Snålinger!


Sitter her og leser så hører jeg denne akkingen av merkelige lyder, jeg titter opp, der sitter de altså på hver side av meg og stirrer. Snålingene! Jeg stryker dem litt, og så kikker jeg ned i boka mi igjen. Igjen kommer lydene og de stirrer, og tripper med forlabbene. Jeg prøver ignorere dem, det funker dårlig. Akking, stønning og tripping. De gikk av med seieren, jeg måtte legge fra meg boka.

Vesle bølla, lillegull Ariel (yngst)

Så nå har vi gått en runde rundt blokkene her og disse to masekråkene har fått sniffet, gravd, plompet og skvettet. Så nå er de sååååå lykkelige. Ellagull ligger på fanget mitt, og vesle bølla, Ariel ligger på min venstre side helt inntil låret mitt. Vi får kose litt nå før jeg skal lage kveldsmiddag før snuppen min kommer hjem.

Ellagull, gullegull, Ella (eldst)

I tilfelle dere lurte så skal jeg luftfritere noen forvokste kyllingnuggets med opphøgde poteter til. Dette blir servert med chilliketchup. Takk for at dere har vært innom bloggen min her i dag og «besøkt» oss. Legg gjerne igjen noen ord en gang, det settes faktisk veldig pris på. Fortsatt god kveld, og riktig god natt når den tid kommer 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ella #ariel #mops #hund #familie #kjærlighet #hverdagsliv #tirsdag #mylittlefamily ❤️

4 kommentarer
    1. Hei igjen og god morgen dere snålinger 😊👍🏻🌺

      Eg kom hjem fra nattevakt i dag morges,skifter alltid fra arbeidstøy til mer komfortabelt med en gang eg kommer inn døra,etter hilseritualet selvfølgelig ❤ Mens eg skifter begynner lydene og de blir høyere og høyre,trampingen begynner hvis eg begynner å gjøre noe som helst før vi har vært en tur ute ❤
      Nå er dyrene foret,fått tur og kos,så nå håper eg på noen timer på puten før de blir utålmodige igjen ❤

      Ha en fin dag i dag 😊😴 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg