Snuppen min ❤️

I dag har snuppen min bursdag. Det har stort sett vært som en helt vanlig dag. Vi hadde bursdagsfeiring her i helga, det kom en del veldig flotte og kule folk, og vi hadde det veldig moro. Jeg er hanske sikker på at det stemmer for alle når jeg skriver det, for det var mye latter og tøys, hehe..

Snuppen min var veldig fornøyd med alle de flotte presangene han fikk også, masse Ritualsprodukter som bodyspray, parfyme og undertøy. Konsertbillett og gavekort. Hjemmelagede kort og shots.

I dag har dagen som sagt vært som en vanlig dag, men jeg fant ut at litt ekstra måtte vel til, så jeg bestilte sushi, masse deilig nigiri og sakura maki med avokado, mango og philadelphiaost. Snaddermat!

Oppi det hele dukket det opp blomster på døren her fra medblogger Linda og familien hennes. Hvite tulipaner med ei flaske musserende eplesider til, det var veldig koselig og snilt.

Det er noe ekstra med at noen gjør slike ting, gir den ekstra oppmerksomheten. Mamman til snuppen min gikk bort i fjor, og de var veldig close. Så det er liksom bare snuppen min, meg og jentene våre. Vi har ingen familie her, så tusen takk Linda.

Ingenting er planlagt for resten av kvelden, kose oss med en film eller noe. Vi er bare sp glade vi har jentene vår og hverandre. Og selvsagt dere rundt omkring der ute som sender små lysglimt i hverdagen, det betyr mye 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#snuppen #ella #ariel #family #truelove #familie #ektekjærlighet #mylittlefamily #bursdag #sushi #linda #tulipaner #cider #fødselsdag #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg