På side 28, 29 og 30 i Dagbladet – 23 kg lettere!


Jeg ble nylig intervjuet av Dagbladet etter å ha slanket meg 23 kilo med inspirasjon fra 5:2 dietten.

Under intervjuet ble jeg fortalt at dette ville komme på forsiden av Dagbladet i dag, men det ble side 28, 29 og 30. Ingen forside, men det er like greit, jeg likte ikke bildene, lol.. men jeg er veldig fornøyd med å ha gått ned disse kiloene.

Jeg så på nettet at Dagbladet søkte kandidater til å følge 5:2 dietten i 7 uker med oppfølgning av Norges fremste kostholdsekspert Tine Sundfør. Det motiverte meg, og jeg vet jeg ikke ville «tatt» plassen fra noen andre hvis jeg ikke selv gikk «all in»og viste til resultater. Og motivasjonen ble bare bedre og bedre ettersom resultatene ble bedre enn forventet. 23 kilo nå på under 5 måneder, og still going strong!

På denne tiden har jeg som nevnt hatt kontakt med Tine Sundfør, jeg har fått frisket opp mine egne kunnskaper fra tiden jeg gikk Hotell- og næringsmiddelfag, Helse- og miljø og Kokkelinja. Jeg har også lest en del utenom og sett dokumentarer om faste-studier. Jeg har sugd til meg kunnskap, og dumpet all overvekt. Nå håper jeg å kunne inspirere andre som sliter med fedme og overvekt.

Jeg svarer også på spørsmål hvis noen lurer på noe, så bare ta kontakt!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#5:2 #dagbladet #tinesundfør #tine #sundfør #kostholdsekspert #diett #slanking #vekttap #overvekt #vektreduksjon #faste #inspirasjon #motivasjon #helse #helsegevinst #resultater

 

6 kommentarer
    1. Dæven du ser rå bra ut!! Æ har vest ikke fått med mæ en skjit! Æ tar gjerne imot råd å tips. Blir bare større å større for hver dag😨
      Godt jobba Roger du har vært super flink!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg