Savnet: Hvor er Gry Henriksen og Mette Ask?


Jeg synes det er litt dårlig stemning inne på bloggarenaen for tiden. Det er flere som sjelden og aldri legger ut innlegg mer. Jeg vil nevne Gry Henriksen aka Gryende som ikke har lagt ut noe innlegg på hele fem dager. Det at noen innimellom forsvinner noen dager av forskjellige årsaker eller bare tar seg en pause er ikke noe merkverdig i seg selv, men Gry skriver i sitt nest siste innlegg den 26/8 at det vil komme innlegg 27/8. Noe det ikke har gjordt!

Jeg har sjekket Grys Instagram, og det siste som ligger der er et bilde av henne og meg som ble delt for seks dager siden!! Jeg har sendt henne melding privat på SMS, det gjorde jeg i går. Intet svar mottatt! Har noen vært i kontakt med Gry etter 26/8, altså vært i kontakt med henne fra 27/8 og til nå? Gi lyd! Jeg savner Gry!!

Så var det Mette Ask da. Nå har ikke jeg noen profil på Kvinneguiden eller Rampelys, visste knapt nok hva det er før inntil nylig, og der tenker jeg ikke få meg noen profil utfra det faktum at det er hvor ondskapsfulle mennesker og nettroll samles for å spre sitt fordervede budskap: kvalme!

Mette Ask har slettet sin blogg her på plattformen etter å over tid har blitt utsatt for hat og hets. Jeg må si at jeg ikke helt ser hensikten med å la nettrollene vinne, for nettrollene fortsetter jo uansett, og Mette Ask er jo her selv om hun har slettet sin egen blogg. Andre bloggere har laget innlegg om Mette Ask og at hun på grunn av hatmeldinger har slettet bloggen. Hun kommenterer i disse bloggene, og med det kommer det nye hatinnlegg fra trollene. Så lenge Mette faktisk kommenterer blogger, kommenterer og er tilstede på sosiale medier så ser jeg ikke noen grunn til å legge ned bloggen – haterne når fram til henne uansett.

Nå kjenner ikke jeg Mette Ask, vi har bare vært innom hverandre og lagt igjen noen ord og hatt korte dialoger. Dette nylig. Det er trist at når vi først opprettet kontakt så skulle hun bli borte, for det er slik at der var noen interessante holdninger og ytringer hun kom med som arenaen her trenger. Mette Ask sto for egne meninger, noen sådanne som ikke er politisk korrekte og som fanatikere og propagandaister prøver å kneble og skremme til taushet. Håper Mette Ask innser viktigheten av at vi ikke kan ha et samfunn hvor det ikke er rom for meningsmangfold, et samfunn der folk blir hetset, kneblet og skremt til taushet. Den dagen hun innser det kommer hun tilbake!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#gry #gryende #metteask #blogg #blogger #bloggere #hat #hets #nettroll #troll #kvinneguiden #rampelys #forsvunnet #slettet #dårligstemning #egmont #bloggno #kvalme #intriger #meningsmotstandere #kontroversielt #pk #politiskkorrekt #politiskukorrekt #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hei. Ja det er mye turbulens i bloggverden for tiden. Men når det gjelder MA er hun 100% skyld i dette selv. Har vært inne med falsk bruker, hauset opp tråden og hivd seg på drittslenging av andre bloggere. I en av brukernavnene ble hun spurt om Trude4 var Mette men det hardnektet hun på, før hun tydeligvis glemmer seg å bruker Trude4 navnet hvor svaret har mettes.
      Klart at alle skal bli behandlet som menneske men i stedet for når man blir avslørt, beklage og håpe at det går over så velger hun å gå inn i en offer stilling u kommentar feltet hos andre bloggere.
      Når folk lyver og sverter andre, vel takk meg til

      1. Dette blir for meg bare 2nd hand information, dermed sladder.. for jeg kjenner jo ikke engang deg. Om hvordan Mette fører seg og håndterer diverse situasjoner på er opp til henne, jeg bare synes det er trist å se at det førte til en nedlagt blogg, det skal en del til, det vet jeg som har vært her i 12-isj år.

      1. Jeg ringer aldri, stort sett bare når det er helt ytterst nødvendig, jeg er ikke glad i å prate i telefon, men planen var å sende deg ny melding i dag, du kom meg i forkjøpet, og det er jeg glad for 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg