gjør sånne ting uten at det skjer noe(straff, konsekvens o.l)
          Er det ikke en menneskerett å få være den man er uten at man skal gå rundt å være redd hele tiden? Uansett om man er jente, gutt, lesbisk, homofil, eller mene noe annet enn andre?
          Tore stokka

      2. Om jeg som dundrende heterofil da skulle tilfeldigvis delta på et morsomt kostymeparty ikledd tacky kostyme,må jeg da belage meg på å bli slått helseløs på vei hjem?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg