Se Tor Rafael Raaels utrolige kunst!

Om tre dager er det nøyaktig et år siden jeg ble med et vennepar på en kunstutstilling av Tor Rafael Raael på Bærums verk. Jeg var overveldet av de fantastiske maleriene og ønsket jeg kunne kjøpe et bilde laget av han og henge hjemme. Kanskje en dag. Bildene er fantasi, ofte med artige figurer og humor. Fantastisk gjennomført, surrealistisk, psykedelisk og magisk. Skjønner godt at denne mannen er blitt et populært navn innen moderne kunst.

Etter jeg var på denne utstillingen måtte jeg jo bare skrive et blogginnlegg om utstillingen med noen av verkene hans. Jeg la det ut på nettet, og nå et år etter oppdaget han innlegget mitt og la det ut på sin Facebook-side. Det er moro. Jeg vil anbefale dere alle å ta en titt på siden hans, for dette er amazing, og dere som har mulighet å dra på utstillingene hans burde virkelig gjøre det. Bildene er enda mer fascinerende in real life.

Innlegget mitt: https://bunny.blogg.no/1523196481_det_var_helt_fantastisk.html

Her er link til siden hans: https://m.facebook.com/TorRaael/

Gleder meg veldig til neste gang jeg får mulighet til å dra på en av hans utstillinger. Hadde også vært helt konge om det i mellomtiden dukket opp noen uventede kroner til å kjøpe et av hans verk. Det hadde vært en ære. Det er lov å drømme!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#tor #rafael #raael #kunst #maleri #billedkunst #rakufigurer #torrafaelraael #moderne #utstilling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg