Statistikk over signeringer mot islamske bønnerop i Norge!


For noen uker siden nå sto moskeen på Fjell i Drammen fram med at moskeens styre har vedtatt å starte med bønnerop fra moskeen på fredager. Dette ble ikke godt mottatt av øvrig befolkning og dermed bestemte moskeen seg for å legge dette på is til stemningen hadde roet seg.

Link: Moskeer og bønnerop i Norge.

Men det gikk ikke lange tiden så sto Nasir Gondal, styremedlem i moskeén og SV-politiker i Drammen fram i media og uttalte at de nå ønsker å gå lenger enn de to minuttene det har vært snakk om én gang i uka til fredagsbønnen. Han uttalte at de nå har intensjoner om å innføre bønnerop hver dag og fem ganger om dagen, det er drømmen.

Link: Det kan bli lyssignaler og 5 bønnerop hver dag.

Jon Helgheim, tidligere representant for FrP satte igang en underskriftskampanje mot bønnerop i Norge, vel vitende om at moskeen kan få tillatelse til å utføre sine islamske bønnerop om Mohammed og Allah.

Det heter seg at da moskeen fikk byggetillatelse var det under forutsetning at det ikke ville bli bønnerop. Men ingen ser ut til å finne noen skriftlig avtale om dette, og det kan se ut til at Drammen kommune er på glid til å la islams følgere få sin vilje.

Tross mye protester første uka etter at moskeen på Fjell i Drammen offentliggjorde sine ønsker og hensikter så har det stilnet ellers i befolkningen. Norge har en befolkning på 5,4 millioner mennesker. I skrivende stund har 10 450 mennesker signert underskriftskampanjen for å forby muslimske bønnerop i Norge.

Altså dette er tall som burde minst vært 5 ganger høyere til slik en underskriftskampanje å være. Altså 50 000 burde virkelig ikke være noe problem, og noen som har uttalt seg sier at det må være minst 30 000 signaturer for å i det hele tatt bli tatt seriøst.

La oss se på statistikken:

I Oslo har 718 personer signert.
I Drammen har 555 personer signert.
I Bergen har 335 personer signert.
I Trondheim har 216 personer signert.
I Stavanger har 174 personer signert.
I Sandnes har 139 personer signert.
I Fredrikstad har 133 personer signert.
I Skien har 125 personer signert.
I Sandefjord har 117 personer signert
I Tromsø har 113 personer signert.

At det er flest fra Oslo kan man skjønne da Oslo har størst innbyggertall. Men 718 stykker, er det noe tall i forhold? At Drammen står som nummer to skulle en jo tro var bra. Men med tanke på at det er nettopp her det er snakk om at bønneropene vil starte, så skulle en tro at tallene ville vært høyere.

Det er nok mange som ikke har fått med seg enda at denne underskriftskampanjen pågår. Er det slik at vi har så mange av islams følgere i Norge nå at folk ikke tør dele underskriftskampanjen på sosiale media og er redde for represalier? Redde for å bli utsatte for vold og overgrep? Hvis så er tilfelle så er det veldig synd. Tenk på alle som har kjempet for Norge før oss. Sikkert mange som kommer til å snu seg i sine graver hvis disse bønneropene starter. Det er skamfullt.

Noen tror vel at islams følgere har gitt seg, men det har de altså ikke. Vær klar over at denne saken er ikke over, moskeen på Fjell i Drammen har ikke gitt seg, så langt derifra. De har derimot gått steget videre, hvilket beviser intensjonene om å innføre bønnerop i hele landet. De har må også planer om å sende lyssignaler fra minareten til moskeen, i tillegg til bønnerop 5 ganger om dagen.

Det nærmer seg 300 moskeer rundt om i lille Norge. Hvis én moské får tillatelse til å iverksette dette, så er det garantert at de andre moskeene vil følge!!

Underskriftskampanjen pågår enda, men det hjelper ikke skrive «signert» eller «nei» på Facebook. Det er observert at mange tror det, men her må man bruke hodet og signere selve underskriftskampanjen!! Det kan dere gjøre her, teksten som er markert i en annen farge er en link dere kan klikke dere inn på for å signere.

Klikk her —> Underskriftskampanje mot bønnerop fra muslimske moskeer i Norge!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #moské #samfunn #islamisme #sv #frp #statistikk #koranen #jihad #sharia #islamisering #mohammed #bønnerop #allah #kniv #jonhelgheim #drammenkommune #nasirgondal #fjell #norge #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg