Snart ut av landet 😜


Nå sitter jeg på balkongen med morgenrøyken og en kopp tassimo kaffe. Knallblå himmel og sol, været er nydelig. Snuppen min og jeg er ferdigpakket og klare for å reise. Bare en lett frokost først og en runde med jentene før vi leverer dem til «barnevakta». Covidtesten jeg tok 14:10 i går fikk jeg svar på i løpet av 5 timer, så sug på den Mr Myggpikk i den mobile teststasjonen her på Strømsø i Drammen.

Les: Covid bakvendtland!

Etter å ha avlevert jentene så blir det toget til  Torp flyplass før Sandefjord. Har aldri før reist med fly derfra, men jeg har vært der under innspillingen av TV-serien «Okkupert», da spiste jeg lunsj med Ane Dahl Torp (dyktig skuespiller), det var trivelig.

Nå gjenstår det bare å se hvilke utfordringer vi får på reisen, for det verste med å reise er selve reisen, de fleste ganger synes jeg det bare er stress og masete. Nå blir det jo også første flytur ut av landet etter denne pandemien ble erklært. Dette styret med reisepapirer, testing og helseapp, og ikke minst denne greia med at jeg ikke er med på dette gen-eksperimentet de kaller vaksinering. Møter jo på noen utfordringer i hverdagen på grunn av det, så gjenstår å se hvordan det blir når en skal utenlands.

Nå er det jo Polen vi skal til. Det er grønt, og tenker det skal gå veldig fint. Kjenner til flere så har vært der i det siste. Utrolig nok blir dette min første gang til Polen, så jeg gleder meg masse. Både fordi det er nytt, og fordi det skal bli utrolig godt å gjennomføre en utenlandsreise etter så lang tid. Harrytur til Sverige og tur med Kielbåten er liksom ikke det samme, så det teller ikke.

Nå er det straks avgårde, så riktig god helg til dere alle sammen, ja til livet, og nyt 😜😘


Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#langweekend #tur #reise #gdansk #polen #torp #sandefjord #fly #ryanair #helg #jatillivet #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg