Sannheten kan ikke skjules for oss vantro (Kafir)!


Allerede som veldig ung ble jeg fortalt at Koranen kan kun leses og forstås på arabisk. En hører mye bortforklaringer og løgner (taqiyya) når det gjelder Mohammed, Koranen og Islam. Det er et tydelig tegn på at den mest ekstreme delen av islams følgere ønsker ikke at det skal opplyses om hva islam egentlig er, en farlig ideologisk politisk doktrine som har som mål å ta over verden (jihad).

De som ikke ønsker at den vestlige verden skal kjenne sannheten, tolke og forstå Koranen sier «En kan kun lese Koranen på arabisk for å forstå». «Koranen gir mening kun på arabisk». «Koranens mirakel kan bare være avslørt på arabisk». «Koranen er magisk».

Det er Taqqiya, en løgn for å dekke over den ubehagelige sannheten.

Jeg kjenner mange fra islamske land, personer som er født og oppvokst med islam. Personer fra Iran, Irak, Etiopia, Marokko, Tunisia, Pakistan, India (minoritet) og Tyrkia for å nevne noen. Også arabiske. De som er villige til å snakke åpent om Islam kan fortelle at det er ingenting som skjules slik at de som ikke kan språket ikke kan forstå. Tvert imot. Selv om mange i islam leser opp fra Koranen og tilber noe de selv ikke forstår, så lar det seg oversette, det lar seg bli forstått av de som virkelig ønsker det.

Koranspråket er vanskelig, men det har ikke med at det er på arabisk, det har med at historiene er spredt over alt. Underveis hylles Allah og Muhammed konstant. Allah meg her, og Allah meg der. Allah, Allah, Allah. Muhammad. Muhammed Muhammed. Nesten som to homofile menn som har sengehygge.

Det som derimot er en sannhet er at det eksisterer ingen gode koraner på norsk. De som foreligger, er «forfalsket» (omskrevet) i en slik grad at de ikke reflekterer innholdet i de arabiske. Jeg holder på med å lese en norsk utgave nå, og oversettelsen er «romantisert». Engelske koraner er også hvitbeiset til en viss grad, men ikke like ille som de norske. Les engelsk oversettelse av Koranen fra King Fahd Quran Complex. Den er oversatt til 39 språk og er ganske «ærlig».

Anyways, koranspråket er vanskelig, historiene spredt og selv sekvensene, de små enhetene av kapitlene er rotete og forvirrende, uansett språk! De er ikke engang i kronologisk rekkefølge. Det er et organisert rot, som det er satt sammen av svaksynte og dyslektikere. Det var ikke Muhammed som ville det slik, det var ikke han som satte denne rekkefølgen. Muhammad hadde allerede vært død rundt 20 år før de begynte å sette denne Koranen til en helhet, en bok. Muhammed var ikke engang i nærheten for å «bygge» Koranen som den er blitt.

En annen ting er ideen om at det å lære arabisk vil gjøre deg mer troende er manipulering og løgn. Det som ikke tales så mye om er alle de frafalne, såkalte vantro, Kafir. Om de regnes som Kafir dimmi eller Kafir musta’min har jeg ikke fått forståelse om, men de tror ikke på Islam. De har vendt ryggen til. De blir av islams følgere sett ned på, de er de vantro, noe som kan straffe seg, de kan bli drept i islams navn.

Men tross av farene med å fornekte Islam og hva islam står for så er det likevel mange eks-muslimske og anti-islamske arabere. De mener livet uten islam er mye bedre. Selvfølgelig! En kan for eksempel gjøre søk på Facebook eller YouTube, søk etter ordet كافر på arabisk, det er ordet for Kafir.

Flere av disse mange gruppene har over 50000 følgere hver. Det er store tall med mennesker fra en verden uten ytringsfrihet, fra en verden hvor det er meget risikabelt å fornekte. Studier fra Saudi-Arabia, selve kilden til islam, viser at over 1 million saudi-arabiske er ateister (5% av befolkningen), og hele 19% er ikke-religiøse! Ateismen eksisterer i den arabiske verden også, ikke tro noe annet. Den som virkelig setter seg inn i Islam, som har vett og forstand, den er Kafir!

Link: Ateisme i den Saudi-Arabiske verden.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vantro #taqiyya #mohammaed #muhammed #mohammad #allah #islam #koranen #quran #ateist #ateisme #eksmuslimer #språk #jihad #islamfornektere #islamisme #ideologi #falskprofet #rasisme #jihadisme #jihadister #rasistisk #politiskideologi #doktrine #arabisk #facebook #saudiarabia #kingfahd #hvitvask #youtube #kingfahdqurancomplex #kafir

4 kommentarer
    1. God artikkel.
      De fleste nordmenn vet lite om Koranen og ideologien Islam.
      Likeså politikere – også rikspolitikere.
      Media viser ingen kunnskap, og riksmediene fordekker sannhet og forherliger idelogien,
      fremfor å gi god folkeopplysning.
      Hva man lærer i skolen vet jeg ikke, men all død og fordervelse i Koranen, er garantert ikke
      en del av pensum.

      1. Jeg vet heller ikke hva de lærer i skolen om islam. I min tid som grunnskoleelev var det at jeg fikk høre at Koranen kunne bare leses på arabisk. Det var nok det eneste de hadde og si om den saken. Og at alle religioner er veldig like og er bare spiret ut av hverandre. Jeg greier ikke å se at Islam er lik noen andre religion, men nå mener jo jeg også at islam er en farlig ideologi forkledt som religion.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg