Sliten av blogg.no

I dag har jeg omsider tilgang til bloggen min igjen etter en uke uten å få lagt ut nye innlegg og så videre. Det hele skyldes endringer hos blogg.no som driver og skifter «plattform». Plutselig sluttet linkene jeg har lagt ut på Facebook til mine innlegg å virke. De virker enda ikke. Linker til cirka 800 innlegg som er lagt ut på Facebook virker ikke. Ifølge support hos blogg.no vil disse begynne å virke igjen etterhvert. Men inntil videre gjør de enda ikke det. Selv synes jeg det er idiotisk at de skifter plattform på denne måten når de ikke har kompetente folk til å foreta overgangen «smertefritt». Jeg har emailet nærmere 60 emails fram og tilbake før jeg nå fikk komme inn på bloggen og skrive dette innlegget. Jeg fikk lagt ut et innlegg tidligere for noen dager siden, men det bare forsvant «inn i systemet» og blogg.no driver visstnok og «leter etter» det.

Alt fra hvordan man skriver innlegget, legge inn bilder, linker og så videre er forandret. Føler at bare dette lille innlegget har tatt evigheter å skrive/publisere. Så ha litt tålmodighet med meg her framover.. hahaha

Selv kan jeg ikke annet enn beklage alt tullet og at det ligger så mange linker på Facebook og internett til bloggen min som ikke fungerer. Men nå er jeg her med nye innlegg, og nye linker til innleggene som bør og skal fungere, også håper jeg de gamle linkene begynner å virke igjen snart.

Mvh

Roger Endre aka Bunny Trash

Følg Bunny Trash på Facebook: https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#blogg #bloggproblemer #blogging #teknisk #feil #error #deaktivert #linker #lenker #facebook #blogger #bloggno #egmont #publishing #bunnytrash #imback

6 kommentarer
    1. Uff, det virker som om alle har forskjellige problemer etter overgangen. Jeg ble flyttet over i dag, og har mistet lenker i meny og lignende. Men har på sett og vis funnet igjen noe, men ikke alt… Det er stressende å måtte “lage” bloggen sin på ny, når jeg såg for meg at det bare skulle bli nytt kontrollpanel å sette seg inn i…

    2. Dette skjedde med min blogg også, så irriterende !!! Veldig uvant med den nye plattformen, mye å sette seg inn i.. Når jeg søker på Internett, på bloggen min; kommer det opp at siden ikke finnes.. Ikke vet jeg hvilke “Internett addresse” bloggen min har..

      Håper jeg finner ut av det snart 🙂

      1. At siden ikke finnes kommer opp noen ganger her også.. og noen ganger mangler «logg inn», så det er ikke alltid jeg får logget inn på første forsøk… håper ting går seg til raskt, for nå er det mye som bare er irriterende.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg