Redd Norge – Norway matters!!

«Den minste ting som ikke er politisk korrekt blåses ut av proporsjoner. Kritikere tenker ikke særlig langt og det er en enorm vilje til å misforstå, vri og vrenge på, og å tviholde på å male bilder av mennesker som høyreekstreme og onde». Dette skrev jeg i et blogginnlegg i 2018, med spørsmål om hvordan fremtiden i Norge vil bli med en venstrevridd benektelse av at vi går mot «svenske tilstander» her.

Ekstreme grupperinger har vi, både til høyre og til venstre, men å skjære alle under samme kam blir bare veldig feil. For eksempel meg selv, jeg støtter en del av meningsytringer og politikk både på rød og grønn side, men i en del år nå har jeg stemt noe helt annet. Anser meg ikke for å være ekstrem.

Jeg ønsker å ta vare på naturen, jeg bidrar for å støtte og hjelpe barn i fattigere land, jeg verner om dyr og jeg støtter Pride og mener bevegelsen betyr ALT for så utrolig mange. Jeg vil ha mindre hat og mer kjærlighet. Love is love! Med det sagt, så er ikke det hva jeg ser i samfunnet. Jeg ser splittelse og hat. Jeg ser en utvikling jeg ikke liker. Jeg har sett og opplevd det i flere år nå.

Temaene om innvandring, integrering og rasisme er blitt overfølsomt i det politiske klimaet. Vi kan ikke snakke om dette lengre, da kommer mediepolitisk rød propaganda og knebler ytringsfriheten med utsagn som stempler enhver som fremmedhatere som sprer fremmedfrykt.

Etter det grusomme drapet på George Floyd i Amerika har tilstandene rundt om i verden hatt en enorm negativ utvikling. Demonstrasjonene «Black lives matter» har demonisert enhver hvit person, og det letes frem rasistiske holdninger i hver krik og krok. Statuer og gatenavn er rasistiske, vi skal ikke ha kunnskap om historie lengre, vi skal ikke lære av den, men fjerne den. Det er så hinsides at en sliter med å gidde holde seg opplyst. En har bare lyst å stenge verden ute, ikke delta. «Hoppe av karusellen».

Det som skjer da er at historien gjentar seg selv, segregering, splittelse, hat og rasisme vil bli verre enn noen gang. I verste fall vil vestlige holdninger, kultur, levemåte og samfunn opphøre å eksistere. Det vil bli fullstendig islamisering, islamisme og sharia-lov.

Det er grunner til at det ble opprettet grenser. Sverige driter seg ut på alle områder, «svenske tilstander» er opphørt, «svenske tilstander» eksisterer ikke mer. Den tid er forbi, Islam har praktisk talt overtatt helt. Nå står Norge for tur, og det har allerede gått for langt.

I Norge kjøres en naiv dumdristig innvandringspolitikk forkledd som godhet. Det er overraskende vanskelig å få folk til å forstå at ved å si ja til 2000 flyktninger til Norge sier man samtidig nei til én million mennesker som kunne fått hjelp. Eller vi kunne hjulpet 800 000 mennesker i flyktningeleirer, og i tillegg bedret noe så viktig som sykehjem- og eldreomsorgen her i Norge.

Vi har faktisk muligheter til å begynne bry oss om våre eldre, foreldre, våre besteforeldre, de som ga oss selve livet og er årsaken til at vi er her. Men de gamle, syke og eldre roper ikke så høyt som disse andre nevnte, så da fortsetter vi bare å drite i dem – på samme måte som vi driter i våre egne barns framtid.

En annen vinkling. Når hysteriet rundt koronapandemien sto på som verst innså jeg at jeg måtte gjøre noen grep for å ikke gå på en økonomisk smell. Mye ble så dyrt at jeg så meg nødt til å stanse bidragene til veldedige organisasjoner jeg støtter. Med unntak av bidragene til mitt fadderbarn i Etiopia. Jeg måtte gjøre det for å unngå ende i et uføre jeg ikke ville komme meg ut av igjen. Etterhvert kan jeg bidra igjen, noe jeg ikke kan hvis jeg hadde blitt ruinert, knust og ødelagt. Det sier seg selv!

Det samme gjelder Norge. Folk tror vi kan fylle opp landet med nye landsmenn og at vi har råd til konsekvensene det koster i form av penger, ressurser, ukultur, terror, voldtekter og drap. Vi har ikke råd til det! Det burde også si seg selv, et ruinert, knust og ødelagt Norge hjelper ingen. Et land med terror i gatene er heller ikke et akseptabelt alternativ, er det virkelig så vanskelig å skjønne??!

I Norge velger godtroende, lite opplyste og naive nordmenn å vise hvor «gode» vi er, og det har over tid nå vært valgt en ødeleggende løssluppen masseinnvandring, og det virker bortimot nyttesløst for mange å forstå konsekvensene av det.

Ytterst få innvandrere blir integrert i samfunnet her. De skaper heller egne samfunn bygd på de «verdier» og ukulturer de har der de kommer fra. Folket blir villedet gjennom politisk styrt media som pynter på sannheter og dekker over den grusomme negative utviklingen, og politikerne har en egen agenda med å vinne velgere med å spille på folks følelser. For alle vil ha en bedre verden, alle ønsker jo å hjelpe andre mennesker fra nød og elendighet. Dermed så har vi utrolig mange som ikke skjønner at vi bare flytter den nøden og elendigheten hjem hit til oss.

Jeg skammer meg faktisk over å bo i et land der vi kaller våre eldre for en byrde og samtidig kaller kriminelle innvandrere, knivstikkere, drapsmenn, islamister og muhammedanere for en berikelse.

Neida, det er i ikke noe galt i landet vårt. Vold og overgrepsstatistikkene øker ikke i takt med innvandringen. Ikke annen kriminalitet heller. Ghetto-gjenger eksisterer ikke. Ikke knivstikking, æresdrap, bilbranner eller angrep på politiet. Alt er bare tull, usannheter skapt av høyreekstremister sies det. Rasister som tyr til overdrivelser og løgner!

Da jeg etter en intimkonsert i hovedstaden ble overfalt av fem innvandrere og truet med kniv av en av dem. Bare tull det også. Når jeg skriver om det i bloggen min dukker det alltid opp noen som kaller meg en løgner. Det er kun ren overdrivelse fra min side når jeg forteller om kvinnen som ble knivstikket over 30 ganger her på Strømsø torg i Drammen sist november. Hun lå på bakken oversvømmet i eget blod da jeg passerte.

Alle macheteangrepene i flere kommuner rundt om i landet, knivstikkinger på busser og trikker, det er blåst bort som norsk ungdom som har havnet på skråplanet. En er jo ‘norsk med en gang man har kommet over grensa hit. Da jeg var på fest og vi som var der meldte inn et masseslagsmål med ene og alene innvandrerungdommer, da kom det i media at dette var ungdommer fra to forskjellige norske kommuner som var «røket uklare». En havner ikke på sykehus for å ha «røket uklar». Kun alternative media Resett skrev sannheten, men leser man Resett så blir man stemplet kloakkrotte og rasist av godhetstyrannene.

Nå har vi nylig hatt et trippeldrapforsøk i lille Sarpsborg, der gjerningspersonen faktisk greide å drepe én av tre. Myrdet med kniv!! Alltid når det er kniv i bildet er det begått av innvandrere. Hvorfor tror dere? Og hvor er #whitelivesmatters oppi alt dette?? Hvor er «hylekoret» etter at denne kvinnen ble tatt av dage??!

Ser det skrives at denne kvinnen var på feil sted til feil tid. Tre kvinner på feil sted til feil tid. Det var vel TV2 som var først ute med en så forkastelig dum uttalelse!

Hvordan kan en norsk kvinne være på feil sted til feil tid i Norge? Hvordan kan noen norske kvinner være på feil sted til feil tid i Norge?! Hva skjer i dette landet?? Hvordan går det an å komme med slike oppfatninger og spre ut til det norske folk? Hva slags tankegang er det disse massemediene forkynner??!!

Her var vel heller noen andre som var på feil sted vil jeg mene!!

Nok en voldelig psykisk ustabil gjengangerkriminell fra ikke-vestlig islamsk land sluppet løs i Norge og gitt mulighet av den norske stat og regjering til å drepe andre uskyldige mennesker, kvinner. Og dette skal være en «berikelse» til landet vårt?!!

Tror dere han er alene innvandrer med en slik historikk og adferd? Da tror dere feil, dette skjer oftere og oftere nå. Tror dere at det ikke kommer flere hit med lignende adferd som blir sluppet løse i det norske samfunn? Jeg vet det kommer flere. Tror dere dette er siste gang at nordmenn og kvinner får høre at man er på feil sted til feil tid i eget samfunn, utenfor våre hjem i eget hjemland??! Neppe!!

Vi får se hva siste del av 2020 har å by på, og hvordan neste år blir. På tide å våkne!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#innvandring #terror #drap #ukultur #norwaymatters #norge

2 kommentarer
    1. Jeg tror det er mange som er helt enige i det du skriver. Problemet er at det har blitt “farlig” å si høyt hva man mener dersom man ikke er enig med snillistene og islamistene. Det ser også ut som at det er det samme hvilket parti vi stemmer på – det er i siste omgang marginale partier som sitter og avgjør mange av de viktigste sakene. – Det kalles visst “samarbeid”… (!) Når politikere turer fram etter eget hode, og uttaler at de ikke kan ta hensyn til hva folk mener, fordi folk er “følelsesstyrt”, så har vi ikke lenger demokrati. Og når folk ikke får lov til/ikke tør å kritisere ideologier og samfunnsforhold, så har vi ikke lenger ytringsfrihet. Trist, men sånn har det blitt!

      1. Kan være du har rett ang det politiske spillet. Jeg lever enda i håpet om en regjering uten Høyre eller Arbeiderparti og uten småpartier. Uansett, alt vil være bedre enn dét.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg