Ozzy Osbourne eller Jan Eggum??! 😂


Nedtellingen til snuppen min starter ferie er snart over. Når han i ettermiddag kommer hjem fra dagens vakt så er det bare i morgen igjen til tre uker ferie. Det blir digg. Bursdagsfeiringer og små turer utenbys om hverandre, og på inneklemte dager blir det vel turer til stranda og vennebesøk.

Satser på godt vær selv om på min mobil så melder værappen bare elendighet fra mandagen av. Jeg skriver elendighet fordi vi snakker lyn og torden og bøttende regn som helt klart kunne vært nå og ikke komme da. Men slik er det bare, får ta én dag av gangen. Vi kan jo spille bingo på regnværsdager, hahaha..

Ellers er det rolige dager, selv her på bloggplattformen. Det virker så stille, ingen har noe bemerkelsesverdig å skrive om. Tror de fleste bare soler seg og svetter i varmen.

Fant en greie i et av innleggene til Frodith , så jeg hiver meg på den før jeg tar jentene med på en luftetur. Etter det skal jeg nedover på senteret og kjøpe grillet kylling. Fikk lyst på det i dag jeg. Men altså tilbake til Frodiths spørsmål..

01). Potetgull eller is?

Helt klart is. Ikke saftis, men softis, fløteis, vaniljeis, sjokoladeis.. har alltid vært glad i is. Veldig glad i isbiter i drinkene mine også. Iskalde drinker er best, det gir meg også en følelse av å være i syden, og det gjør opplevelsen enda bedre. Potetgull er greit nok, men jeg er ikke noen stor fan. Men hvis man har chillidip så tar man potetgullet opp til et helt annet nivå. Men jeg går for is 🥰

02). By eller land?

Altså enhver by er jo i et land. Men enkelte land har jeg ikke behov for å se hele av, bare det ultimate. Til eksempel Tyrkia, der har jeg vært i mange byer, men eneste jeg har et oppriktig ønske å dra tilbake til er kun Alanya. Samme med Norge, mange fine steder, men veldig mange kjedelige steder som jeg ikke ser for meg å dra tilbake til. Noen land er bare helt uggabæh, havner jeg i Romania igjen så spyr jeg. Til motsetninger er Nederland som er fint uansett hvor i landet, men hadde aldri dratt til Nederland igjen hvis det ikke hadde vært for Amsterdam. By eller land – jeg velger by 😜

03). Heavy-rock eller visesang?

Heavy-rock any day!! Ozzy Osbourne all the way!! For noen alternativer, visesang, du Frodith du Frodith, jeg er ikke på denne planeten for å kjede meg ihjel med visesang. Sier ikke at det er så innmari fælt, men i lengden hadde jeg ikke holdt ut. Jan Eggum eller Ozzy, jeg dævver 😂

03). Frukt eller grønnsaker?

Frukt!! Grønnsaksdrink på lørdag? Da er helga ødelagt. Muligens gulrot hadde funket, men.. hallo 🤪

04). Tv eller radio?

Hva er radio? TV. Bruker ingen av delene. For noen uker siden så snuppen min og jeg RuPauls DragRace på NetFlix, da brukte vi den tingen som kalles TV, men siden har den vært svart. Men svarer TV.. skal se Madonnas Madame X Tour 8. oktober 😜

05). Seilbåt eller snøscooter?

Seilbåt! Send snøen til Greta Thunberg, Lan Marie Nguyen Berg og Eivind Trædal. La de scoote eller whatever. Æ e fra nordnårge, æ har fått kvota mi 😝

05). Sommer eller vinter?

Sommer hele året, med noen timer regn om natta så ville det ikke vært noe annet enn perfekt 🥰

Takk for nå, see yah guys later 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #ferie #sommer #ozzyosbourne #janeggum #madonna #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Du har jammen gjort deg flid med svarene. Jeg tok bare en lettvint-variant i kommentarfeltet til Frodithen. Ellers har du jo evig rett i at enhver by befinner seg i et land. Synd at Snuppen starter ferien når det er spådd regn, men det er i hvert fall spådd sol t.o.m lørdag. Jeg (som har hatt ferie ei stund og skal jobbe noen dager igjen nå til uka,) ønsker regnet velkommen.😉 Det er dugelig tørt nå.😊

      1. Jeg er ikke noe for lette varianter 😂 har aldri drukket en lettøl engang, tror jeg 🤪 Her er det spådd sol til og med søndag, men nå er da meteorologer de dårligste i sitt yrke, det er 50/50 uansett. Jeg kunne godt vært meteorolog 😂

    2. Her hadde jo du laget et helt innlegg du 😀 Ja, det er bra, moro med litt utdypende. Og stas med litt linking. Altså, by eller land…her snakker vi “lændsbygda” ikke et HELT land 😀 Men BY er sagt, og bordet fanger. Ha-ha. Og er veldig enig. Når det gjelder rock. Kan like en del punk-rock fra den gang da. Men ikke vært så glad i heavy. Men altså visesang er mye mer enn Jan Eggum liksom. Jeg liker IKKE han. Har du prøvd (å høre) Tommy Tokio? Han er rå. En RÅ visesanger, som ser ut som en “innsatt”, men med verdens skjøreste og vareste stemme. Google og høre litt på han. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg