Sola gløder og jentene plomper.


Altså, sola skinner og jentene bæsjer. Det er varmt her igjen i dag, det har vært varmt hver dag en tid nå, men nå er det 27 grader i skyggen og bare blå himmel. Tenker litt på alle disse som får seg implantater i hue og rævva, altså jeg mener i pupper og rompe. Er det mulig å få kjøleelementer i disse implantatene? Det kunne jo vært noe.

Jentene «plomper» ja. Jeg hadde en mormor som brukte andre ord for å bæsje og slike ting. Normal fast bæsj hadde hun kalt for «kokk», så når man bæsjer så «kokker» man. Dessverre er det slik at jeg ble vekket grytidlig i dag av eldstejenta, hun laget skikkelig leven, hoppet rundt og gryntet og snøftet, lappet til meg et par ganger med en saftig høyre hook. Ut skulle hun. Nå er det diaré på gang, når det er bløtt så er det «plomping» sa mormor.

Nå har vi nettopp hatt en ny runde med plomp og tiss. Så slik blir muligens denne dagen. Er det ikke bedre i morgen så må jeg vel koke kylling og ris – må få plompen til å bli kokk.


Ellers da er det ikke så mye å melde. I går var jeg hos kroppskrenkern og ble kroppskrenka, tok en sånn test for å bevise at jeg er frisk. Før var det slik at en måtte ha sykemelding, nå må man ha friskemelding. «Hei du kan du stikke en pinne langt inn i sjela på meg for å bevise at jeg er frisk»? Klart testen var negativ, hadde den vært noe annet så hadde jeg begynt å le. Ikke at en pandemi og sykdom er noe å le av, men alt er bare så absurd.

Også blir det Sverigetur på torsdag, da skal det visst bli enda varmere. Blir vel glohett i bilen. Da hadde det vært fint med kjøleelementer i rompa, men hullet er for trangt, og disse implantatene er vel helst for rosa toppbloggere. Men tenker båten fra Sandefjord til Strømstad kan bli en deilig avkobling. Kan sole meg litt på dekk. Vet ikke om jeg kan kle av meg, eller jeg kan jo, men da blir det hurlumhei.

Om man vil være naken når det passerer 30 grader i skyggen så burde en vel kunne det hvis en vil. Men nå har mange av oss vokst opp med at nakenhet er tabu og skam, så da er ikke det lov. Skam og tabu er vel årsaken til at jeg er sjenert og ikke kler av meg også, det er ikke fordi det ikke er lov. Tror vi alle hadde vært friere som mennesker, hatt færre komplekser hvis vi ikke hadde påført hverandre skam for alt mulig.

Jaja, godt man kan være naken hjemme. Det er så deilig med sol, sommer og varme. Selv om man må kle på seg for å bevege seg ut i samfunnet, så er det jo ikke så mye klær. Bare litt for å dekke til snoppen, sprekken og nippla. Savner virkelig ikke vinter og alt det tunge en må ha på seg. Egentlig litt glad for at Eivind Trædal er sur og bitter, vet jeg ikke burde være det, men han er den beste meteorologen. Er han sur og bitter så blir det sol, varmt og nydelig utevær. Er han ekstra bitter og sur så er det god badetemperatur også.

Senere skal jeg gå en tur halvveis ned mot sentrum. Har fått en pakke å hente på butikken, masse deilig tassimo-kaffe med forskjellige smaker. Baileys, toffee, caramel og kokus-kaffe. Sistnevnte har jeg ikke prøvd før, så gleder meg litt til dét.

Klokken er passert 1500 og jeg har ikke sett noen røde gærninger utenfor. Er litt spent på utfordringen fra Frodith, men dette nye systemet til posten greier jeg ikke henge med på. Annenhver dag betyr ikke i dag altså. Ingen røde gærninger i sikte. Jaja, ellers vet jeg ikke hva dagen kommer til å by på, men det er en bra dag, helt klart! Kos dere alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dagenidag #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg