Sjekk dette: Bunny Trash armbånd!


Nå har Vibbedille laget et Bunny Trash armbånd på oppdrag. Det er så kult, det ble kulere enn jeg hadde forestilt meg inni hodet mitt. Snakk om å velge perfekte farger, den lillavarianten er jo bare fucking awesome og matcher både meg og lillabloggen min. Tusen takk Vibbe, nå gleder jeg meg sykt til det ankommer og jeg får det på armen min.

Sjekk armbåndene til Vibbedille folkens og bestill gjerne, legger dere inn ønsker så er ikke denne dama vond og be. Hun er både flittig og kreativ, ikke annet å si om det!

Link: Klar, ferdig… shop!


Denne bloggen tjener ikke penger på klikk! Jeg har i mange år driftet denne bloggen uten intensjon å tjene penger på dette, aldri fått utbetalt én krone for blogging. Alt jeg skriver om er ut fra engasjement og interesse. Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vibbedille #tanteerfortsattgal #klarferdigshop #flittig #kreativ #armbånd #bracelet #søndag #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg