Tannlege, demonstrasjon, Listhaug og MC-fest!

Siden jeg nå endelig er i gang med bloggen min igjen (les forrige innlegg) så slenger jeg ut dette innlegget også. To på rappen liksom. Fortelle litt om hvordan helga har vært.

Fredag morgen ble jeg hentet av drosje klokken 10:10 og kjørt til Tannklinikken i Krogstadelva. Tilbragte 1,5 timer i tannlegestolen med sprøyter og borring. Til og med ørene mine var bedøvde. Men jeg er veldig fornøyd med å endelig ha kommet til en spesialist som gjør ære på jobben sin og bryr seg om pasientene og tennene deres. Når jeg var ferdig ble jeg hentet av drosje igjen og kjørt til Bragernes Torg i Drammen sentrum. Neste tannlegebesøk blir i slutten av januar.

Etter behandling hos Drammen hudlegesenter passet det seg med en pause på Goggen Sportsbar. Var egentlig meningen at jeg bare skulle ta meg en røyk og en kopp kaffe for å få varmen i meg. (Kaffe bruker også hjelpe for å få bedøvelse til å gi seg fortere). Men det ble et par kopper kaffe og et par tre sigaretter. Betjeningen på Goggen er så hyggelig at når jeg hadde drukket første halve koppen kaffe så kom han med et helt nytt krus varm kaffe. «Det er ikke noe godt når kaffen blir kald». Det hadde han rett i.

Vel hjemme laget jeg en lett middag som snuppen min og jeg spiste før jeg dro inn til Oslo på demonstrasjon mot FN og statsminister Erna Solbergs migrasjonsavtale utenfor stortinget. Mer om demonstrasjonen og opplevelsen kommer i eget innlegg i morgen (eller onsdag) tenker jeg. Etter demonstrasjonen dro jeg hjem.

Neste morgen, lørdag, startet rolig. Så dro snuppen min og jeg over til CC kjøpesenter her i Drammen. Der møtte vi Sylvi Listhaug som hadde boksignering på Norli Bokhandel. Jeg forhåndsbestilte boken før den ble gitt ut, og fikk derfor en signert utgave rett etter utgivelse. Så jeg kjøpte ikke noen bok på signeringen, men vi fikk tatt noen bilder sammen med Sylvi, og det var veldig hyggelig. Hun var veldig hyggelig. Etter å ha hilst på henne var vi og kjøpte noen nye gulvtepper til leiligheten, julegaver til mamma og «svigers», og en tur på cafe der vi spiste en deilig lunsj. Så dro vi hjem.

Lørdag kveld ble det noen drinker hjemme og vi fikk besøk av et vennepar. Etterhvert dro vi på MC-fest. Det var kjempemoro. Alle der var kjempehyggelige. Snuppen min og jeg ble påspandert både øl og shots. Stemningen var helt annerledes enn på pubene her på Strømsø i Drammen, hvor det dyrkes på dårlige miljøer og mobbing. Det er ikke første gangen vi har vært på denne MC-klubben, men det er lenge siden sist. Men det skal sies, de er alltid superhyggelige der!

I går, søndag, var en noe tung dag. «Dagen derpå» i tillegg til diagnosene mine, det er heftig. Lå på sofaen og så på en TV-serie på HBO. Ladet opp til i dag, møte med advokaten min. Disse møtene tar veldig på, og i dag var det sterkt..

Følg Bunny Trash på Facebook: https://m.facebook.com/groups/338375326358445

#tannlege #spesialist #krogstadelva #hudlege #hudlegesenter #goggen #sportspub #demonstrasjon #migrasjonsavtalen #fn #erna #solberg #selvmordsavtale #selvmordsavtale #eidsvollplass #stortinget #oslo #sylvi #listhaug #cc #kjøpesenter #boksignering #shopping #fest #venner #chieftans #mc #klubb #sykdom #advokat #hals #advokatfelleskap #drammen

2 kommentarer
    1. Tannlegen er en lei greie men du verden så godt det er når det er over. Men det koster flesk så det godt man ikke er der hver uke. Har selv hatt den tannlege i ca 25 år på Bragernes og AB er en meget dyktig tannlege. Nese time for meg er 21 januar. Tok det med ro i helgen, starta med gavene i dag. Veit hva folka ønsker seg men tenker at det er gaven som teller – ikke prislappen.

      1. Så bra du er fornøyd med din tannlege, selv har jeg gått gjennom fem seks stykker her i Drammen, og for hver ble det verre og verre. Den offentlige tannhelsetjenesten her i byen opplevde jeg som den verste. Jeg har én julegave igjen, det er den vanskeligste – men det er (bør være) som du sier, tanken som teller.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg