Siv måtte gå, men hva gjør jeg nå?


Hva mener jeg egentlig om at Siv Jensen trekker seg som leder for Fremskrittspartiet? Beklager folkens, men jeg er en av dem som har ment lenge at hun burde gå. Jeg tror heller ikke dette ble gjort så frivillig som det fremstilles, jeg tror hun følte på dette som om at hvis hun fortsatte, så kunne dette rett og slett bli flaut.

FrP virker nå som et miniparti der store deler av tilhengerne har forlatt. Veldig store deler! Med Siv bak roret kunne de til og med risikert å havne under sperregrensa!

At Jensen fremmer Sylvi Listhaug som neste leder for partiet overrasket ikke like mye som at Jensen selv valgte å trekke seg tilbake. Men det at dette ikke skjer så lenge etter at Jensen lot Listhaug gå foran i utspillet om at FrP ikke er partiet for nasjonalkonservative, at de er liberale, det overrasket meg.

For veldig mange har Sylvi Listhaug fremstått som en tydelig nasjonalkonservativ, også innad i partiet. Det er blitt uttalt at flere i partiet vil trekke seg ut hvis Listhaug blir den nye lederen. Nettopp fordi de mener hun er nasjonalkonservativ.

Plutselig uttalte Siv Jensen at nasjonalkonservative er velkomne i FrP, så kom etterhvert nyheten om at hun trekker seg.

Les: Det er greit å kalle seg Nasjonalkonservativ i FrP

Men hva var det Sylvi Listhaug egentlig uttalte? Jo, hun sa at hun fikk frysninger av ordet «nasjonalkonservativ», at ordet minnet om nazisme.

Så det kan jo være at hun ikke ønsket at partiet skal få det stemplet, FrP har jo gjennom tiden fått flere urettmessige stempler, for eksempel for å være et rasistisk parti. Så i disse dager burde det vel være greit å tydeliggjøre hva partiet ikke er?

Les: Listhaug får frysninger av ordet «Nasjonalkonservativ»

Nå er det slik at jeg i min ungdom var representant på fylkesliste for MDG. En gang stemte jeg faktisk SV. Hehehe.. det er lov å le. Men siste ti årene cirka har jeg gitt min stemme til FrP. Jeg var også medlem av partiet noen år og var på møter, det var fram til det nevnte utspillet om Nasjonalkonservative og da Jon Helgheim begynte bruke sin tid på «konstruktive og hyggelige» møter i Islamic Culture Center (moské).

Jeg har noe politikk jeg er enig med flere partier. Så jeg har i min tid måttet finne ut hva som veier tyngst. Det som veier tyngst er den uvettige innvandring- og integreringspolitikken her i Norge. Den påvirker alt, derfor er den viktigste!

Denne uaktsomme innvandringen påvirker holdninger i samfunnet vårt på en negativ måte, den øker kriminaliteten, den går på bekostning av eldres livskvalitet, den skaper frykt i mange bydelssamfunn, den koster enorme summer, jeg kan forsette lenge med alt det negative innvandringen medfører. Som sagt den påvirker alt!

Og jeg kan ikke skjønne, ikke fatte og begripe, hvorfor det skal importerers store grupper ikke-vestlige til landet vår som ikke ønsker å tilpasse seg her, som ikke aksepterer det norske samfunn og norske lover. Det blir ikke bare for dumt, det blir veldig ødeleggende!

Jeg kan også si at dette med ikke-vestlig innvandring har jeg selv kjent fysisk på kroppen. I form av trakassering og vold. Mange ganger. Bare hittil i år har samboeren min opplevd to ganger rett utenfor hjemmet vårt at islamister har trakassert han, jeg én gang. Det er tre ganger for mye. Og dette er bare i år. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger dette har skjedd før. Jeg har blitt truet, kastet kinaputter på og jeg har blitt angrepet av fem stykker med kniv. Vilt fremmede mennesker, islamister, som Norge liksom skal hjelpe, og de viser sin takknemlighet med  å herje og ødelegge vår trygghet og vårt land.

Sylvi Listhaug som leder av FrP trenger ikke være så dumt. På tross av at hun ikke liker ordet nasjonalkonservativ. Hun er ei sterk og tøff dame, hun er ikke konfliktsky, og hun har tatt en del oppgjør om dette med innvandring og terrorister i Norge. Hun sto på sitt og måtte gå av som minister, hun viket ikke et sekund, og hun hadde rett hele veien til banken!

Vi får se hva som skjer fremover. Vil partiet ha Listhaug som leder?

Hvem jeg kommer til å gi min stemme til ved valget i september er jeg langt fra sikker på i dag. Jeg ønsker innspill fra folk som er engasjerte her. Jeg ønsker å vite mer om disse «nye» små partiene, Demokratene, Borgerlige, PDK, Pensjonistpartiet og så videre. Hvem er troverdige, har de troverdige representanter, hvor mange medlemmer har de og hvilken støtte har dem? Hvor står disse i forhold til innvandring- og integrering? Hva annet jobber dem for?

Ikke minst, har det noe for seg å stemme på partier som er mindre enn Fremskrittspartiet? Jeg tenker alle disse årene med uvettig innvandring, hvordan kan det ha noe for seg å «begynne på nytt»?

Jeg blir ikke helt klok for tiden.. men når det er tid for valg, så skal jeg stemme. Tviler på at jeg blir fornøyd med resultatet, men jeg håper jo alltid at den politiske arenaen skal snu seg totalt plutselig en dag. Uten å stemme føler jeg ikke at jeg har noen rett til å klage heller, haha..

Det jeg egentlig har lyst å se nå snart her i Norge er politikere som et par i Danmark. Som Inger Støjberg, hun var inntil representant for «Venstre», Danmark. Og ikke minst Pernille Vermund i «Nye Borgelige», Danmark. Hun er fantastisk!

«Nye Borgerlige» i Danmark vokser i et stadig økende tempo. Den politikken de ønsker å fremme er jeg veldig inne med, og skulle gjerne sett et slikt parti i det politiske landskapet her til lands!

Se videoen: Pernille Vermund – «Man kan ikke integrere mennesker som IKKE VIL integreres!

Igjen, tusen takk for at dere leser og engasjerer dere. Håper dere legger igjen tilbakemeldinger på mine spørsmål og tanker.

Vi trenger et stabilt og trygt Norge, om det til tider føles fånyttes så kan vi uansett prøve. Det gir verdighet i det minste. Samlet står man sterkere!

Riktig god helg, og ha en flott lørdags kveld!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sivjensen #sylvilisthaug #ingerstøjberg #pernillevermund #hegestorhaug #fremskrittspartiet #venstre #nyeborgerlige #demokratene #borgerlige #pdk #pensjonistpartiet #hrs #humanrightsservice #innvandring #integrering #islam #valg #stemme #2021 #danmark #norge

8 kommentarer
    1. Har bare lest første avsnittet, men der var nok å kommentere! Siv burde gått for lenge sia! Og hun burda hatt god trening i å gå i tide for hun burde gått ut av regjeringa den dagen Erna skulle presse inn micropartiene! Da kunne vi kaldt henne “vandrende Siv”!

    2. Her svelges det til Liberalistene! Årsaken er rett og slett policy en om frihet under ansvar. Altså: Bort med den påtvungne tryggheten fra en statlig barnevakt, og la folk få friheten til å gjøre hva faen de vil med eget liv og legeme, – så fremt det ikke skader andre/utsetter andre for utilbørlig risiko. MEN dersom ens handlinger forvolder skade, så har en også det fulle og hele ansvar. Eks. I dag, er det forbud mot alt av rusmidler utenom alkohol, og politiet bruker enorme ressurser på å gå mann av huse for å knipe de som måtte ha et gram weed eller speed liggende uten å gjøre ei flue fortred. Men samtidig er det straffelettelser til det latterlige om en i full blown pillerus maltrakterer en person! – Greia er at de ikke husker det, da de ikke var tilregnlig.. Jeg mener.. Det er jo helt sprengt når det er de selv som har bragt seg til det stadiet!! Det henger jo langt mer på greip å la folk fritt få dytte i seg hva de måtte ønske der ingen merker at de engang eksisterer, mens de som har satt seg i en tilstand der de henfaller til vold for et godt ord må stå til ansvar!

      1. Ser den ang ansvar, men hva står de for ellers, i innvandringssaken, eldreomsorgen, coronatiltak, økonomiske trygdefordelinger blant uføre, pensjonister etc? Hvor store er de? Har de noen sjanse å få tilrøvet seg noen reell makt? Må lese meg litt opp skjønner jeg..

        1. Jeg har jo blitt kjent med deg etterhvert, og dette syntes definnitivt å være et parti som matcher godt til meningene dine. Bakdelen med å stemme ‘sært’, er jo unektelig dette med at partiet har et stykke igjen til maktens tinde, for å si det sånn. Men om ingen tar den jobben å få disse opp og frem, vil det jo aldri bli noen endring, så.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg