Overskrift skaper harme og sinne!


Uffda.. nå har jeg visst gjort det igjen. Folk er rasende for innlegget jeg la ut i morges. Her kommenteres det med sinne og aggresjon på slikt høyt nivå at selv ørner kan bli redde. Jeg ser nå for meg at både kongeørn og havørn søker dekning fordi en liten Bunny fra nordnorge har postet et innlegg med tittelen (link —>) «Det Norske flagget skal bort!»

Og hvorfor er dem sinte? Joda, selvfølgelig fordi deres nasjonalfølelse er krenket ved at noen forsøker å bytte ut det Norske flagget. Men det er ikke engang det som er tilfelle. De har bare bestemt seg for å bli krenka uten at det er noen grunn til det, for det er deres menneskerett. Disse hissigproppene som minner om Gollum i Tolkiens bøker har ikke skjønt det å lese teksten som medfølger overskriften. Neida, de leser en overskrift, that’s it, og dermed har de skjønt alt!! Tror og mener de!!

Så dumme er folk, gi dem en tom flaske og fortell dem at det er veldig god drikke i den, og de drikker!! Glugg-glugg-glugg!! Burph.. Gi dem cyanid og kall det vaksine, nei huff, den var stygg.. men de leser det jo ikke likevel!

Det er jo håpløst med mennesker som dette, å spørre om de ikke leser det de kommenterer FØR de kommenterer virker bare til å provosere enda mer. Så slik er det altså, man kan ikke snakke med folk lengre for bare luft mellom ørene. Hvordan disse kom seg gjennom skole og utdannelse er for meg en gåte. Ikke at jeg har sjekket livssituasjonen til alle disse folka, for det er det faktisk for mange til. Derfor må jeg gå ut i fra at dette er mennesker som på en måte fungerer i samfunnet. Jeg må gjette at disse er de samme som sitter alene i bilen med munnbind på, de som går tur alene i skogen med munnbind på.. undres om de sitter alene hjemme foran TV med munnbind? Hva ser de på? «Hvordan svi en hjerne, minutt for minutt?»

Har disse eksperiment-fluene til Bill Gates (<— link) allerede vært i Norge? Sugd hjernemassen ut av store deler av den norske befolkning??

Nå snakker vi Walking Dead altså!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#thegreatreset #newworldorder #detnyenorge #norge

 

8 kommentarer
    1. Hei hei 😊👍🏻🌺

      Ja,vi snakker “walking dead” – i alt for mange sammenhenger i disse tider – og det er ikke tull engang 🤡😴😴🤡

      Hilsen synskepeggy.

    2. Eg meiner det er Platon som har fått æra av å seia deisse visdomsord.
      Å blindt godta og tru på ein teori/påstand, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap. Å avvisa ein teori/påstand som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      Når folk ikkje ein gong gidd å lese artikkelen, før dei går av i halvspenn, då topper dei heile dritten.
      Dette er det svært mykje av, difor har eg laga eitt nytt ordtøkje, dum, dummere, norsk.

      1. Bare så synd at enkelte må lage slike historier og lure andre med. Bruker egentlig ikke la meg lure, men men.. skal ikke kødde med flagget 😜 takk samme 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg