Takk for omtanke!

Har fått noen meldinger fra lesere som har bemerket at bloggen har ligget «død» en «liten» stund. Noen har til og med ytret bekymring for meg, og det er jo litt rørende. Jeg er veldig takknemlig for folk som bryr seg, det kan ikke bli for mange av dere. To av de tre siste innleggene mine har jo faktisk handlet om ekstreme hatere, homofobe, som ønsker ødelegge alt godt og positivt i homofiles liv. Jeg synes synd på dem, de har det ikke bra med seg selv, derfor må de tråkke på andre. Men anyway..

Livet er som livet er. Jeg har det ikke noe bedre eller verre for tiden enn jeg bruker ha det. Livet er en berg- og dalbane, det går oppover, og det går nedover. Egentlig mer opp enn ned i det siste. Mamma har vært her for noen uker siden, det var veldig koselig. Vi var ute å spiste flere ganger, tok et par turer utenbys, var på konsert og mer til. Veldig koselig var det.

Var nylig også en uke+ i Alanya i Tyrkia. Besøkte venner, tok et par fester, ble kjent med nye kule folk (herfra og derfra), badet og ligget på stranden, spist masse god mat – og senga på hotellet var fantastisk.

I helga var snuppen min og jeg på Pride i Oslo. Først var vi på camping og besøkte en kompis, så tok vi båt sammen med han til Oslo og så pareden og spiste på restaurant mm. Hele dagen ble vi fulgt av et TV-team. Kan ikke skrive mer om det, men det ble en annerledes, solrik og fantastisk dag med masse kjærlighet og glede. Før kvelden dro vi hit til Drammen på «Brillefin» temafest hos ei venninne. Kjempemoro!

I hele dag har jeg vært på filminnspilling på Torp i Sandefjord. Eller TV-serie er vel riktigere å si. Kan ikke skrive mer om det heller, annet enn at det har vært en bra dag, det er en bra serie det er snakk om og jeg er veldig sliten.

Jeg kunne sikkert fortalt om mye mer som har skjedd siste tiden da det har vært slipp av nytt Madonna-album (Madame X) som i skrivende stund ligger nummer 1 på Billboard albumliste i USA, nummer 2 i England, og utrolig nok nummer 6 her i Norge!!! Men jeg skal ikke skrive mer nå, jeg er veldig sliten, og dét har jeg vært veldig mye innimellom alt jeg har nevnt. Dere tenker at alle mennesker er/blir slitne innimellom, men dere som vet litt om meg, og dere som kjenner meg – dere vet litt mer.

Tusen takk for at dere leser, og tusen takk for omtanke ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

Kjøp Madonnas nye suksess-album her: Madame X

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg